1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten. Het zal vast wel 'beter' zijn voor de kwaliteit van de competitie en geld enz maar qua gevoel lijkt het me niks. Ik heb niks met die Belgse clubs, vind op het moment alleen Standard Luik een leuk team hebben.. voor de rest vind ik het 3x niks.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zou wel een prachtig idee zijn. Vind de plaatsen 10-20 met alle respect gewoon echt brak. Maar waar hoe stellen ze die top 10 samen dan? Ik denk:

AZ
    Ajax
    PSV
    Feyenoord
    Twente
    Heerenveen
    Groningen
    NEC
    Utrecht
    NAC

*is nu trouwens ook de top 10;)

En trouwens vlieg-combi van Anderlecht-Groningen:9?

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het idee wel zitten. Maar er moet eerst maar eens worden onderzocht of het ook daadwerkelijk een positief effect heeft voor sponsor en tv gelden. Maar een sterkere competitie is altijd goed. Al zijn er niet zo heel veel Belgische teams die een verbetering zijn.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    schotten zijn cool ^^

Over de samenvoeging. Doe maar niet. Ik woon dicht genoeg bij Belgie omdat geen goed plan te vinden. Niks tegen belgen , maar het lijkt me gewoon niet zon strak idee

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het een belachelijk idee.
    Je hebt niet te maken met de bekende rividaliteit die er nu is tussen de clubs.
    Zoals geen Ajax-Feyenoord!:mad:

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar die mindere clubs uit Belgie komen dan wel beter aan goede spelers. Zo kan Ajax bijv. Kennedy of De Jong bij Anderlecht neerzetten en toch in dezelfde sterke competities spelen. Een versterking voor Anderlecht zeker, en Ajax doet dat denk ik eerder dan dat ze ze naar een Belgische competitie zouden plaatsen. En wanneer de competitie sterker is, is het ook aantrekkelijker voor voetballers.

Dus jij denkt dat Feyenoord niet in de top-10 thuishoort? Jij wordt met de dag ongeloofwaardiger:emo:..

Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je naar de ranglijst kijkt kun je niet echt zeggen dat ze zo ontzettend hoog staan. En als het een keer voor zou komen dat ze niet bij de eerste 10eindigen zou je dus geen Ajax-Feyenoord hebben.

Is het dan ongeloofwaardig als iemand zegt dat ze niet makkelijk bij de eerste 10 eindigen?

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze de top-10 gaan maken van beide landen kijken ze denk ik niet naar de laatste eindstand maar naar het resultaat over een aantal jaar.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    In de VI stond echter een indeling gebaseerd op vorig jaar. AZ zat daarbij in de tweede divisie :+. Daar teken ik voor!

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet er dan gebeuren met de Jupiler League? Wordt dat dan de derde divisie ofzo?

Opzich teken ik er voor om Ado en dergelijken niet meer in de competitie te hebben en daar tegenover Anderlecht wel er in te hebben..

En ik denk ook, @ Josh, als er eenmaal een keer zo'n verdeling is gemaakt (wat het meest eerlijk zou zijn is afgelopen 10 jaar) dat ze dan daarna gewoon met degradatie en promoveren gaan werken..

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Is nederland schotland te volgen online ergens? ik zit nu in Duitsland namelijk.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij kan je dat op de KNVB-site maar ik weet niet of die ook voor buitenlanders toegankelijk is.

Sneijder trouwens op de bank, Kuyt in de basis.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    In ieder geval hier: http://www.atdhe.net/

Komt maar zelden voor dat de stream daar niet werkt, en meestal ook nog redelijk kwaliteit.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke goal.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    "el Cazador" strikes again :D

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    2-0 8) Lullig moment.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker hoor.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind wel dat het kwaliteitsverschil tussen onze voorhoede en onze achterhoede steeds groter lijkt te worden.

Van der Wiel doet t wel goed en ik geloof ook best dat dat een goede verdediger wordt maar ik vraag me echt af wie er volgend jaar in t centrum moeten staan..

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben Bouma ook nog. En Boulahrouz vind ik ook een goeie verdediger, echt een mandekker.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hopen idd dat Bouma weer goed op niveau terug komt, die heb ik altijd bij Oranje al wat onder gewaardeerd gevonden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina