1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hertog

    Hertog Guest

    klopt, die 1-0 kon je toch wel voor een groot deel op hem afschuiven tegen Heracles. Tuurlijk mag Van Den Bergh nooit uithalen maar het neemt niet weg dat Stekelenburg er falikant naast zat. Een bal die Vermeer waarschijnlijk wel had gehouden (net als Romero en zelfs Isaksson). Hoop dat hij wel zijn oude niveau spoedig haalt anders mag je tegen AZ er van mij Vermeer inzetten aangezien ajax géén 1 punt meer mag verspelen (wat overigens extreem lastig wordt).
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn oude niveau? Ik ben nooit echt kapot van hem geweest, ook niet voor zijn blessure. Vorig jaar (2007/2008 ) de eerste seizoenshelft deed hij goeie zaken, pakte hij een paar wedstrijden zelfs punten voor Ajax maar voor de rest heeft ie echt weinig goed gedaan. Zet Vermeer er maar gewoon in.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En dan zijn 'wij' arrogant?
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo en dag Dyonko. _0/
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ajax was titelkandidaat toen ze zes punten achterstonden. Dus is het ook reëel dat PSV kans maakt tweede te worden nu ze zes punten achterstaan, niet? :) Lijkt me weinig arrogants aan, want Ajacieden waren net zo goed reëel toen ze dat zeiden bij een achterstand van 6 punten, ook al zou het dan moeilijk zijn.

    Overigens heb ik het idee dat als je de beste keeper van de eredivisie bent het nog niet echt hoeft te betekenen dat je ook daadwerkelijk een hele goede keeper bent. :emo:
     
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Stekelenburg moet opzouten. Die man verbleekt naast Vermeer. Maar omdat die incapabele Van Basten zonodig Steek weer reserve aanvoerder moest maken, en hem nu niet buiten de basis durft te zetten, zit heel Ajax met de harde waarheid; weer geen kampioen.

    Gvd zeg, kan me nog steeds boos maken om die 0-1 van Heracles afgelopen dinsdag. Hij gaat echt als een zoutzak naar de grond, duikt nog niet eens. Met een lengte van bijna 2 meter haalt ie ongelooflijk weinig ballen uit de hoek.

    Van de 8 clean sheets die Ajax dit seizoen heeft, staan er 6 op Vermeer zijn naam. Stekelenburg heeft de nul gehouden thuis tegen Vitesse en Roda...Kun je nagaan. Kenneth Vermeer houdt de nul tegen o.a. Groningen thuis, NEC thuis, Twente uit, NAC thuis...

    Elke dag hoop ik dat Van Basten nokt, en Frankie Rijkaard komt.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat om 'CL moet lukken'. Stel je eens voor wat voor reacties het oproept als een Ajacied dat roept. Dan zijn alle Ajacieden arrogant.

    Maar zoals altijd interpreteert men weer vrolijk het eigen straatje in.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Onzin. Stekelenburg is een hele goede keeper en om al die verliespartijen nou op hem af te schuiven vind ik onzin. Als Vermeer niet zo goed had gekeept na zijn blessure had je niemand over Steek gehoord. Tuurlijk keepte hij niet sterk, maar twee maal weet de aanval ook niet te scoren en tegen Heracles was het algehele veldspel gewoon beroerd. Eerst alles op de scheidsrechters afschuiven en op Steek. Het hele team heeft het laten liggen.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk joh. Word een beetje moe van Ajacieden die steeds denken dat iedereen, maar dan ook écht iedereen altijd extreem negatief is over Ajax. Als het in dit geval om een uitspraak over Ajax zou gaan, had ik er echt niks op aan te merken gehad. Of denken mensen nu weer dat ik dit alleen zeg omdat het me goed uitkomt ofzo. :')
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het toch zelf al? Vermeer heeft "zo goed" gekeept. Hij heeft het gewoon veruit beter gedaan dan Stekelenburg. Klaar.
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt minder arrogant dan bv. van wij worden kampioen en wij horen nummer 1 te zijn (vind ik dan). Ik citeer hier een vriend van mij die dat ieder jaar roept. Wil jullie niet allemaal over 1 kam scheren verder, maar hij is zo'n typische ajax supporter waar hier vaak (negatief) over gesproken wordt.

    Ik heb trouwens een hoop onzin gelezen over fan/supporter zijn van een buitenlandse club.

    Het is niet de bedoeling om dat aan te wakkeren, maar omdat ik uit ehv kom moet ik maar voor psv zijn? Het lijkt net soms of je je hier moet verantwoorden of je wel echt supporter bent van een club of niet en dat je alles moet weten anders ben je niet geloofwaardig. Ik hoef hier ook niet altijd iets te posten mbt juve. Ik reageer hier sowieso zelden, maar lees het wel altijd.

    Fan/supporter ben je van binnen, dat voel je of dat voel je niet, iedereen doet dat op zijn eigen manier. Ik volg (ik doel dan op het zien van wedstrijden)psv mss wel meer dan juve, maar ik voel me meer klote als juve verliest dan bij psv.

    Just my thoughts
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    En dat respecteer ik. Het probleem is alleen dat ik niet begrijp dat je een speciaal gevoel bij een buitenlandse club kunt hebben. Maarja, daar praten we nu niet meer over.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  13. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks kaartjes halen voor de Klassieker! :cool:

    JAAAAAAAAAA, BEN ERBIJ :D
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of ik dat hier al heb gezegd, maar heb ook het idee, dat de verdediging bij Steek veel chaotischer is dan als Vermeer in het doel staat, is dat meer mensen opgevallen?

    Hup Willem IIO-)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wie heeft er steampie voor AZ-willem 2?
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    willem 2 staat voor :D
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk weer eens een solide, degelijke overwinning van Inter op Lecce: 0-3. Geen seconde in gevaar geweest en op overtuigende wijze de punten gepakt. En nu op deze weg verder, te beginnen met de Derby della Madonnina volgende week, die weer eens gewonnen MOET worden.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1-1 (kut)
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zuur. Had wel gehoopt dat Romero zijn ongepasseerde status zou behouden en dan het record te pakken.
     
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een stream?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina