1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nera, held. _O_
    Straatrat, echt te triest die reacties van jou, diep triest.

2. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Over 2 wedstrijden gezien is Olympique Marseille de verdiende winnaar vind ik. Jammer, maar helaas voor Ajax. Ook een rampseizoen weer voor Ajax. Vooral als ze op het eind ook geen tweede worden.
    Wel mooi voor Zenden. Hopelijk volgend seizoen bij PSV :)

3. GomoRra

GomoRra Guest

Ben jij werkloos?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarschijnlijk weet die bosmongool niet eens waar ik het over heb. Maar laat ik zeggen dat ik hoop dat Materazzi dan nog bij ons speelt. Of in de technische staf zit desnoods.

5. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog bij "ons" speelt HAHAhaha

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    We kunnen die discussie weer laten rusten en weer verder gaan met het discussiƫren over de wedstrijd :)

en de laffe instelling m.b.t. de wissels van MVB :mad:

@Straatrat. Lees je OW even en mijn edit in je post.

7. GomoRra

GomoRra Guest

Echt zonde! Weggevertjes aan Fransen komen extra hard aan...

Ik zag Ajax nog wel winnen, helaas helaas

8. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ajax terecht verloren, hebben geen goede selectie en is gewoon geen topclub zoals ze denken dat ze zijn. silva terecht rood je mag geen slaande beweging maken.Dit jaar weeeer geen prijzen en dat terwijl je voor zoveel miljoen heb gekocht een schande...

@Cookie ik scheld niemand uit verder, heb gewoon lol dat ajax eruit ligt...

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Conclusie?

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zeker geen ajax gekeken?

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Die reacties van jou hebben hier helemaal geen nut. Ik ben ook (licht) anti-ajax maar heb dat een keer geprobeerd en maak je niet bepaald vrienden mee..

On: Ajax denk ik onterecht verloren. Jammer voor het Nederlands voetbal maar denk dat Marseille over 2 wedstrijden de betere ploeg was.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Straatrat lekker laten gaan, krijgt toch een ban en komt geen zinnig wordt uit. Kledingkast ligt toch vol met Lonsdale e.d. waarschijnlijk een neppe goude ketting een Nike petje een te kleine cars broek en witte Air Max die elke zondag met zijn mede-mongolen supporters een slechte naam gaat geven.

Over de wedstrijd inhoudelijk. Ben blij met de manier waarop Ajax heeft gespeeld, vond het een lekkere wedstrijd om te kijken, met name de eerste helft. Vond dat na de 2-1, die overigens prachtig was, dat de 3-1 meer "in de lucht" hing dan de 2-2. Het mocht helaas niet zo zijn, toch chapeau voor dit team van Ajax dat met een gehavend elftal toch Marseille zwaar onder druk gezet.

Over het Silva voorval. Na in te komen maakte hij wel een schoppende beweging etc. maar niet in de richting van Ben Arfa, als ik me goed herinner zag ik ook geen contact. Vraag me af wat die scheids dacht dat Silva deed wat een rode kaart waardig was. Bovendien moet hij dan ook die andere speler die Suarez "sloeg" een rode kaart geven, ook al ging hij makkelijk liggen. Sowieso als je blijft staan krijgt zo'n speler nooit rood, ook al geeft hij je maar een zachte tik. Wel hard voor Ben Arfa dat hij tijdens zijn duikeling viel op de hak van Silva.

p.s. Boertje. Beetje zielig dat Anti een club zijn. Snap niet waaruit dat voorkomt bij al die mensen. Als je nou tegen een club bent omdat ze je onterecht hebben uitgeschakeld ofzo of als er iets schandaligs gebeurt tijdens een duel tegen dat elftal snap ik dat je pissed ben op die club, maar om dit nou langdurig voort te zetten.

p.p.s Boertje, ik zeg het tegen jou. Maar het is niet inhoudelijk gericht op jou als persoon dus voel je niet aangevallen. Zou wel willen weten waarom je (licht) anti-Ajax bent.

13. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet opzoek naar vrienden hier, dus omdat ze hier voor een merendeel voor ajax zijn moet ik maar wat liever over ze schrijven ofzo? Ik vind het geweldig dat ze eruit liggen en dat zeg ik gewoon, als ze gewonnen hadden stonden hier berichten hoe geweldig dat wel niet is, doe ik het tegenovergestelde word er over gezeurt...Ik scheld niemand uit, terwijl anderen dat wel menen te moeten doen....

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tja het was wel de enige fout van de scheids.. Hij floot verder goed. Maar die fransman die suarez tegen de grond werkte had ook gewoon rood moeten krijgen

Edit , straatrat heb je nu die achterlijke ben arfa als avatar, klein kind

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Anti-Ajax is niks mis mee, zeker niet als je voor PSV bent, dat zit er min of meer bij ingesloten, maar als een kleuter gaan provoceren op zulke momenten is het lafste wat er is.

Werder knikkert dat ander Fransenvolk er uit gelukkig :thumbs:

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Laat de conclusies maar aan ons over :)

Ik gok van niet.

Waarom dan wel een plusje in de momenten thread? Ik vind PSV ook geen geweldige club maar wil wel dat er zoveel mogelijk ploegen doorgaan en als ze eruit liggen zie ik dit niet als een mooi moment van mijn dag. Maar dat is mijn ervaring :)

Ik blijf erbij dat MVB gewoon belachelijk lang wachtte met die wissels. Leuk dat er nog werd gescoord en dat hij nu een excuus heeft voor de trage wissels maar je stuurt, imo, niet 2 keer dezelfde spelers weer terug naar de bank nadat ze hebben warmgelopen. Duurde allemaal gewoon veel te lang.

Jammer dat ze eruit liggen want Ajax was vandaag gewoon de betere en liet toch wel zien dat ze best mee kunnen in de Uefa Cup. Jammer dat het zo moest eindigen.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben jij nou zo autistisch?? Dat je niet echt vrienden maakt betekend niet dat je ook daadwerkelijk vrienden wilt maken maar dat je niet echt positief overkomt en ook niet echt serieus wordt genomen.. Maarja, begrijp je denk ik niet.

Omdat het Ajax is dus..

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Veeg me op :lol:

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ajax was gewoon beter over 2wedstijden, alleen had het geluk niet en maakte Vermeer 1 of 2 blunders. En dat van Silva was 100procent geen rood!!!!! Het lijkt echt wel of alle abitrage binnen en buitenland tegen Ajax is. En dat in de heenwedstijd was ook al geen 2de geel voor Van der Wiel.

DAN MAG JE VAN MIJ NAAR FRANKRIJK EMIGREREN!!!!!!!!!!!
    Jezus dat je niet voor Ajax ben in Nederland ok. Maar als je in Europa niet voor Ajax ben en dan bedoel ik echt tegen ben je voor mij geen Hollander!

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had vooral de rest wat hoger ingeschat.. ;)
    Negeer deze gast gewoon als het je niet zint. Happen helpt toch niet..

Nu weer ontopic en geen persoonlijke aanvallen meer. Deze worden verwijderd.

Kusje,

Goiz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina