1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet het, gebruik die ook altijd.

    JAJAJAJA HIJ IS ER WEER HOOR.

    JAJAJAJAJA HIJ IS ER NOG EEN KEER HOOR.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    3-0 verlies voor ajax
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Die haren van V. Persie :x..
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je je genoodzaakt voelt om provocerende of kortzichtige reacties achter te laten, zorg dan op zijn minst voor een aantal argumenten. Door enkel voorspellingen te posten draag je niets bij aan dit topic en hier heeft niemand dus wat aan.
     
  5. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik es ff beginnen:
    Iedereen post zijn favoriete voetbalmoment:

    Dit is die van mij
    Ik heb niks met Celtic maar de combinatie van Engelse commentaar en Man United die een prachtig doelpunt tegen krijgt maakt het een prachtige moment.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ba7_uXeWgkY

    Its another BRILJANT FREEKICK !!!!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    4-0 geworden, Eduardo 2x, Bendtner 1x, van Persie 1x.

    Nou als je met 4-0 van Cardiff kan winnen moet Man Utd ook wel te verslaan zijn met 4-0, kampioenschap kan eigenlijk bijna niet meer mis gaan.

    Die weet ik nog ja, prachtige vrije trap.

    Mijn favoriete moment, eerste WK dat ik me kan herinneren als klein mannetje:

    [yt]exlBHTyB1R0[/yt]

    Kan me bijna alles nog herinneren van die wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [yt]5xoI2kZKsOc[/yt]

    En anders die van Bergkamp wel;)..
    Krijg er nog steeds van die rare bultjes op m'n armen van;)..

    Maar heb nog meer momenten ;)..
    [yt]VCsKAIFI5kE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  8. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet eens GOOOOOOOAAAAAAAALLLLL!?:eek:
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van Bergkamp is al genoemd dus dan deze:



    Oh wat was deze geweldig. Echt laatste seconde. Hunter sleepte Ajax dat seizoen hoogstpersoonlijk naar de beker en voorronde CL.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ibrahimovic
    [yt]Vz5VL3mcso4[/yt]

    En anders deze twee:
    Mega blunder van V/d Vaart
    [yt]DE2pQvAjCVQ[/yt]

    Hakbal van V/d Vaart
    [yt]aKiJLvOlXpQ[/yt]
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    idd we vochten tegen een paal en lat. Die vrijetrap als die er toch in ging :thumbs:...

    Dit jaar veel blessures bij juve ja, niet normaal. Sissoko ook uitgevallen nu, die toch een enorme steunpilaar is. Had ik overigens niet verwacht in het begin. Maar er zijn ook genoeg talenten die doorbreken nu, giovinco en De Ceglie gaan het echt wel maken alhoewel De Ceglie wat meer body mag krijgen.

    Wel balen dat Hiddink nu Chelsea coached...maakt het nog lastiger...
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    O, wat ging uit mijn dak met dat doelpunt!_O_
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor mij is het nog altijd de CL finale tegen Milan. Als jochie van net 7 krijsend voor de tv zitten en met tranen in de ogen zien dat Ajax ook echt won, héérlijk _O_ Kluivert, jajajajajaja, jajajaja, Patrick Kluivert!!!! Overvoorstelbaar!! Kippenvel <3 Nog zo vaak teruggekeken _O_

    Er is hiervoor trouwens al een wat oudere thread die best wel weer eens wat aandacht verdiend :cool:
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vind persoonlijk Marchisio fantastisch. Giovinco moet meer speeltijd krijgen.


    Mijn voetbalmoment van de laatste jaren (kan makkelijk één moment genoemd worden :9):

    [yt]g7_2qI-VQYM[/yt]


    ANDIAMO A BERLINO!!! Te ziek voor woorden, die verlenging. En dat tegen de Duitsers. Was net zo'n grote ontlading als de finale. Eerst de Duitsers, daarna de Fransen. Wat een DROOM!! \o/

    Helaas hangt aan dit WK ook m'n grootste nachtmerrie, aangezien ik met een stel vrienden had afgesproken om naar Rome te gaan als Italië in de finale kwam. En dat kwamen ze, maar ik kon het destijds financieel niet bolwerken :'-( Ik heb de complete gekte, het dansen in de fonteinen, de huldiging en de emotie allemaal moeten missen in dit KUTland, terwijl vier van m'n beste maten daar door het dolle heen gingen.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Mooi dat Eduardo terug is en zijn doelpuntjes heeft gepakt, doet me goed. :)
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik post maar één van de mooiste wedstrijden waar ik ooit bij was. Wat een dag:
    [yt]y6aTdqztBRA[/yt]

    AZ-Ajax bekerfinale 2006-2007. Snel achter door Dembele na drie minuten, goal afgekeurd van AZ, Huntelaar vlak na rust 1-1. Gabri rood vlak voor de verlenging. De hele verlenging gezongen. 120ste minuut schiet Arveladze nog op de lat en dan penalty's. Alles gaat erin en bij een 7-7 stand mist Donk. En dan komt Davids...

    Godverdomme wat een feest8)

    Verder staan op mijn lijst nog de bekerfinale van 2006 tegen PSV (Huntelaar 2-1 in de laatste minuut), de afgelopen drie Klassiekers en de wedstrijd tegen PSV van dit seizoen.

    Dan heb ik het over wedstrijden waar ik zelf bij ben geweest.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Nederland kampioen was geworden, was je hier in dit kutland in de fonteinen gaan springen...:emo:
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Haha NERA, da's flink balen dan man.

    Maargoed, het moment voor mij? Dit EK en het EK in '88 :) Als mannetje van bijna 3 ( volgens mijn vader ) heftig aan het schelden ( ja, me vader werd gek ) op alles en iedereen ( Snit! Rotzooi! Erger dan dat was het toen niet ). Toen eenmaal gefloten werd voor het eindsignaal in '88 vloog ik letterlijk van de bank af, me pa helemaal door het dolle. En dan zeggen ze dat ik niks meer weet? Geweldig!

    Ook EURO 2008 was grandioos, compleet verrast door de stijl van het Nederlands elftal en de winst over Italië en Frankrijk, wat was dat een feest zeg. Jammer genoeg zullen we het nooit verder schoppen dan een stel leuke wedstrijden. Ook dit WK gaat niks worden ben ik bang :mad:

    Mijn voetbalmomentje? Een aantal seizoen terug bij NAC :) NAC-Feyenoord, 0-3 achter staan. Dramatisch voetbal maar als supporters gewoon KEIHARD lopen juichen en positief blijven. Toen werd het 1-3 in de 2e helft geloof ik. Mijn dag kon zowiezo niet meer stuk, super sfeer en mooi voetbal bij vlagen. Toen werd het 2-3 en 3~4 minuten later 3-3. Toen floot de scheids, hoe geweldig is dat hé!? Gewoon 1 punt meegepakt. Ja, gelijkspel, maar de sfeer was SUPER!



    Ik koester zulke momenten :)
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina