1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Leo heeft nog niet zijn handtekening onder het contract gezet.

Heerlijke wedstrijd zeg, je kon toch wel zien dat Fiorentina een sterke ploeg heeft. Dankzij een uitstekende Vermeer bleef Ajax echter op de been. Bovendien vond ik de hele verdediging naar behoren spelen, vooral Oleguer viel me op hoe kort hij op Gilardino zat, echt goed van hem. Voorin was het weinig, beetje hopen op de grillen van Suarez. Tot het moment dat Leo erin kwam _O_ Geweldig weer hoeveel creativiteit hij bracht. Blijft raar, als je hem in de basis zet bakt ie er geen reet van en nou is hij weer matchwinner. Sulejmani viel tegen maar geef die jongen lekker de tijd. Dat komt wel goed, iedereen zag bij Heerenveen dat hij veel talent heeft.

Nou op naar Marseille, met hopelijk onze missing links Cvitanich(de balvaste spits)en Aissati(de spelverdeler) er weer bij. Ik geef Ajax een goeie kans om door te gaan, had vóór Ajax-Fiorentina de wedstrijd van Twente gekeken en ik heb Marseille weinig zien doen eigenlijk, behalve dat schot van Ben Arfa.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens wel een mooi moment om te scoren, 2min voor tijd of zo. 15min volhouden had toch wel heel moeilijk geweest;)

Leonardo_O__O__O__O_

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook waar hij die dribbel begint. En hij houdt er dan 5 verdedigers mee bezig ofzo 8)

Evert was trouwens weer op dreef: Gilardino werd grensrechter na zijn voetballoopbaan, Almiron was vast het liefste jongetje van de klas, Gamberlini de uitsmijter, Felipe het geïrriteerde baasje, Vermeer de held vd Arena etc etc :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geef Leo een gegarandeerde invalbeurt per wedstrijd_O_

Nooit in de basis die beunhaas8)

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net terug uit de ArenA. Heerlijke avond, werd tegen het einde helemaal gek van de spanning. 8) En de actie van Leonardo was echt werkelijk heerlijk om te zien en na dat doelpunt was het 1 groot gekkenhuis \o/

_O__O_ Leonardo _O__O_

6. Pitakaas

Pitakaas Guest

Fuck, Aston Villa ligt er uit :mad:. Balen dit.

Ga toch weg joh. Hij deed maar wat. Doet een driedubbele schaar, en krijgt de bal echt met megaveel geluk mee.
    Mooi ingeschoten en ik gun het Ajax wel (al was het maar om de UEFA ranking), maar zeg alsjeblieft niet dat het een werkelijk schitterende actie was.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2009
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Aston Villa eruit, Fiorentina eruit, AC Milan eruit, Valencia eruit.. Damn, die had ik toch echt door zien gaan.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Balen van Twente! Had echt gehoopt dat ze nog doorgingen, hadden het echt verdient. Gelukkig wel een Nederlandse club die het hoog houdt maar wat een mazzel die 'actie' van Leonardo.. Commentator deed net of hij heel Fiorentina uitspeelde :emo:.. en begon de actie zelfs te vergelijk met die van Maradonna tegen Engeland:9..

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk was er ook geluk maar leonardo brengt als ie invalt gewoon wat extra's..
    That's for sure!
    Helemaal mooi dat ie toch scoort want nu houd weer iedereen van hem. Ik hoop echt dat ie nog bij ajax blijft!

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ LEO _O_

Nummertje 6 lindgren was trouwens erg slecht =( Net als de scheids..

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die scheids begon goed maar eindige bijzonder zwak.. hij had zo rustig minimaal 2 italianen van het veld kunnen sturen. Mutu was gewoon rood na die 2e overtredening, en zo waren er nog flink wat momenten.

HEERLIJK dat dat dit keer geen winst oplevert.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond zowel Lindgren als de scheids prima. Enoh daarintegen... Dat domme Afrikaanse temperament moet er echt uit. Je houdt ieder duel je hart vast.

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Toch geen spijt gehad :p.
    Eingenlijk had ik het na die 0-1 van Gilardino het wel gezien.
    Dan mist Sulejmani nog een levens grote kans ...
    En dan Leonardo met de 1-1 :D.En de laatste minuten echt spanned want met die kut italianen weet je het nooit

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rustig hè...

15. Remco

Remco Guest

Er wordt ook niet gevoetbald op dit uur van de dag, allicht aan de andere kant van de wereld, maar goed.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oleguer verdedigte inderdaad goed al was Gilardino wel de gevaarlijkste speler bij Fiorentina.

De goal van Fiorentina was trouwens schitterend, geen hands en daarna 2 speler die hooghouden en een heerlijk schot, maar dat ter zijde;)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren ff wezen springen achter de tv. :+ Maar goed, lekker weer hoor Ajax. Hoe het toch komt dat Leo het wel flikt als hij invalt blijft een mysterie en da zal wel zo blijven. Maar hij flikt het gewoon. Tuurlijk, zijn uitvoering voorafgaand aan de goal was puur geluk (en leek al helemaal niet op de goal van pluisje tegen Engeland) maar uiteindelijk zit hij door doorzettingsvermogen en een beetje geluk toch maar weer in het netje. En eigenlijk was het het ideale scenario natuurlijk, die goal vlak voor tijd nog ff maken. Ajax.:thumbs:

Fiorentina had ik samen met Valencia getipt de finale klanten. Dat ze er nu allebei uit liggen had ik nooit verwacht. Vooral Fiorentina vind ik normaliter wel een sympathieke club, dus wat dat betreft wel jammer dat het UEFA bal verder aan hun neus voorbij gaat. Dat het door Ajax gebeurd verzacht de pijn aanzienlijk. Nu er alleen wel voor waken dat Ajax niet naar Marseille gaat met het idee dat ze het wel ff flikken omdat ze Fio eruit geknikkerd hebben. Nee, blijven strijden.

18. vPx Secour

vPx Secour Guest

Wel geinig dat er 2 pagina's volgespammed werden bij leo's goal.

(Allemaal binnen 1 minuut)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Valencia :eek: :lol:

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    AC Milan dan :emo:..

Sorry hoor maar zo'n belachelijk dure selectie en dan nog een 2-0 voorsprong uit handen geven..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina