1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neuh, vind dat de complotten wel weer terug in de kast kunnen. Vond de scheids vanavond uitstekend en vond eigenlijk dat Ajax niet eens mocht klagen bij de twijfelgevallen.

Duitse scheidsrechters zijn vaak uitstekend in Europa, valt me op.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Over die "blunder" van Vermeer bij de 2-2, ik had het idee dat hij lichtelijk uitgleed voordat hij uitkwam?

p.s. op een paar (kleine) momenten vond ik het arbitrale trio (quattro? ik tel de babysitter/bordenophouder niet echt mee) zeer sterk. Gewoon uitstekend de wedstrijd geleid. Nogmaals: Zou wel graag zijn verklaring voor de rode kaart willen horen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    :):..

Begint het weer.. Dit is dus een van de redenen waarom ik anti-Ajax ben..

En scheids floot overigens uitstekend!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net even in de kroeg voetbal gekeken. Was voor de wedstrijd niet positief maar ze hebben toch knap gedaan. Maar waarschijnlijk slaat dit weer door naar Zondag.

En mensen beginnen voor de scheids moeten de waarheid onder ogen zien. Dat gezeik altijd. Ajax heeft het gewoon goed gedaan.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Scheids floot gewoon goed. En die rood was natuurlijk niet terecht. maar het is dan wel belachelijk dat hij de persoon die suarez neerwerkt geen kaart geeft..

6. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Geef je gelijk hoor ik ben zelf voor ajax maar ze hebben er gewoon goed voor geknokt en ze hebben gewoon pech Olympique Marseille speelde ook gewoon erg sterk en het was gewoon een erg mooie pot om naar te kijken heb erg genoten. Ik kan met een goed gevoel verder gaan ondanks de uitschakeling :)

Edit: De Arbitrage was gewoon goed vandaag was niet partijdig en hield de wedstrijd gewoon goed onder controle alleen dan het kleine akkefietje op het einde dan maar hij is ook maar een mens

7. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik nu lacherig doe over ajax zullen gasten mij verder niet meer serieus nemen? Zegt meer over diegene dan over mij...ajax is gewoon geen topclub en mag blij zijn dat ze zover zijn gekomen.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij is er geen één ajax speler die niet uitgleed vandaag...

Dan haat je best veel clubs als het mede om die reden is. Dat één Ajacied het zegt wil niet zeggen dat iedereen dat vind. Ik ben het er namelijk totaal niet mee eens :) (zoals wel meer members hierboven)

Nederland heeft geen "topclub". Ajax heeft vandaag (en ook de vorige wedstrijd) tenminste wel laten zien dat ze best meekunnen in de Uefa Cup. In de Eredivisie kan je nou eenmaal niet spreken over een topclub.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Boertje, let niet zo op Josh. Heb daar sowieso nog niet echt veel zinnigs uit horen komen.

@ Cookie, nee glijpartijtjes waren niet een schaarste, maar deelde je mijn gevoel bij het uitkomen (met name de eerste pas)?

@ Straatrat, laatste wat ik tegen jou ga zeggen maar: Of Ajax wel of niet een topclub is wordt hier 1. Niet over gepraat, 2. Waar we wel over praten is over de wedstrijd van DEZE avond, 3. Daaruit kunnen we concluderen dat Ajax een goede pot heeft gespeeld, 4. Je kan best lacherig doen over Ajax daarover zal ik niet zo snel in mijn klote over zijn getrapt, MAAR de manier waarop toont nou niet echt aan dat jij ook maar enig recht van spreken hebt.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nu floot hij idd ook gewoon goed dus ook geen reden om te zeuren omdat Ajax ook goed speelde, maar als we dit weekend weer lekker KNVB niveau hebben is het weer dat de scheids de schuldige is.. De enige keer dat ik vond dat Ajax terecht boos werd was die afgekeurde 3-2 tegen Heracles..

Er zullen altijd wel Ajacieden zijn die niet de scheids de schuld geven. Maar de scheids de schuld geven wordt toch snel gedaan door Ajax..

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zuur, teleurgesteld omdat het seizoen nu definitief naar de klote is, maar ook trots. Dit voel ik na vanavond. Ik heb een Ajax gezien dat verdomd goed georganiseerd stond en knokte voor elke meter. Over twee wedstrijden had Ajax door moeten gaan, maar het mocht niet zo zijn. Als ze zo zouden spelen in de competitie dan stonden we gewoon bovenaan.

Nouja, hopen voor een tweede plek en voor de rest al de pijlen op volgend seizoen richten. Dit seizoen is nu definitief naar de klote. Aan deze avond lag het niet. Daarvoor moeten we kijken naar de competitie.

AFCA Forever!

12. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat jij nu zo verstandig praat is tot daar aan toe maar 90% praat heel anders, bedoel bekijk nu maar eens een ajaxforum, alleen maar gezeur denk ik. Maar mijn avond is goed!

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tjah, maar overal wordt de scheids makkelijk beschuldigt. Ik doe het ook wel eens in mijn simpele eerste klasse amateurs voetbal. Ik vind ook best dat je de scheids de schuld mag geven over bepaalde slechte beslissingen, maar zeer zelden kan je ook echt de uiteindelijke schuld van een niet gewonnen partij bij de scheidsrechter neerleggen. Om een voorbeeld te geven kan ik herhalen wat jij net aankaart. De scheids keurt zeer onterecht de 3-2 af, waardoor Ajax de wedstrijd niet wint, maar om nou te zeggen dat dit de uiteindelijke reden is. Ik vind namelijk dat Ajax het nooit zo ver mag laten komen tegen een club als Heracles (met alle respect).

p.s. ik denk dat de meeste mensen die op clubfora komen om te posten na een verloren wedstrijd toch een beetje jou type persoon zijn.

14. GomoRra

GomoRra Guest

Geld is het probleem dat Nederland nu geen echte 'topclub' heeft..

Als er 1 speler bij een Nederlandse club uitblinkt dan is hij binnen 1 jaar weg..
    Vind je het gek dat er weinig overblijft.

Verder vind ik wedstijden als Ajax- Barca, Ajax- AC Milan, Ajax- Arsenal niet helemaal kansloos. Ajax heeft altijd veel kansen om te winnen

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hehe jij begrijpt het.
    Ik snap alleen niet waarom dat niet iedere wedstrijd kan in de eredivisie.
    Als ze dat doen dan kunnen ze meekomen.

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, deze ronde had Ajax het verdiend om door te gaan, de vorige ronde Fiorentina. Dat is voetbal. Ook dat een club soms hartstikke wisselvallig speelt is voetbal.
    Ik zie Ajax geen tweede worden. Het zal nog eerder Heerenveen of PSV worden als Twente het niet wordt.

17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik helemaal met je eens, alleen was mijn uitspraak meer bedoeld richting de heenwedstrijd en dan de 2de geel van Van der Wiel.

Ik had huist het idee dat hij bij de eerste goal uitgleed. En die verkalring van de rode kaart zou ik ook wel graag willen. btw Krijgen we natuurlijk gelijk weer dat gezeur over wie nou de nummmer1 doelman moet zijn:{

Dan kijk je echt niet vaak genoeg naar Ajax! Ik kan echt nog genoeg opnoemen van de laatste jaren dat Ajax super hard benadeeld is.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    @Rydan. Daar leek het idd wel op.

Dit seizoen waren er inderdaad een aantal rode kaarten en goals, vooral in het begin, die niet allemaal even goed vielen. Nu is Marco ook iemand die er vaak omheen draait en zelden zegt waar het op staat en neigt er daarom ook vaak naartoe om de vinger richting de arbitrage te wijzen. Ook spelers doen dit genoeg maar volgens mij is dit gewoon bij elke club als ze verliezen en de arbitrage heeft er mogelijk een aandeel in.

Maja, ik let er verder dan ook niet op en ben het niet aan het turven. Ik ben dit seizoen ook wel een paar keer aardig pissed geweest na een verliespartij omdat er weer erg makkelijk rood werd getrokken. Dit hoort gewoon bij de emotie maar achteraf zie ik zelf ook wel in dat er nog zat andere factoren waren.

Als PSV e.a. discutabele momenten kennen dat zullen die fora ook wel onder worden gespammed. Het is maar net hoe veel je er op let. Xbw kent trouwens veelal Ajacieden dus dan valt het ook wat sneller op. De Ajacieden die ik ken hebben er iig ook een hekel aan :)

Kunnen we trouwens nu ook even stoppen met happen maar ook met voeren. Er is nu al 2 keer op gewezen en onderhand word ik het aardig beu.

Edit:// Even wat reacties verwijderd.

19. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je genoeg dingen opnoemen waarbij ajax bevoordeeld is...Misschien kijk je te weinig naar andere clubs om tezien hoevaak die benadeeld worden?

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zeg niet dat andere clubs niet benadeeld worden, zeg alleen dat Ajax heel erg benadeeld word!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina