1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan de commentator verstaan :p Is Pols

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En wat zegt die kurwa?

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, wat was het toch geweldig om dat trieste Alkmaarse kutvolk met tranen in de ogen te zien zitten he? God wat heb ik gelachen, alleen jammer voor onze Louis.

Ajax heeft de mogelijkheid om de achterstand op AZ in 2 wedstrijden tijd te doen halveren. Wie weet wordt AZ zenuwachtig. Al ben ik bang van niet.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Couldn't agree more.

;)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ha ik heb niks gezegd eerder deze avond8)

Goed, AZ wordt wel kampioen. Ajax kan alleen nog in punten gelijk komen en voorlopig is het doelsaldo in het voordeel van Alkmaar. Enfin, hopen mag, maar realistisch zijn mag ook wel eens...

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het doelsaldo is is nu nog maar 5 doelpunten verschil in het voordeel van AZ. Als Ajax morgen en volgende week wint dan is dat verschil weer kleiner geworden en als Ajax dan tegen Sparta voor een leuk aantal doelpunten gaat zorgen dan zal Ajax Az wel voorbij gaan qua doelsaldo. Hopen mag. \o/ Ik geef het 37% kans van slagen.

Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    az verloren hsagg keihard :) maar worden toch wel kampioen

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    YEAH, Feyenoord 8e:D
    Nu moet vandaag FC Utrecht verliezen (doen ze toch wel van heereveen).

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vanaf nu wordt het echt spannend in de Primera División. Paar weken dikke voetbal! _O_

22-04-09 Barcelona - Sevilla
    26-04-09 Valencia - Barcelona
    28-04-09 Barcelona - Chelsea
    03-05-09 Real Madrid - Barcelona
    06-05-09 Chelsea - Barcelona
    10-05-09 Barcelona - Villarreal

Zeker pittig voor Barça, vooral omdat ze Chelsea er ook nog tussen hebben. Real heeft hetzelfde buiten Chelsea natuurlijk en een week later. Hopelijk veel puntverlies voor Real ( Lees dat ze niet echt super spelen de laatste weken, maar kan daar niet echt iets over zeggen. )

12. GomoRra

GomoRra Guest

Ik hoop dat je gelijk hebt!

Als AZ het nu weggeeft kunnen ze beter stoppen :p
    Maar Ajax for the win!
    AZ mag alles verliezen..
    Alleen PSV vandaag wordt misschien lastig

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dit wordt niet makkelijk. Wedstrijd gisteren was overigens wel weer beroerd gefloten. Bestolen van een penalty, onterecht afgekeurde gal van Eto'o. Alleen op basis daarvan staat het dan eigenlijk al 0-3. Nu speelde Barça duidelijk niet in de hoogste versnelling, maar die 0-1 is wel een beroerde weergave van de wedstrijd. Maar goed, 3 punten.

@ *NERAZZURRI*: Die counter is prachtig, maar die kopbal van die Inter speler helemaal aan het begin wel erg risicovol. Ik weet niet wie dat is maar hij kopt hem niet heel erg gecontroleerd naar een medespeler. Dat had ook heel anders af kunnen lopen.;)

Na Barça meteen stadje in gegaan. Een vriendin van me zat ik een kroeg hier maar ik kwam er in eerste instantie niet meer in. Stond nog wel buiten te genieten en te lachen over al dat AZ-volk wat bedroeft en pissig afdroop.:)

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moet je voorstellen dat AZ geen kampioen wordt. Dan kan die ene gast met die te vroege kampioens-tattoo drang er wéér wat anders overheen laten zetten. Voor de fokking 2e keer 8)

Lijkt me fantastisch! Whaha

15. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk avondje gister in de stad :D

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vitesse fans durven ook weereens wat te zeggen.:9

:b:

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die was zeker nice ja, helaas net op een moment dat juve aan het aandringen was. Ik vond tot aan dat moment dat juve iets meer recht had op een goal en iets sterker speelde. Na die 0-1 had inter eigenlijk door moeten drukken voor de genade klap, helemaal na die rode kaart voor Tiago. Toen had inter idd alles onder controle.

1-1 een terechte uitslag, eindelijk zelf eens gescoord in de laatste minuut ipv hem tegen krijgen. Buffon stond ook goed te keepen :)

Juve kwam trouwens ook goed weg met bepaalde overtredingen die zij zelf maakte, sommige charges hadden veel lomper kunnen uitpakken. Vooral chiellini af en toe hoe die erin vloog.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is niet zo moeilijk te raden als Figo weer eens meedoet :emo:

Nah, ben ik het niet echt mee eens. Eerste helft had Juve wat meer dreiging, maar echte kansen heeft Juve niet gehad, en Inter wel (Balotelli). De kansen van Juve waren meer kansen op kansen, maar Marchionni beukt twee keer de bal te ver voor zich uit (allebei uit een erg moeilijke hoek trouwens) en Grygera kreeg de bal achter zich en moest te plotseling reageren.

De tweede helft had ik eigenlijk nooit meer het gevoel dat Juve nog iets klaar ging spelen, op de dode spelmomenten na, en voelde het alsof Inter de controle had. Dat resulteerde ook in die goal. Emile Schelvis zei ook dat die er aan zat te komen, dus ik voelde me daarin wel gesteund, maarja, ik ben niet objectief natuurlijk.

Afijn, kan wel leven met de 1-1 gezien het spelbeeld over 90 minuten, maar Inter had dit -net als vorige week- nooit meer weg moeten geven en al veel eerder af moeten maken. Wederom de arrogantie die ons de das omdoet, en daar word ik zo doodmoe van :mad:

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, de kansen die juve had, waren wel heel moeilijk en hij speelde idd 2x de bal te ver voor zich uit. Inter zijn kansen waren gevaarlijker, maar kwa dreiging ging er meer uit van juve en namen ze iets wat meer het initiatief.

Helaas had de 2e helft niet meer het zelfde spelbeeld en tempo van de 1e helft, het leek ook af te stevenen op een gelijkspel (0-0 dan he). Inter had wat dat betreft idd meer controle de 2e helft.
    Maja we zijn beide niet objectief hierin, aangezien we beide door een andere glas kijken. Al met al geeft de 1-1 stand de juiste verhouding weer van de wedstrijd, vind ik dan he haha.

Wat te denken van juve de laatste 2 wedstrijden, de lakse en onoplettende houding in de laatste minuten. De 6 goals tegen in die 2 wedstrijden....ook ongekend.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina