1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je niet helemaal. zolang het het team process niet stoort snap ik best dat hij teleur gesteld is. Dat getuigt juist van iets willen , willen voetballen, willen presteren, in het veld willen staan.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als je commentaar hebt spel dan in ieder geval zijn naam correct......:emo:

Daarnaast baseer jij je meningen op uitlatingen die gepubliceerd zijn in de media, iets waar je sowieso (Nera :+;)) niet objectief je mening op kan baseren.
    Beetje overdreven allemaal.
    Laat Sneijder boos zijn! Terecht want van Persie vond ik totaal niets brengen.
    Volgende keer zet hij de knop om en vecht hij op de training zodat de trainer niet meer om hem heen kan.

Mathijssen weg? Hij verloor pas in de 55e minuut zijn 1e kopduel!
    Prima speler die opbouwend niet veel brengt helaas. Daar zou van der Wiel (die ik voetbaltechnisch beter acht) verbetering kunnen brengen.
    Rechtsback is dan een probleem, maar dat is te overzien met Khalid :).

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat klopt.

En nee, ik heb heel die wedstrijd gevolgd en toen Sneijder gewisseld werd zag je de irritatie op zijn gezicht. Ok, het is een goede middenvelder maar daar blijft het ook bij. Het wil niet zeggen dat als je bij Real Madrid voetbalt je maar een basisplaats moet hebben in elftal toch? Tuurlijk lees je dingen in de media hierover, dat doet iedereen maar ik ben al een tijd "biased" over dit elftal met ZOVEEL kwaliteit.

Een speler als Van Persie laat zichzelf alleen zien als hij een goede bal krijgt. Hij heeft gescoord, dat hoor je te doen als "schaduw-spits" zijnde. Nogmaals, een Sneijder is een hele goede voetballer en kan d.m.v zijn paasjes iemand heerlijk vrijspelen ( zoals we bij het EK wel gezien hebben ) maar om dan zo te reageren? Het elftal tegen Schotland heeft z'n taak gedaan. Tegen Macedonië zullen we een ander elftal zien, één met meer kwaliteiten m.b.t voetballen en dus, waarschijnlijk, ook andere spelers.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je legt het er te dik op, als jij als speler ziet dat het slecht gaat dan ga je dat relativeren aan jezelf. "Dat had ik anders gedaan" "Dat kan ik veel beter" enz. enz.

Ik vind je te kort door de bocht:
    Met zo'n temperament kan je mentaal een wedstrijd al gewonnen hebben, vol er tegenaan is iets wat we 2 jaar niet gezien hebben bij van Basten.
    Concurrentie maakt je elftal beter, alleen moet je "gezond" wisselen, de spelers die het goed doen zet je in het elftal.
    Sneijder presteert gewoon prima, vind het voor de #10 op dit moment de beste speler. Heeft ook laten zien dat hij een elftal op sleeptouw kan nemen bij Ajax.
    Ik vind van Persie geen #10 zoals Sneijder, Aissati, Affelay en Wijnaldum (ja die ja) dat wel kunnen zijn.
    Het spel verdelen, breed houden en enorm veel gevaar stoken op het middenveld.
    Ik heb dat deze wedstrijd, eerlijk gezegd geen enkele wedstrijd, niet gezien van van Persie. van Persie is Topklasse, idem als Sneijder, maar op een andere positie. Dreiging met zijn acties en voor het doel gevaarlijk i.p.v. de spelverdeling en het schot uit de 2e lijn. Van Persie is i.m.o. beter op rechtsbuiten dan op #10 achter Huntelaar.

No offence ;)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hè, wat?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vond toch dat de media altijd subjectief was?

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De media hebben er in ieder geval baat bij om sensatie te creëren, dus ik zou er m'n mening niet op baseren nee.

Los daarvan vind ik het logisch dat je kwaad bent als je niet speelt. Lijkt me alleen maar gezond voor een topsporter als ie wil spelen...

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook dat Sneijder boos was omdat tijdens de vorige wedstrijd tegen Schotland hij zo geweldig voetbalde (die 6-0 overwinning). Had hij vast nu, na zo veel ontwikkeling, graag nog eens opnieuw willen doen.

En voor woensdag is het probleem al opgelost lijkt het, Van Persie is geblesseerd waarschijnlijk.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moest ook weer ff denken aan het incident met die vrije trap tegen Rusland. Het was zogenaamd uitgepraat maar het lijkt me duidelijk dat de twee niet de grootste vrienden zijn.. en als Van Persie dan precies zijn plek inneemt...

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Veel sportliefhebbers onder de gamers zie ik. Ik zoek nog een aantal testers met een gezonde dosis sportverstand voor een nieuwe website van mij. Het is niet de bedoeling om te spammen, maar wellicht wil iemand er met een frisse blik naar kijken. Stuur me een PB voor meer interesse, lijkt mij niet echt gepast om hier al teveel informatie te plaatsen.

Mocht ik er wel wat over kunnen vertellen, dan hoor ik dat uiteraard graag van de mods (misschien zijn ze zelf ook wel benieuwd).

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zoenzo....zowiezo....sowieso :+

Tja, Sneijder en van Persie zijn beide goede voetballers, ik denk dat van Marwijk ervaren genoeg is om die 2 goed te laten voetballen.

Sneijder woensdag gewoon op 10 dus :)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :mad: denk niet dat hij zover doordacht hoor, maar een simpel voetballertje :+O-). Hij wilt gewoon spelen, en logisch ook dat hij dat wilt. Vind dat: Hij is tenminste teleurgesteld dat hij niet speelde maar onzin. Gewoon professioneel gedragen, hij is niet aan de kant gezet door de eerste de beste.

on a sidenote: vind het wel een beetje een eng ventje geworden.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    AH!!

Heel goed [​IMG]

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik vond die beelden van Rafael wel mooi. Hij zat in de 2de helft echt nagels te bijten en natuurlijk te denken van "Wanneer kom ik er nu innnnn???!!!!" :9

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    van Persie doet niet mee dus meer kan voor Sneider ;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha. :lol:

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo,ge wéét toch wie de trainer van onze nationale ploeg is....

Juist ja,Vandereycken....Ga maar eens aan de tukkers hier vragen wat ze van die gast denken....

En na dat debacle van zaterdagavond moet hij van de bond woensdag op bosnië de drie punten pakken....

Die bondsverantwoordelijken willen blijkbaar hélemaal niet naar afrika toe volgend jaar....

Neenee ,voor ons is het game over....Zovéél talent en de rené slaagt erin om die als een stelletje angsthazen over het plein te doen lopen....

Steeds maar weer die lange bal naar voren,en géén mens die hem kan bijhouden...één keer hebben ze een actie over de grond gespeeld,en het was gelijk bingo....

Een troost hadden wij,dat we 3 mooie bosnische doelpunten hebben mogen bekijken qua omschakeling en opbouw en vooral afwerking..
    Die eerste was een pareltje....geweldige traptechniek....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina