De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen, het gaat hier om 32 miljoen. En bovendien onderbouwt Straatrat zijn mening totaal niet en gaat hij expres Ben Arfa ophemelen omdat hij gisteren een schwalbe maakte. Dat is gewoon provoceren IMO.

Leuk dat je er ook weer eens bent trouwens, het lek is boven bij Feyenoord zeker? :emo:

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan huil je dat andere mensen de sfeer verzieken. Mensen met hun Ajax brilletjes op vinden dat Suarez meer als 32 miljoen waard is.

En ik ben er zo vaak, maar de reden dat ik nooit post is precies wat er nu gebeurd. Er zitten hier 10x zoveel Ajacieden, als je 1 keer iets over Ajax zegt wat hun niet zint moet je gelijk gebanned worden en opzouten. En als je een tijdje er niet bent en je komt weer terug wordt er gelijk geïnsinueerd dat je een succes supporter ben.
    ik hoef mijn supporter zijn niet te verdedigen tegen wat jongetjes op een forum, vraag me af hoe vaak jij eigenlijk al het stadion van binnen heb gezien, zal wel niet veel zijn.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  3. GomoRra

GomoRra Guest

Jou avatar is zo kansloos. Ik zou me schamen als mijn club een foto van een klein kind met een middelvinger zou maken. Maarja het is gewoon raar volk.

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mogen we toch vinden? Ik zie het probleem niet.
    We gaan er alleen tegenin als iemand wat over Ajax zegt waar wij het niet over eens zijn, alsof we meteen om een ban vragen :confused: Kan me niet herinneren dat iemand ooit om een ban voor jou bijv. heeft gevraagd terwijl jij toch wel vaak dingen zegt waar Ajacieden het er niet mee eens zijn. Gaat er gewoon om dat Straatrat het respectloos doet en puur om te provoceren.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Maar het is wel een probleem als mensen vinden dat Suarez geen 32 waard is?

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dan verwacht ik wel dat dat op een normale manier duidelijk wordt gemaakt.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als jij Suarez serieus 32 miljoen waard vindt moet je een goede dokter zoeken.

25 miljoen is een strik er om heen.......

geweldig die straatrat trouwens...Marcus Berg is uiteraard 60 miljoen waard.....

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.665
    Typisch dat hier mensen worden geband omdat ze geen Ajax fan zijn. Slaat nergens op.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Daarom werd hij echt gebanned heurz.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Kennelijk heb je hier met één oog dicht gelezen Tyrant, die straatrat liep continue te provoceren, lachen om Ajax oke. Maar toen hij al een aantal members achter zich aan had bleef hij doorgaan en nutteloze reacties posten.
    De OW was terecht en had niks te maken met zijn clubkeuze, Er zijn trouwens maar enkele mods voor Ajax volgens mij.. een hoop houden niet eens van voetbal

Jij snapt er weer eens geen zak van, die Straatrat loopt al sinds 22:00 hier nutteloze onzin door te lullen waar iedereen een hekel heeft, zelfs de dag erna blijft hij er over door gaan, ik heb het helemaal niet over de prijs van Suarez gehad.
    En laten we met JOU alstjeblieft niet over het niveau gaan hebben..:):

11. GomoRra

GomoRra Guest

@viktortje007

Volgens mij is jou leven xboxworld of is xboxworld jou leven?

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, wat loopt iedereen ineens te zeiken op elkaar. Die straatrat wordt er vast vrolijk van.

Dat Vermeer zijn benen dicht moest hebben is wel erg makkelijk gezegd, hij kan nooit alle hoeken en gaten afdekken en dat doelpunt valt hem echt niet aan te rekenen. vd Sar werd trouwens ook door zijn benen gepasseerd door Arsjavin op het EK. Je moet ze zo snel dicht doen dat is nauwelijks mogelijk, het gebeurt alle keepers wel eens.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me altijd af waarom een keeper dat nou kon laten gebeuren, todat ik zelf een keertje op goal moest staan..

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En ook ooit door Claudio Lopez _O_

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vanwaar die opmerking nou weer??

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe wat een niveau hier. Lig helemaal dubbel.

Vind het persoonlijk lekker dat ajax eruit ligt. En nou niet zeggen dat het beter is voor het nederlands voetbal. Me hersenen geven aan dat ik er blij mee ben ;)

17. GomoRra

GomoRra Guest

Ik hoop wel dat Ajax straks wint van NAC en dat Twente is punten laat liggen!

Het is een vraag, omdat ik denk dat deze jonge een tikje verslaafd is aan dit forum

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die opmerking leuk 8)

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    3-2 verloren tegen HSV en dus uitgeschakeld. Hele wedstrijd gedomineerd, en dan zo'n schijtgoal tegengekregen in de laatste minuut. Iedereen in het stadion (inclusief keeper) dacht dat het buitenspel was, daarom kwam die ook te laat uit. Echt een kutgevoel om zo te verliezen, na de gelijkmaker van HSV zaten wij alleen maar op hun helft en zij aan het verdedigen, lekker met z'n tienen in het 16meter gebied staan. Wissels kon ik enigzins begrijpen, die derde goal viel maar niet en dus zette hij meer aanvallers in. Jammer dat die niet dacht over de verdediging die zoiezo niks is, zeker nu Servet er niet is. Hasan Sas mag gewoon oprotten, met z'n bierbuik, mafkees kan niks goed doen. Achterlijke idioot, hij kon net zo goed op de bank blijven en ons met 10 man de wedstrijd laten uitspelen want een verschil zou het toch niet maken. HSV heeft gewoon dankzij Hasan Sas gescoort :emo:. Lekker hele tijd ballen weggeven aan hsv omdat die ze voet niet kan optillen, junk.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het was geen blunder van Vermeer. Beide goals trouwens niet. Toch was bij beide het niet sterk gekeept.

Bij de eerste goal komt Vermeer uit. Als je als keeper komt moet je hem hebben of blijven staan. Vermeer houdt in waardoor Niang de tijd krijgt om hem te schieten. Aangezien Vermeer ook nog bezig was in zijn run kon hij zich niet positioneren voor een één op één duel. Daardoor kon Niang de bal door de benen van Vermeer schieten.

Bij de tweede goal had was Vermeer te laat, maar dat was ook vooral omdat de bal plotseling bij die knakker van Marseille terecht kwam. Het was een soort schrikreactie van Kenneth.

Jarenlang zelf keeper geweest en beide goals zijn twee grote klotemomenten voor een keeper. Een bal door de benen van de keeper is echter niet per definitie een blunder. Het lag meer in de actie die ervoor ging. Het was zwak gekeept, maar voor hetzelfde geld had hij die ballen wel kunnen hebben. Bij keeperstraining wordt er vaak op gehamerd op je timing. Je kan er oefenloos op trainen maar uiteindelijk zal je beslissing impulsief zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina