1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is niet waar. De meeste supporters (die vroeger ook al in de hout zaten) vinden die dingen ook niks.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Sinds ik voor het eerst heen ging, jaartje of 10/11 terug, maar ik weet het niet precies meer.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, die in de hout zaten waren echt voetbalsupporters. De rest die daar klappert komt gewoon op succes af en weten niet dat zo'n klapper niks met voetbal te maken heeft!

4. vPx Secour

vPx Secour Guest

DAG AZ, PEACE OUT! :lol:

E: Luickx jankt, hahahahahaha.

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste supporters die nu in het DSB stadion zitten zaten vroeger alleen niet in de hout.. Overigens wel respect voor degene die er al hun hele leven komen, maar niet voor van die mannetjes die in 2005 nog voor ajax waren, en nu opeens hardcore AZ fan zijn.. :{

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dan heb ik niks gezegd ;)

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben eerlijk gezegd in het nieuwe stadion niet veel meer ben geweest, ook al zat ik die keren wel in een leuk vak, maar de hout had toch wel meer sfeer.

Gefeliciteerd NAC-supporters.

8. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet als ik vragen mag?

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al drie seizoenen voor AZ, omdat ze het mooiste voetbal spelen. Net als ik graag naar Arsenal kijk. Wil mezelf dan ook niet echt een supporter noemen, maar ik gun ze het gewoon wat meer dan de andere ploegen. :)

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Meerdere redenen, o.a. ging altijd op de kaart van een neef van me (Moest altijd werken) maar die heeft ander werk dus die gaat nu zelf meer. Sta wel op de wachtlijst voor een plek, maar dat gaat nog lang duren.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zegt al genoeg. Arsenal speelt 'leuk' voetbal maar is totaal niet effectief. AZ speelt niet echt fantastisch, maar heeft gewoon een super omschakeling en zijn daarom super effectief. Ik bedoel, echt spectaculair voetbal is het toch niet?
    Maarja, ik weet natuurlijk niet wat jij met 'fan' bedoelt.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ dat verliest? Wereldnieuws8)

Hopelijk hebben ze nu de smaak te pakken:D

Gefeliciflapstaart NAC trouwens.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb niets tegen de echte AZ supporters, maar de mensen die nu opeens beweren helemaal into AZ te zijn, en 4 jaar geleden nog ergens anders op de tribune zaten. Daar heb ik nou echt een schijthekel aan :9

Dit zal ik nooit kunnen begrijpen waarschijnlijk..

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    :b:

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik noemde het woord fan niet. ;)

En ik vind dat AZ en Arsenal leuk voetbal spelen ja, en zoals ik al zei wil ik mezelf niet echt fan/supporter noemen.

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    GRRR. Echt zonde dit :mad:

klein rekensommetje geeft aan dat je gelijk hebt:
    capaciteit van de Hout: bijna 8000
    capaciteit van DSB stadion: 17000
    17000/2=8500

17. vPx Secour

vPx Secour Guest

En nu dus ZEKER wel, há. :)

18. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit op mij gericht was? Maar dat van mij was in ieder geval niet op jou gericht, was gewoon in het algemeen gesproken. En dat ik het nooit zal begrijpen ligt er gewoon aan dat voor mij (en ik ben vast niet de enige) mijn club meer is dan alleen een hobby of een wekelijks uitje..

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En daarbij aangetekend dat het in de slechtere tijden (voor Adriaanse) de Hout meer halfvol was dan halfleeg. Bij de bekerfinale van 2007 mochten er ook 17.000 man mee. Achja, vreemd cluppie dat AZ. Heb er verder niet zoveel mee. Ik heb geen haat tegen AZ noch sympathie.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, en het wekelijkse uitje is qua uitslag bij ado ook meestal niet leuk. Maar het toeleven naar de wedstrijd alleen al. Lekker zingen en helemaal in een wedstrijd zitten. lekker hoor. En zondag ajax verslaan ;)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina