1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Niet verwacht van Chelsea. Maar goed, Guusje gaat er zo als gewoonlijk meestal eruit in de halve finale. Natuurlijk door Barça :D

Helden _O_

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O__O__O_Barça_O__O__O_
    _O__O__O_Pep_O__O__O_
    _O__O_Iniesta_O__O_
    _O__O_Messi_O__O_
    _O__O_Titi_O__O_
    _O__O_Samu_O__O_
    _O__O_Xavi_O__O_
    _O__O_Puyol_O__O_
    _O_Alves_O_

En de rest krijgt van mij ook een staande ovatie. En Marquez_O_ wat een held. Hoe hij nog ff expres die gele kaart pakte zodat hij met een clean sheet tegen Chelsea mag aantreden. Die gele kaart voor Messi was wel belachelijk, dat was gewoon een penal.

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Guus is cool én hij gaat er standaard in de halve finale uit. Arsenal - Barca dus \o/

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    LOL Marruk, goeie observatie.

1-3 is niet slecht. Liverpool moet gewoon alles-of-niets gaan spelen volgende week en met Babel + Benayoun beginnen. Wat Lucas erin deed mag JOOST weten.

Alles is nog mogelijk, als ze volgende week 2 doelpunten pakken en dan met 11 man in de goal gaan staan zijn ze alsnog door. Desalniettemin, mooie wedstrijd.

Hiddink does it again!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het is meer 'Hiddink still does it'.

Ook mooi hoe Drogba nog een arm om Hiddink slaat bij de wissel, zegt eigenlijk al genoeg wat Guus allemaal teweeg brent.

Coach of the Year :p.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zie nu pas voor het eerst het doelpunt van Adebayor. Geen woorden voor, pure klasse, echt prachtig. Hopen dat Arsenal doorgaat.

Messi loopt nu ook 1 op 1 in de champions league _O_. Bayern finaal weggespeeld :cool:

Vind het overigens wel jammer dat het 1-3 is geworden voor Chelsea. Hopen op een verassing bij Chelsea thuis. Wel tactisch zeer sterk gespeeld door Chelsea! _O_

Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze volgende week 2 doelpunten scoren zijn ze nog niet door hoor 8). Dan heeft Chelsea 3 uitdoelpunten en Liverpool 2. Dus MOET Liverpool minimaal 3x scoren.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Of Joost het weet vraag ik me af maar ik gok dat MASCHERANO wel een idee heeft ;)

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een klasse goal die 3de van Drogba, alles paste.
    Maar wel jammer :-(
    Als de heenwedstrijd in Stamford was geweest had het heel anders kunnen lopen..
    Nu heb ik er voor Liverpool geen vertrouwen in, wel meer kans voor Villarreal om de CL te winnen.
    Arsenal uit mag geen probleem worden.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Raar, dacht gehoord te hebben dat ze er maar 2 nodig hebben omdat het uit-resultaat bij Liverpool dan beter is als bij Chelsea MITS Liverpool geen goal tegen krijgt.

We zullen zien, als Benitez durft te spelen zal hij alles op de aanval gooien want het verbaasde me HEEL erg dat hij niet met Benayoun ( Gerrard Nr.2, maar dan minder ) startte.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Liverpool 0-2 wint is Chelsea door op basis van de 3 goals van gisteren. Pas bij een 2-4 heeft Liverpool genoeg aan een marge van 2 doelpunten

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt.

Geniaal goede wedstrijd trouwens van Barcelona gisteren. Prachtige aanvallen. Toch blijf ik erbij dat Villarreal gaat winnen8)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)

Helaas wel.

Had er na het eerste kwartier echt vertrouwen in dat Liverpool wel een goaltje of 3 zou gaan maken. Maar tegen het einde van de eerste helft en de tweede helft werden ze gewoon op een aantal vlakken compleet weggespeeld. Echt ontzettend jammer. Ik vraag me toch af of Man U het kampioenschap nog gaat weggeven.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Mocht Porto doorgaan dan zie ik ze wel van Villarreal of Arsenal winnen hoor. Ze hebben me positief verrast!

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In een mogelijke finale tegen Barca of Chelsea geef ik zee geen kans

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    En in een Barca tegen Chelsea, geef ik Chelsea geen kans! :D

Wat kan Barca toch gewoon fantastische 1x tikken. Dat zie ik bij geen enkele club en dan ook nog zo snel. Prachtig, fantastisch! Waarschijnlijk ga ik op 22 april naar Barca-Sevilla, zeker een mooie wedstrijd :). Heeft iemand al eerder een wedstrijd bij Barca bijgewoond en hoe was dat ? (ambiance)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moet je aan Conquistador vragen, die is eens naar Barça-Real Madrid geweest.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat Barca goede kans maakt maar ik zou Chelsea niet onderschatten. Die zijn fysiek ijzersterk en hebben er natuurlijk ook een paar bij lopen die een wedstrijd kunnen beslissen. Ik geloof niet dat je de verdediging van Chelsea zo makkelijk zoek speelt als ze van de week met die van Bayern deden. En een middenveld met Ballack, Essien en Lampard laat zich ook niet zo makkelijk overslaan denk ik. (Al had ik dat van v Bommel en Ribery ook niet verwacht en die kwamen van de week vrijwel niet in het spel voor)

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Pascal was laatst nog naar Barça - Getafe geweest dacht ik.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik iemand kans geef tegen Barça is het júist Villarreal :thumbs: Ik hoop en gok ook nog steeds op de Yellow Submarine.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina