1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSV kan me echt geen flikker schelen. Als wij maar tweede worden. Ten koste van wie of wat dat gaat zal me aan m'n ballen roesten.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net terug uit alkmaar en het zieligste publiek ooit mogen aanschouwen. Lekker sfeertje zat bij ons in, na de 0-1 helemaal iedereen uit ze dak natuurlijk. Die klappers gingen af en toe of en neer bij de alkmaarders en het was rust.

2e helft weet je dat ze gaan scoren, alleen helaas gebeurd dat iets te snel. Iedereen weer ff klapperen. 2-1 , 3-1 en toen 4-1. En toen begon het hoor. Met ze alle gaan staan en KAMPIOENEN OLE OLE gaan zingen. Begrijp best dat ze blij zijn maar wat daar gebeurd heeft niks met supporten te maken. Tot de 4-1 3x wat gezongen ofzo en daarna helemaal los gaan. Ben heel wat wedstrijden uit geweest dit seizoen en vaak genoeg op ons klote gehad maar niks was zo triest als Alkmaar.

Zo dat is er nu weer ff uit. Voor az vind ik het wel leuk dat ze kampioen gaan worden. Voor dat klapvee niet. :)

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon, zongen ze in Alkmaar? En de klappers dan?

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn reactie na AZ-uit. Stomme successupporters.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die gebruikte ze er ook bij. Wel een aantal lekkere wijven in alkmaar. Die heb ik dan weer niet zo snel bij andere clubs gezien! :9

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is de reden dat het de laatste paar jaar leuker is geworden in Amsterdam. Al die mensen die de hele wedstrijd niets deden zijn overgestapt naar Alkmaar. Ik ken ook een paar gasten die deden die hele tijd niks, en die zijn een overgestapt naar az toen het daar goed ging in Europa.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is echt te triest. Kan nu geen mening hebben over de sfeer in de arena want wij mogen er niet meer heen :mad:.

Je ziet aan alles dat er bij az nu niet de echte voetballiefhebbers zitten. Mag iedereen een hekel aan den haag hebben ben blij dat ik hier zit. Tenminste een beetje fanatiek, hoe kan je een hele wedstrijd je mond houden =(

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, maar succes supporters zitten overal. Bij den haag en willem II komen ze vanzelf ook wel als je bovenin speelt. Maar AZ is helemaal aangepast op dat soort publiek en de echte voetballiefhebber is daar weggegaan volgens mij. Echt te triest.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Goh.....waarom verbaast mij dat niet? :emo:

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij hebben ze dat niet gezongen hoor. Alleen KAMPIOEN OLE OLE! Niks over a'dam gehoord!

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het was anders zeer duidelijk hoorbaar voor ons televisiekijkers.

Triest kutpubliek. Sympathieke club, maar wat een onvoorstelbaar zielig kutpubliek. Het is met die klappers net Thialf of een of andere handbalwedstrijd, maar als ze winnen krijg je allemaal van die gefrustreerde anti-Ajax liedjes en grote mondjes. Echt, wat een stel kleuters.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, inmiddels wel gewend van die ******mongolen daar in Alkmaar. Des te zoeter zal het eerstvolgende kampioenschap van Ajax zijn. Weer heerlijk arrogant met die 3 sterren op het shirt rondlopen.

Verheug me nu al.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    beetje respect alstublieft :{

Ben het trouwens eens over het publiek. Er zijn veel mooie dingen aan AZ, maar het publiek wat er zit vind ik irritant. Die klappers |:-, ze zijn super irritant, de spelers uitfluiten als het een wedstrijd wat minder meezit, vroeg weglopen uit het stadion zodat je vroeg je bedje in kan.
    Ze zouden verdomme geboeid moeten kijken en aanmoedigen de volle 90 minuten. Ik vind het beschamend dat Van Gaal en Schaars dit moeten zeggen tegen het publiek.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De meeste mongolen daar waren eerst voor ajax. Maar ik heb nog steeds liever dat az kampioen word dan ajax. Maar hoe ik nu over AZ denk is wel erg veranderd. Was allemaal erger dan verwacht!

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Goal Suarez!!!!! 01:44 8)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hahha 0-1 hoeraa

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    LOL, mijn wedstrijd is nu bezig met de opstellingen opnoemen. :eek:

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nu zie ik hem dus. Iemand die een betere stream heeft? Welke kijk jij viktor?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij kijkt victor sport 1

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    nl.justin.tv/projectzer0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.