1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha genieten:b:

Ik vond het geen blunders van Reina, de eerste werd onmogelijk nog aangeraakt door Drogba en de 2de had zo'n zieke curve en snelheid, al raakte hij hem ging ie ernog in (Alex).
    Maar een geweldige pot.
    Nu hopen dat Man Utd eruit wordt geknikkerd door Porto

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    LEZEN! Hiddink is een geldwolf. Hij kon in 2006 / 2008 opnieuw de Nederlandse Bondscoach worden ( volgens de geruchten ), de KNVB had alleen niet genoeg geld voor Hiddink. Daarna kreeg hij een aanbod van Rusland en nu zit hij voor de rest van z'n leven d'r warmpjes bij.

Mwah, met zulke bedragen maak je heel het voetbal kapot.

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof Hiddink er nog niet warmpjes bij zat :emo:.

Gelukkig heeft Chelsea gewonnen. Drogba een geweldige wedstrijd. Lampard ook weer prima! Chelsea verre weg de beste over 2 wedstrijden. Wereld comeback natuurlijk, van 2-0 achter naar 3-2 voor en van 4-3 naar 4-4. En waarom vind iedereen de fans van Liverpool zo tof? Ze waren toch aardig stil vorige week? :x.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus wat ben jij een gloryhunter :'-(

Liverpool 2x in beide wedstrijden voorgestaan. Benitéz krijgt het niet voor elkaar zoals Guus om zijn team te motiveren om te blijven voetballen. 2-0 met rust, man, en NOG weggeven is onvoorstelbaar.

Drogba geweldig? Ik heb hem veel betere wedstrijden zien spelen. Lampard, gewoon lekker stabiel en goed gespeeld :) Chelsea verre weg? Nee, de eerste wedstrijd.

Liverpool kan zich nu volledig richten op de competitie. Wel een lafbek hoor die Benitez, N'Cog voor Torres ...

5. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Glory hunter :emo:. Jammer dat voor mij Zola ook geen vreemde is. Anyways Benitéz kan niet motiveren? Remember Ac milan?

Nee Chelsea heeft meer dan verdiend gewonnen. Prima team, dat hopelijk een mooie partij kan spelen tegen Barca en wie weet wat er dan nog kan gebeuren :D.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    D'r zal niet veel meer gebeuren ben ik bang ;) Tegen Barcelona vliegen ze d'r naar alle waarschijnlijkheid gewoon uit :9

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwoah, dat moet ik nog zien. Barca speelt het beste en mooiste voetbal maar chelsea lijkt me fysiek sterker en heeft natuurlijk een paar spelers als Drogba en Lampard die een westrijd kunnen beslissen.

Die jongens van chelsea gaan zich niet zo laten wegtikken als die van bayern denk ik. Die spelen regelmatig tegen aanvallers als torres en ronaldo dus die zijn daar wel wat beter tegen bestand. Daarnaast denk ik dat als Essien net zo speelt als vorige week hij prima een xavi of een iniesta uit de wedstrijd kan halen.

Maar goed ik hoop wel dat barca door gaat, want uit de andere helft van het schema zie ik zowieso wel een engelse finalist komen en een geheel engelse finale zit ik niet zo heel erg op te wachten. (Al was het gister natuurlijk wel een bijzonder spektakel :D )

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry maar zelfs een blinde man zag dat Drogba geweldig speelde.
    Een geweldige goal, sterk aan de bal en een pass die Ballack er natuurlijk in moest schieten.
    Hij krijgt ook niet voor niets een publiek wissel.

En Torres wisselen is ook niet gek aangezien hij niet in de wedstrijd zat en na die wissel er 2maal werd gescoord, bijna 3x als je ziet dat Essien de bal van N' cog geweldig van de lijn haalde.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dat was echt een zieke aanval. Eerst nam die gozer de bal mooi aan en dan een PERFECTE pas _O_ op drogba.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, rustig Viktortje ;) Ik zeg niet dat Drogba slecht speelde, sterker nog, hij speelde goed maar heb hem BETERE wedstrijden ZIEN spelen. Ik vond hem zichzelf erg aanstellen. Kleine tikjes op de kuit en hij lag te kermen alsof hij net te horen had gekregen dat z'n vrouw z'n Ferrari had gestolen. Ben dat niet zo van hem gewend. Buiten de lijn, dan binnen de lijn rollen en vervolgens keihard wegrennen.

Publieks wissel voor Drogba is logisch aangezien hij toch voor assists heeft gezorgd :) Mooie wedstrijd hoor gisteren, en ja ... misschien ben ik wel erg kritisch op Chelsea... ben namelijk geen fan van Hiddink.

Liverpool dan maar 1ste in de League?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Volgens zo'n redenering (ik heb hem beter zien spelen), waren alle 22 man gisteravond slecht :emo:. Drogba was gewoon heel goed aan het voetballen, dus dat jij Drogba niet geweldig vond ligt eerder aan jou dan aan Didier denk ik...

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Of het ligt aan jou zoals wel eens vaker is voor gekomen.

Drogba voetbalde gisteren goed, dus haal die stront uit je ogen. Ik heb alleen betere wedstrijden gezien met hem.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    4 goals maken op Stamford Bridge is sowieso al bizar, petje af voor Liverpool. Snapte alleen niet waarom iedereen Drogba de hemel in zat te prijzen bij dat lullige tikje maar dat zal wel verder. Ook vond ik het vreemd dat Benitez zo pissig was. De arbitrage liet een paar steekjes vallen maar zo erg vond ik het ook weer niet, zullen de emoties wel zijn geweest want die waren er wel, kolere _O_

Echt een fantastische wedstrijd en het is kut dat Liverpool het niet meer heeft gered maar respect voor hoe ze gestreden hebben! :thumbs:

En Drogba lag inderdaad meer op het veld dan dat hij aan de bal was, stoorde me er ook erg aan. Ik was ook aardig aan het schreeuwen toen die *** weer terug het veld in rolde en 2min later weer blij aan het huppelen was. Vervelend mannetje.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je het went of keert het was een knotsgekke wedstrijd. En of je Hiddink nou kan uitstaan of niet, waarvoor Rampage (met alle respect hoor) een kinderachtige reden voor aandraagt, hij flikt het wel weer daar kan je alleen maar je petje voor af doen.

Verder ben ik neutrale toeschouwer in dit geval dus veel boeien wie er doorgaat doet het me niet.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Cookie, I lub you! <3 :b:

Is dat kinderachtig? Als die Abromovitch NIET bij Chelsea had gezeten had Hiddink daar ECHT niet naartoe gekomen. Nee, hij vertrekt liever naar Rusland voor flink wat miljoenen om daar z'n werk te doen. Hiddink is een fantastisch persoon en een goede coach ... maar momenteel is zijn blik alleen gefixeerd op geld. Bedank Hiddink niet maar het MATERIAAL wat hij heeft. Want kwa "materiaal" is Chelsea superieur aan Liverpool.

Anelka, Drogba, Maloude, Essien, Terry, Lampard, Ballack
    t.o.v
    Torres, Kuyt, Gerrard ... en ... en dat was het zo'n beetje.

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn respect voor Hiddink is sinds Euro 2008 wat gedaald. Je weet wel, toen ie als een malle zat te juichen toen ie Nederland eruit kletste.

Anyway, Chelsea verdient door over 2 wedstrijden. Speelde zeer goed voetbal en zijn misschien wel een waardige tegenstander voor Barca. Who knows.

17. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa zo geweldig was Liverpool niet hoor. Het is dat Chech ontzettend blunderd en dat ze de penalty meekrijgen (100% terecht overgens. Maar hoe vaak word er voor gefloten?). Want echt kansen hadden ze daarnaast niet. Dat Liverpool daarna overlopen word op strijd is natuurlijk pure klasse van Chelsea. En over Drogba, ik weet niet of jullie Skrtel bezig hebben gezien, maar die stodn aardig hout te hakken. Ook de overtreding van Mascherano was schandalig. Op het bovenbeen van Anelka / Malouda (?).

Drogba in vorm is gewoon een van de beste (zoniet de beste) spitsen ter wereld. Net iets verder als Torres vind ik. Daarnaast heeft Chelsea natuurlijk gewoon een bazen middenveld mt Lampard Essien en Ballack. En voorin zit het ook prima. Al zie ik liever Cole - Drogba - Anelka. Maar Cole is natuurlijk gebleseerd ;).

//Edit. Rampage je bent een beetje aan het huilen nu...

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat ook jammer.. Maar je moet ook wel snappen dat hij wel 1 van de favorieten er uit had gejekkerd op het EK.. Het is jammer, maar hij is allang geen Nederlander meer. Daarvoor is hij al te lang weg.. :+

19. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik vanaaf Arsenal - Villareal kan zien? De nos zend man utd uit... :mad:

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool verdiende het om te winnen IMO.

@Rebby

www.atdhe.net

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina