Begrijp me niet verkeerd; ik wijs Vermeer niet aan als boeman, want het was een collectieve wanprestatie, dat lijkt me duidelijk. Maar los daarvan maakt Vermeer weer geen sterke indruk. Ik vind het gewoon een matige, onbetrouwbare keeper. PSV komt mentaal in de wedstrijd door die penalty, wat zijn fout is, en bij die goal van Culina laat hij zich ook als een zak naar de verkeerde hoek vallen (gewoon afwachten en naar de bal kijken).
En niet alleen deze wedstrijd, ik vind hem gewoon een zeer onbetrouwbare factor, straalt geen rust uit en is alleen als lijnkeeper prima. Hoge ballen, meevoetballen en één op één duels vind ik hem niet Ajaxwaardig. En Stekel is dan toch écht een stuk degelijker. Die gast keepte al jaren uitstekend en moet ineens wijken omdat hij drie wedstrijden kut keept. Belachelijk imo.
Nu zit je met het probleem dat Stekel weg wil, en dat je wel met Vermeer verder móet. Ik had het liever andersom gezien. Vermeer is in ieder geval absoluut geen meerwaarde gebleken t.o.v. Stekel tot nu toe.
Laatst bewerkt: 19 apr 2009