1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat de beleidsvoerende instanties er tegen zijn....
    En nu praten we over de fifa en uefa verantwoordelijken...

    Verleden week hebben wij zo hier drie gevallen meegemaakt,eentje terecht voor buitenspel afgekeurd,en de twee anderen waaronder eentje op een stilstaande fase volledig ten onrecht werden afkeurd...

    Twee punten minder dus...Nu maar hopen dat het géén twee dure punten zullen zijn bij de afloop van het seizoen door die scheidsrechterlijke dwalingen...
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kolere wat een bende is het weer. Natuurlijk is het een immense blunder van de abitrage weer. Suarez stond zeker een meter voor de laatste verdediger. Dat het zowel de scheids als de grensrechter niet is opgevallen vind ik ook zeer kwalijk. Ik geloof overigens niet dat de KNVB anti-Ajax is. Het was uiteraard erg opvallend en natuurlijk zijn veel beslissingen in het nadeel van Ajax geweest de afgelopen tijd. Maar omdat ze anti-Ajax zijn? Geloof er geen zak van.

    Ik vind de scheidsrechters in Nederland sowieso van een bedroevend niveau. Na het stoppen van Dick Jol is de laatste scheidsrechter die nog een beetje gezag had verdwenen. Allemaal van die pietlutten nu die zo verdomde strikt aan de regeltjes houden maar zelf zo blind als een mol zijn en een volledig gebrek hebben om een wedstrijd aan te kunnen voelen. Geen wonder dat er wederom geen scheidsrechters uit Nederland naar een groot toernooi mogen in 2010. Ik sprak laatst Dick Jol (journalistiekstudent hè, had een interview met hem:cool:) hierover wat een goede scheidsrechter typeert. Volgens hem moet de scheids de wedstrijd kunnen aanvoelen, niet de baas willen spelen maar eigenlijk één van spelers willen zijn, maar dan diegene die verantwoordelijk is voor de veiligheid van de spelers. Daar had hij helemaal gelijk in. En dat zie je niet meer.

    Desalniettemin, een zuur gelijkspel door die afgekeurde goal. Wat wel zo is dat Ajax het over zichzelf heeft afgeroepen. De eerste helft was kut met peren. Heracles hoor je met 5-0 thuis op te rollen, niet met 3-2 te winnen in de laatste minuut. Echt, wat een fouten werden er weer achterin gemaakt. De 0-1 had Steek gewoon moeten pakken en die kopbal van Urby bij de 0-2. Om te janken zo slecht. Als Ajax kampioen moet worden, moet het bestand zijn tegen de onkunde van de scheidsrechters en een keer knokken voor de zege.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit gaat gewoon helemaal nergens over, natuurlijk had Ajax moeten winnen, Suarez is gewoon totaal uit vorm.
    Nu lijkt de titel definitief gespeeld..
    En al die lachende Feyenoorders hier zijn triest als wat, voor ons wordt het saai om om Feyenoord te lachen, maar elke glimlach richting Ajax heeft geen kracht als je ranglijst er nog eventjes bijpakt.

    Ajax heeft in Almelo een paar maanden terug 3 punten gestolen, hier hebben Heracles en de grensrechter Ajax 2 punten ontnomen.

    Er zit een kern van gerechtigheid in maar jammer dat dan een arbitrale blunder het weer moet afmaken.

    De grensrechter zat er de hele wedstrijd naast trouwens.
    De 2de keer dat Suarez 1 op 1 kwam stond hij zeker 2 meter buitenspel en de ontemissen kans van Heracles dat hij hem overgleed was ook ruim buitenspel.

    Dit is schandalig, niet alleen dat incident maar ook de rest van de wedstrijd.
    Ajax had de kansen moeten maken en het is vooral hun eigen schuld maar het arbitrale trio kan wat mij betreft beter een andere baan zoeken..

    Siem de Jong heeft bij het versieren van een penalty zijn sleutelbeen gebroken
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een stelletje lutsers hier, serieus.

    Was jij niet voor PSV? Wat loop je dan mee te zijmelen met Ajax supporters? Je kon toch niet voor 2 clubs zijn?

    Wat zijn dat voor reacties? Rare kwast. Hoevaak dat het wel niet voor kwam dat een PSV, Feyenoord of NAC tegen Ajax speelde en de arbitrage zwaar voor Ajax was? Kaartjes vlogen in het rond. Sterker nog, toen Nijhuis de wedstrijd Ajax - NAC floot ( 3-0 verloren ) regende het kaarten voor "een overtreding die de naam overtreding" niet waard is. Als je de 3e helft dan bekijkt en het commentaar luisterd van analisten hoor je dat misschien ook eens. Denk je dat die alleen bij Ajax gebeurd omdat het Ajax is? Give me a fucking break!

    En nu, nu dat de arbitrage fouten maakt tijdens de recente wedstrijden zit elke supporter in een hoekje te janken. Fuck die arbitrage, echt. Ajax had hier met 9-0 overheen moeten walsen, ongeacht de fouten, kaarten of wat dan ook. Ajax en Heracles? WTF!?

    "What comes around, goes around"

    En voor de DUIDELIJKHEID, ik geef toe dat er gigantische blunders in deze wedstrijd zijn gemaakt door grens-en-scheidsrechter. Desalniettemin had Ajax al 5-0 vol moeten staan aan het einde van de eerste helft.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja ik vind het ook heel sneu voor ajax......

    :emo:
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dus omdat ik me erger aan de arbitrage ben ik voor twee clubs? Damn, snap je nu waarom ik zei dat je je smoel dicht moest houden? Er komt alleen maar onzin uit.

    /Mod Op dit forum verwachten we dat mensen elkaar met respect behandelen. Als je het niet eens bent met de inhoud van zijn berichten, rapporteer ze dan i.p.v. op bovenstaande manier te reageren. ~Arjan
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Overbodige reactie weer van je Dekkers.


    Ik zeg alleen dat Ajax ook vaak GENOEG de arbitrage mee krijgt. Nu hebben ze hem toevallig tegen en is het gelijk 1 groot drama? Beetje jammer.

    Ja, het was geen buitenspel maar dat gebeurd wel vaker hoor. Bal word op Reuser gelegd, maar die staat buitenspel, vervolgens neemt Boukhari hem over maar word ook afgevlagd terwijl het DUIDELIJK geen buitenspel was. Het is jammer, maar helaas. Ajax heeft het grotendeels aan zichzelf te danken. 2-0 achterstaan, schandalig.
     
  8. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Zal ik doen, maar ik snap niet dat iemand zo dom kan zijn.

    Toevallig tegen? Zucht. Je hebt echt totaal geen verstand van voetbal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hypocriet. :):

    Benieuwd wat Twente en PSV nu gaan doen. Twente kan boven Ajax komen, PSV boven Heerenveen.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zwets niet zo zwak man en ga je mond wassen met zeep. Als je een discussie niet kan winnen moet je niet gaan schelden. Woorden zijn prima, maar hou het netjes?

    Toevallig tegen? Ja? Dat is toch toevallig? Of is het bij jou in je bol allemaal een complot? Ga toch een eind fietsen :lol: Arbitrage kan vaker tegen een ANDERE club zijn, maar dat MAG volgens jou niet bij Ajax.

    Het is overigens Ajax eigen schuld? 2-0 stonden ze achter, dat doen ze toch zelf ofwa, daar is geen scheids aan te pas gekomen. Als ze dan 2-2 maken ... nee, ze hadden ZOWIEZO niet achter moeten komen staan, punt. \o/
     
  11. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Is goed, jongen. Hou het maar lekker bij Transformers, wij kijken wel naar het voetballen. Ajax wordt de laatste tijd gewoon vaker genaaid dan andere clubs, punt uit.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahahahahahahahahahahahahahahahaha _O_ Hou jij het dan bij Straat Vechtertje / Street Fighter?

    Wat heb jij geen gevoel voor humor. Nooit in je jeugd ( misschien ben je 12 ) Transformers gekeken? Slecht hoor. Verklaard ook je woedeuitbarstingen enzo, slechte jeugd gehad?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  13. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je maar gewoon hopen dat Roda vandaag wint bij Az;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ajax die het 3de kampioenschap mist door gesukkel van de arbitrage, ja man. 8) Dikke bullshit, ze hebben het gewoon aan hun zelf te danken, ze speelde gewoon als een stel zoutzakken. Niks arbitrage, ze moeten naar hun zelf kijken.

    Je moet hier gewoon met 3-0 winnen, als je hier gewoon niet goed kan spelen dan verdien je het niet. Punt uit.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Was meer op het voetbalveld dan dat ik binnen zat, sorry. Heb twee jaar bij Willem II gespeeld en loop nu stage bij PSV A1. Ook al ben ik PSV-supporter, het is gewoon overduidelijk dat Ajax de laatste tijd genaaid wordt.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, kunnen we vanaf nu allemaal weer normaal posten? Anders ben ik helaas genoodzaakt om OW's uit te delen.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dankjewel Fiasco.

    @Mr. Dekkers
    Wat jij wil stoere jongen :)
     
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Stoere jongen? Sure. :)

    De scheidsrechters sporen gewoon niet in onze competitie en het lijkt wel of Ajax daar altijd de dupe van moet zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Altijd? Ventje laat me niet lachen.

    Je hoeft de abritrage niet de schuld te geven. Dat er van Súarez nou een goal afgekeurd is ben ik het met je eens. Hoe dan ook, Ajax had al fucking 5-0 voor moeten staan VOOR de blunders van de scheids/grensrechters :)

    Dat is het gewoon. Jammer voor Ajax! _O_
     
  20. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dan is het juist toch nog erger dat die goal werd afgekeurd?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina