1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh, dan heb je niet naar Inter gekeken zeker? Quaresma en Figo :'-( Echt, bij ELK duel gaan liggen dwijlen. Bij Quaresma omdat ie te dom is om z'n man voorbij te komen en te zwak om een fysiek duel te winnen, bij Figo omdat ie te oud en te traag en te zwak is en dus telkens gaat liggen als ie de bal verliest.

    Echt een DRAMA. En die scheids blijft maar gewoon fluiten voor iedere struikelpartij. Blinde idioot. Ik zit me echt groen en geel te ergeren aan die Italiaanse arbitrage. Karakterloze schijtluizen zijn 't.

    Niet om te pesten, maar mag ik vragen waarop je die hoop vestigt? Mario Been is een goeie trainer, maar zonder geld lopen er volgend jaar nog steeds 11 blinde dwazen op het veld.

    En ik roep wel altijd dat clubs als Feyenoord toch niet degraderen, maar ze maken het wel erg spannend.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Racing penalty gehad... Racing 1-0 Barça :mad:
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat ze het beter gaan doen. In feite als Mario Been 11e wordt heeft ie het al beter gedaan. Dat zie ik nog wel gebeuren :+
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Terechte penalty, en jaaaaa komop Racing!!
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat:
    A. die hoop er bij Feyenoorders elk jaar is
    B. we een talentvolle lichting hebben. En op zich is de selectie met een paar versterkingen (verdedigers), te repareren. De basis is er. Plus ik hoop dat de blessures dan eens ophouden...
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Messi, bitches! 1-1 :cool:
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Smerige overtreding van Dani Alves, en 1-1 alweer door Barcelona.
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Lampard direct rood, onterecht.

    Liverpool zou nu tegen 10 man wel een lelijke kutdoelpunt maken, t zal ook eens niet zo zijn.

    Waarom zou je naar Inter kijken als je ook naar Sienna - Lecce kan kijken? :)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  9. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Of als Been promoveert met Feyenoord :+

    Maar serieus, Feyenoord heeft geen slechte selectie. In ieder geval niet zo'n slechte dat ze serieus moeten oppassen voor nacompetitie.
    Een goede trainer bij het juiste elftal in de juiste tijd kan het verschil maken. Of Been dat lukt is gewoon afwachten. Ik had van zowel Verbeek bij Feyenoord als Stevens bij PSV, veel en veel meer verwacht. Dat terwijl de selecties van beide elftallen niet al te veel zijn veranderd ten opzichte van vorig jaar.
    Mooi voorbeeld is ook AZ, dat nu de titelfavoriet is met ongeveer dezelfde selectie als dat van vorig jaar toen ze 11e werden.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan je momenteel sowieso niet aanraden om naar Inter te kijken. Ik denk dat het nog boeiender is om te zien hoe een kip z'n eieren uitpoept.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    2-1 voor barca :D Weer Messi
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n grote fan bent van Inter?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Messi _O_ Damn, jammer dat ik het laaste kwartier niet kon kijken. Marquez wel rood, vervelend. Vooral omdat Puyol ook geblesseerd is, in ieder geval toch nog de 3 punten gepakt. :thumbs: OMFG, Pique ook rood. Fuck damn. :mad:



    Overduidelijk de beste voetballer van op dit moment _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Torres _O_

    Geen fantastisch Liverpool maar toch 3 punten. Tegen 10 man, dat dan wel maar dat boeit niet :cool:
     
  15. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    En natuurlijk weer geholpen door de scheidsrechter.

    Vind wel dat ze Bosingwa even een paar maanden mogen schorsen, wat een mongool.
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die Mario Been wordt zo langzamerhand behoorlijk overhyped. Het zal best een goede trainer zijn, maar wie zegt dat NEC slechte spelers heeft? Iedereen doet net alsof het door Been komt dat NEC 8e staat, terwijl NEC eigenlijk al sinds het bestaat op de 8e plek rond zwerft. Ik vind dat NEC best een aantal goede spelers heeft rondlopen.

    Toegegeven, in de UEFA cup doen ze het wel boven verwachting. Maar het komt op mij over dat Feyenoord hem gehaald heeft, omdat de media e.d. dit een beetje op hebben gedrongen. Waarom niet bijvoorbeeld Ernie Brandts en Leon Vlemmings herenigen, wie weet pakt het wel weer heel goed uit. Bovendien kan Brandts de rust bij een club terugbrengen en zijn er weinig spelers geblesseerd onder hem.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo wat een gek bij de Graafschap. Toivonen is wel een leuke spits.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoe komt het dat jij fan bent van je club...?
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze Gerrard 1 jaar schorsen
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dit weekend ook weer 2 punten door de neus geboord..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina