1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Pfft, ze hoefden amper meer af te trappen. Goal werd gescoord na vier minuten blessuretijd terwijl er maar drie waren gegeven. Marja, anders dan gewoon flauw gaan doen over de arbitrage mag zo'n goal ook gewoon NOOIT vallen. Snapte ook niks van de wissels bij PSV trouwens. :confused:

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er waren inderdaad maar 3 minuten gegeven, maar er was nog een wissel van Nijland en de blessurebehandeling van Salcido. Volkomen terecht dat Luinge door liet spelen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha die Dsudzak ofzo is pissig.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    GODVER de KUTKUT!! Ook al 10093 kansen gehad om de 2-0 te maken maar gewoon te lui om het te doen! Die Toivonen schijnt ook maar een eendagsvlieg te zijn geweest! Dan maar Lazovic in de spits, die werkt er tenminste voor!

5. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Elia komt één keer Kromkamp voorbij en meteen een doelpunt. Achja, wel die wedstrijd op mn toto goed 8)

PSV geeft het weer weg in de allerlaatste minuut. Dramatisch seizoen.
    Volgende week naar De Kuip. Gelukkig zonder Amrabat.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Deportivo scoor ff 4x in 17 minuten en draait zo 1-2 in 5-2 om 8)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    ... :emo:!

Toivonen hield de bal goed vast anders, is ook belangrijk. Bovendien heeft hij altijd wel goede passes en is PSV vaak genoeg gevaarlijk geweest en daar heeft hij een groot aandeel in gehad. Zeur dan gewoon over iemand als Salcido of Mendez, die maken zoveel domme fouten dat het gewoon niet meer te geloven is. Beter hadden ze Wuytens niet verhuurd en hem erin gezet i.p.v. Mendez.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd mendez is enorm bedroevend, geen enkele simpele bal speelt die goed.

Issakson mag ook wel een les nemen in bal vast pakken/houden, door hem is die 1-1 ontstaan (vind ik dan).

Kromkamp speelde een aardige tot goeie match.

Maar die wissels waren ook maar vaag, er was weinig aan de hand en psv had tot aan die wissels vrijwel alles onder controle.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    NEC was niet bij machten hoor ik net bij Studio Sport.....

Volgens mij stond AZ de hele wedstrijd tegen de muur. Maarjah wat wil je met die amateur verslaggevers bij de NOS (of iedere andere voetbal verslaggever in Nederland.

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Toivonen heeft de laatste wedstrijden (Heerenveen, Twente) niets laten zien. Oké nu wil ik ook weer niet zeggen dat het een eendagsvlieg is maar ik heb dan liever een Lazovic omdat die gewoon meer snelheid heeft en met verdedigers als Wisgerhof kun je daar echt wel je voordeel uit halen. Toivonen is gewoon alleen sterk aan de bal maar positioneel moet hij nog veel bijleren. Ergerde me ook aan het feit dat PSV niets afmaakte. In de laatste 10 minuten wel een paar kansen en vooral toen Afellay de bal had in een situatie 3 tegen 2 dat hij dan gewoon domweg de bal verliest (alhoewel hij zelf echt een topwedstrijd heeft gespeeld). Als je dan die 2-0 maakt is het voorbij!

EDIT: Wat een meesterlijk hakbal/volley van Eduardo trouwens:eek:!
    http://videos.sapo.pt/W3MUud9SINW0ryjPYgbh

Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niets laten zien? Nouja, ik kan nu wel een heel verhaal typen, maar het komt er op neer dat ik het daar echt helemaal niet mee eens ben. Het is inderdaad geen type spits voor de intikkers, maar dan laat hij nog wel iets zien...

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind hem gewoon niet geschikt als centrum spits.. Maar een nummer 10 of vervanger voor Afellay.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Weg met appelvlaai!!

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Weet wel dat Afellay véél punten voor PSV heeft gepakt dit seizoen!! Had ook wel zo van die momenten dat ik echt dacht van: Rot op.. Maar als hij weg is zie je pas hoe erg afhankelijk PSV van hem is op aanvallend gebied.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb altijd een hekel aan arrogante voetballers.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,deze meneer snapt de woordspeling niet...

Daarom dat ze momenteel moeten gaan lenen om de spelerssalarissen verder te kunnen betalen ....oen...;):):

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Oh leef jij ook nog?

Bestaat er uberhaupt nog belgisch voetbal?
    Ik kan wat betreft Europa alleen Champions League en Uefa Cup kijken.....Vandaar

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De Belgen krijgen een slechte naam en een shitload aan moppen door mensen zoals jij..

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Is toch goed:9?? Mits je de spatie na de komma bedoelt;).
    Feyenooid=woordspeling op Feyenoord. Maar eigenlijk moet het Feyenooit zijn, toch?:cool:

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Jojo, serieus haal die bullshit uit je startpost, al ben je met Marruk op msn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina