1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Villarreal.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    wtf, ik dacht er nu verlenging kwam.
    Maar kut manchester is door! :mad:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Saaie kutavond! Saai kutvoetbal! Kutclubs!

En toen kwam het moment dat echt geen enkele club me in de CL meer boeide. Dus ja, dan maar hopen op de sympathiekste en beste ploeg die over is: Barça.

En tot overmaat van ramp ligt ook de gedoodverfde favoriet er uit na vanavond =(

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Finale moest gewoon Liverpool - Barca worden.
    huh w8.

Welke clubs zijn nog over:

Chelsea , Barcelona , Manchester United en Arsenal (?)

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Verschrikkelijk voetbal gezien vanavond, een enkele actie van individuele kwaliteit die de wedstrijd beslist. Man Utd zou veel beter kunnen en moeten zijn en porto moeten overklassen, je zou het eigenlijk al onterecht vinden dat zij deze ronde verder gaan.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF deed die Wenger bij de 2e goal.

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    De horlepiep.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jammer van Porto, waren zeker niet slechter dan Manchester over 2 wedstrijden. Ik geef Arsenal een kans, maar het zal moeilijk worden.

Arsenal! \o/, maar sowieso moeten ze wel weer verliezen van Barça in de finale.

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef Arsenal wel een kans.
    Wel duidelijk wie de beste teams van Europa zijn;
    2005: Liverpool - AC Milan
    2006: Barcelona - Arsenal
    2007: AC Milan - Liverpool
    2009: Barcelona - Arsenal

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand Manchester kan verslaan dan is het Arsenal wel.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man, wat speelde Man. United gisteren slecht zeg. Is toch wel een WERELD van verschil met de vorm die ze een paar weken geleden hadden.

Barcelona - Chelsea
    Manchester United - Arsenal

Dat word dus Barcelona - Arsenal. Zwaar benieuwd :)

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Nietes, Barca heeft hem al. Nu mag Arsenal.

Al ben ik al blij als er een normale scheids wordt aangesteld.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Helaas verkeerd gegokt, het wordt namelijk Chelsea - Manchester United.
    Wat een doelpunt trouwens van Ronaldo! _O_

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry?

Laatste wat ik gelezen / gehoord heb was Chelsea - Barcelona ( of andersom ). Het is Porto - Arsenal.

Niet verkeerd gegokt :)

[EDIT]
    Sorry, verkeerd gelezen. Het word ZEKER geen Chelsea, als iemand goed verdedigd is het Barcelona wel. Word nog een hele klus om te winnen. Manchester United houd ( zoals ze gisteren speelde ) het niet vol tegen Arsenal.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    ;)

Denk zelf dat Chelsea wat sterker is over het algemeen gezien, fysiek gezien.
    Al heb ik verder helemaal niks met Chelsea en hoop ik ook dat het Barcelona wordt.
    Verder heb ik altijd het idee dat als het echt ergens over gaat dat Arsenal net iets te kort komt.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    eej ik zeg dat Barcelona de CL wint. Laat ik maar eerst beginnen met Chelsea-Barca. Die wint Barca wel geloof ik. Moet je zien die verdediging van Chelsea: erg matig! Barca heeft goede verdediging en aanval. Ik blijf erbij dat Barca de CL gaat winnen. :)

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al ben ik het meest voor Man United, na Ajax, hoop ik niet dat United wint. Dalijk krijgen zij ook nog eens het speciale embleem op de mouw die tot nu toe alleen Madrid, Milan, Bayern, Liverpool en ons aller Ajax hebben. Graag zo houden, dalijk is het niet meer speciaal. :+

Maar ff serieus, Barca verdient het qua voetbal het meest. Al heeft United in de beginfase van dit seizoen ook zeer overtuigend gepresteerd; Barca swingt nog steeds.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Is Terry dan al terug eigenlijk. Sowieso wordt het geen makkelijke klus voor Barça, Chelsea is zeker een stuk sterker dan Bayern. Hopelijk is Cech weer een beetje de weg kwijt, is erg handig. :cool:

Arsenal is bezig aan een aardige reeks, en ik geef ze een goede kans. Als Manchester zo speelt als tegen Porto dan zie ik geen grote problemen voor Arsenal. Al is het nu wel jammer dat Gallas eruit is. Gibss is nog niet klaar voor zo'n dikke voorhoede van Manchester.

Ik hoop natuurlijk Arsenal - Barça, maar het zal zeker voor beide geen makkelijke winst worden.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Terry was volgens mij geschorst en niet geblesseerd dus als het goed is speelt hij gewoon tegen Barca.

Denk zelf wel dat Barca door gaat maar het worden wel 2 spannende wedstrijden

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Barça heeft dit jaar al meer dan eens tegen fysiek sterke tegenstanders gespeeld en gewonnen. Fysiek spelen en doorjagen is wel iets wat je zult moeten doen, wil je een kans maken. Maar het huidige Barcelona compenseert dat gebrek in gewicht bij sommige spelers, met techniek. Iniesta is daarvan een geweldig voorbeeld. De man draait, sprint en wurmt zich uit allerhande onmogelijke situaties. Als Alves en Abidal de zijkanten goed dicht houden dan voorzie ik dat het heel moeilijk gaat worden voor Chelsea. Aan logge aanvallers hebben ze niets, dat zag je wel weer aan Luca Toni. Guusje zal toch wat flair in de voorhoede moeten posteren en op het middenveld inderdaad een fysieke strijd moeten laten leveren. Dan kan Chelsea wat gaan forceren. De aankoop van Piqué bleek overigens een meesterzet van Pep. De man is voor een lulbedrag terug gehaald en speelt zeer degelijk. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina