1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer eens ouderwets verloren...2-1
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik geloof dat hij er in totaal een miljoen of €30 ingestopt heeft nu, dat lijkt me best mee te vallen in vergelijking met de waarde wat er nu op het veld staat (Op dit moment zijn de Zeeuw, el Hamdoui en Dembele toch minstens die €30 miljoen waard).

    Daarnaast is DSB ontzettend 'populair' en bekend geworden, dus is dit de ideale reclame voor zijn bedrijf.

    Overigens wonen zijn ouders (in een verzorgings tehuis) een paar honderd meter naast me :).
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, maar hij kan nog veel meer geld verdienen als AZ kampioen wordt. Hij heeft misschien gevoel voor de club maar geloof mij maar, AZ krijgt dat geld niet kado en ooit zal hij ze geld terug verdienen.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond van het weekend een mooi stuk met Marcel Brands in het NHD.
    Hij zegt dat hij heeft geleerd dat je niet alleen maar kwaliteit op het moet hebben staan.
    Maar ook dat de spelersgroep goed met elkaar over kan. Als ze denken dat iemand niet in de groep gaat passen of niet de juiste instelling heeft, dan komt die er ook niet bij. Ze hebben nu dan ook een uitgebreide persoonlijke test

    Ik ben blij dat hij Technisch directeur van AZ is, hij heeft toch aantal goede aankopen gedaan. Daarvan vind ik alleen Pelle nog niet de beloften inlossen. En soms is er wat tijd nodig om de puzzelstukjes allemaal op juiste plaats te krijgen. Dat is denk ik ook het probleem van Ajax, ze hebben geen tijd. Ieder jaar worden er nieuwe spelers aangetrokken en vertrekken er belangrijke spelers.

    Over Scheringa: Je gaat mij niet vertellen dat die man er alleen maar in zit om zijn zakken te vullen. Als je hem rond ziet lopen in het stadion met een lach die van oor tot oor gaat en goed contact met het publiek, zit niet alleen maar in z'n skybox neer te kijken.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeer ik ook helemaal te niet zeggen. Hij zal er vast veel plezier beleven. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij het geld kado doet. Maar wat maakt het ook uit, AZ heeft er profijt van.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    op pagina 17 zeg je wat anders (als ik je verkeerd begrepen heb, mijn fout :) ).

    Nijland mogen ze trouwens schorsen voor de rest van het seizoen, wat een smerige overtreding
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff, we worden nog gewoon kampioen hoor. ;)

    Nee als ik eerlijk ben en Barcelona blijft zo spelen dan zullen ze al veel eerder kampioen worden, dus hoeft Real de erehaag niet te maken.
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nijland, heeft die gespeeld dan?
    Misschien dat je Nieveld bedoeld?
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Troost je, aangezien arbitrale blunders zowat overal het gespreksonderwerp zijn....

    Een scheidrechter hangt af van zijn grensrechters,en wie er ook in de fout gaat,telkens komt de volledige verantwoordelijkheid op de scheidsrechter terecht die moet beslissen in een fractie van een seconde al dan niet op aangeven van zijn grensrechters....

    En dit terwijl wij lekker diezelfde actie van verscheidene kanten kunnen bekijken en zien waar hij in de fout gaat....

    De conclusie zou zijn,geef de vierde scheidsrechter een monitor waarop hij die acties zou kunnen herbekijken en eventueel de scheidsrechterlijke beslissing op het veld zou kunnen corrigeren...

    Doch de instanties van de fifa en de uefa zijn tegen dit gebruik van beelden gekant....

    Dus ligt de verantwoordelijkheid hierover niet bij het scheidsrechterskorps maar wel bij de officiële voetbalinstanties....
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze zijn al bezig met discussiëren over extra lijnrechters en het gebruik van televisie beelden zoals in Tennis.

    Ben heel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren.
     
  11. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Die discussie is er al heel lang, hoor. Eigenlijk al vanaf het moment dat het Hawk-Eye systeem succesvol bleek te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2009
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Had beter kunnen zeggen : "ze zijn NOG aan het discussieren", dan had dat waarschijnlijk iets duidelijker geweest ja.

    Maargoed, het is en blijft voetbal :)
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel ja :+, wist z'n naam niet meer.
    De scheids bij Feyenoord was trouwens wel goed, geen foute beslissingen genomen
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vanavond een duel uit de Serie A:

    Italië - Brazilië
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit Italië met deze kutopstelling = brandhout. Flikker die ouwe rotte plekken van Milan er toch eens uit. En Di Natale en Pepe :emo: Daar win je geen enkele oorlog mee. Geen sterkhouder à la Gattuso op het middenveld en dan ook nog maar met drie middenvelders spelen. Totaal geen balans.

    Het is maar een oefenwedstrijd maar het lijkt zoals gewoonlijk weer helemaal nergens op.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een zwakke vertoning van Italië wederom. 2-0 verliezen is geen schande maar wel dat ze zo slap spelen en geen moment een vuist kunnen maken. Alleen de kleine Rossi was een miniem lichtpuntje.

    Lippi moet het roer omgooien.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mensen die geen zin hebben in Nederland, kunnen hier Frankrijk-Argentinië (Messi-Agüero) zien:

    www.atdhe.net (even op de link klikken)
     
  18. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Donkerrood die tackle op Heitinga
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het zou me niks verbazen als er in de tweede helft gewonden vallen bij Nederland 8) Het voetbal zelf is een drama en die vele overtredingen gaan echt nergens over, het is maar een oefen wedstrijdje.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker goaltje Klaas.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina