Straatrat lekker laten gaan, krijgt toch een ban en komt geen zinnig wordt uit. Kledingkast ligt toch vol met Lonsdale e.d. waarschijnlijk een neppe goude ketting een Nike petje een te kleine cars broek en witte Air Max die elke zondag met zijn mede-mongolen supporters een slechte naam gaat geven.
Over de wedstrijd inhoudelijk. Ben blij met de manier waarop Ajax heeft gespeeld, vond het een lekkere wedstrijd om te kijken, met name de eerste helft. Vond dat na de 2-1, die overigens prachtig was, dat de 3-1 meer "in de lucht" hing dan de 2-2. Het mocht helaas niet zo zijn, toch chapeau voor dit team van Ajax dat met een gehavend elftal toch Marseille zwaar onder druk gezet.
Over het Silva voorval. Na in te komen maakte hij wel een schoppende beweging etc. maar niet in de richting van Ben Arfa, als ik me goed herinner zag ik ook geen contact. Vraag me af wat die scheids dacht dat Silva deed wat een rode kaart waardig was. Bovendien moet hij dan ook die andere speler die Suarez "sloeg" een rode kaart geven, ook al ging hij makkelijk liggen. Sowieso als je blijft staan krijgt zo'n speler nooit rood, ook al geeft hij je maar een zachte tik. Wel hard voor Ben Arfa dat hij tijdens zijn duikeling viel op de hak van Silva.
p.s. Boertje. Beetje zielig dat Anti een club zijn. Snap niet waaruit dat voorkomt bij al die mensen. Als je nou tegen een club bent omdat ze je onterecht hebben uitgeschakeld ofzo of als er iets schandaligs gebeurt tijdens een duel tegen dat elftal snap ik dat je pissed ben op die club, maar om dit nou langdurig voort te zetten.
p.p.s Boertje, ik zeg het tegen jou. Maar het is niet inhoudelijk gericht op jou als persoon dus voel je niet aangevallen. Zou wel willen weten waarom je (licht) anti-Ajax bent.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2009