1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vond ik geen goede wedstrijd. Wel een heel goed mentaal ajax gezien door te winnen met 2-4 nadat ajax met 10 man kwam te staan.

Maar de vechtlust die ik bij Ajax-PSV heb gezien, heb ik de rest van het seizoen gemist.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Ajax-Utrecht in de beker toch wel de beste wedstrijd van dit seizoen. Positiespel was toen echt goed gewoon. Kwam ook door Enoh die toen ballen afpakken en dieptepassjes allebei geweldig combineerde. Hij was toen de man op het middenveld.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het hele probleem is dat ajax (letterlijk) stilstaat. Als je zie hoe een team als AZ (gecoordineerd) door elkaar heen rent, dan is dat voor een team als Volendam echt niet te verdedigen.
    Bij ajax is alleen de man met bal in beweging. Die doet een paar passen, gaat stil staan, kijkt wat verward om zich heen, draait zich om en speelt de bal terug.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het speelt gewoon niet als een team. En dat is heel jammer. Het moet gewoon als een team draaien en dat gebeurt op dit moment niet. Ook mist Suarez gewoon té veel kansen als spits, daar is hij niet voor gemaakt. Ik vind hem meer geschikt voor op de flanken, samen met Sulejmani. Dan zou je Leonardo in de spits kunnen zetten.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wsup met Cvitanich? Nog steeds pijntjes in z'n bovenbeen? Moet onderhand toch wel eens over zijn...

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat Real Madrid heeft gewonnen, en net zoals vorige week weer met grote cijfers. Hopelijk weet de ploeg de reeks nu door te zetten, niet alleen in het landskampioenschap maar ook in de Champions League.

En natuurlijk hilarisch dat Barcelona in eigen huis van uitgerekend Espanyol verliest. Dank u vriendelijk De la Peña (en Valdés). :thumbs:

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wie ben jij..?

Als die verdediging van Ajax nou gewoon ff doordekt.
    Volendam is zo'n 5x in de buurt van Ajax's 16 geweest en 3x leverde het een grote kans op. Er wordt gewoon dramatisch verdedigt door bijvoorbeeld Oleguer die Sheotahul liet lopen bij de 0-1.
    Anita verliest overigens teveel ballen op het middenveld, Wielaert verdedigde wel ok maar de zwaktes liggen bij Anita,Oleguer en verdedigent soms bij Schilder..

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oleguer was de beste verdediger vandaag. Een missertje van hem bij de 0-1, maar ook zeker van Lindgren en Steek, die eerst uit komt om vervolgens weer schijterig terug naar z'n hok te gaan.

Ik snap Van Basten wat dat betreft ook niet. Er is nu al 3 keer bewezen dat Ajax op de counter goede resultaten haalt. Twente uit, HSV uit, Fiorentina uit...toch zeker niet de minste. Toch blijft hij thuis aankutten met 4-3-3, het werkt duidelijk niet (meer).
    Laat Volendam het spel maken in de ArenA en het is na 30 minuten een gelopen wedstrijd...Mja, dan krijg je weer morrende supporters die een 10-0 uitslag op het scoreboard willen zien.

Persoonlijk ben ik meer tevreden met een zakelijke, controlerende 1/2-0, 0-/1/2 (uit)overwinning, dan een 5-0 met matig spel maar veel doelpunten zoals vorig jaar vaak het geval was.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ergerde me echt dood aan Verhoeven, elke keer dat tijd rekken. Maar toen ik dat geniaale geroep hoorde op de tribune ging ik stuk. Hoooooooooh Pizza!

M'n broer en ik waren een beetje in discussie, is Sulejmani nou een stuk dikker & trager geworden of?
    Misschien is dit een slechte foto van hem.. maar toch.

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4

Alleen kut kwaliteit, maar zulke dingen zijn op de tribune altijd leuk.

11. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Er zitten ook echt mensen tussen die het verkeerd zingen ...

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sulejmani lijkt inderdaad een stukje dikker geworden ja. En ook een stuk trager dan in zijn heerenveen tijd. Als je ook weer ziet hoe traag zijn acties vandaag waren, dan vraag je je af waar de oude sulejmani gebleven is..

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Is ook een lastige tekst :+.

14. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik van Sulejmani vind is dat ik hem niet die 16 miljoen waard vind.
    Vanmiddag wel grappig. 16 miljoen op de bank bij Ajax. Het is dat ABN-AMRO de hoofdsponsor niet meer is...

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die vind ik best grappig8)

16. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ja das waar, soms zing ik ook opeens Ooooooooooh Lasagne Lasagne Ooooooh Lasagne, maar het gaat steeds beter.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tering!

Vanavond Man-United, morgen Liverpool. Kan niet beter!

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Valt mee als je het mij vraagt:

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk door die elektriciteitscentrale om zijn buik.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rivas-Chivu centraal achterin :'-(

We kunnen wel inpakken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina