1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gadver wat doet Affelay nou bij Vertonghen? Arrogant ventje dat hoort echt niet.
    Ook gewoon een schorsing voor geven.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, gewoon afschieten dat klere ventje, en wat doet dat mannetje in godsnaam in het Nederland (selftal).
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is gewoon een kwal, maar dat wist iedereen al lang. Sommigen gaan het ook lopen vergelijken met Ruud destijds maar die werd de hele tijd verrot getrapt en uitgelachen na die gemiste penal. Uiteindelijk liep hij juigend naar de tegenstander toe nadat hij gescoord had. Dat had tenminste nog een aanleiding maar hij kreeg alsnog geel. Wat die taart hier doet is gewoon walgelijk en ook gewoon een kaart waard.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha loopt Van Gaal "helemaal niets in Amsterdam te zingen". Die hoef ik ook nooit meer terug te zien.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    NSB Van Gaal:mad:
    [yt]CYUnUFuIAuk[/yt]

    Eerst dit, zit hij nu ''Helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, wat een teringlijer.
    Kampioen worden natuurlijk, dat is je taak maar om dat te zingen is dieptriest
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een triets volk, ipv dat je je team gaat aanmoedigen, zingen helemaal niets in Amsterdam. Op dat kleine balkonnetje met 200 man.

    Die derde ring kunnen we wel gebruiken als al die ''AZ fans'' weer naar Amsterdam komen.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ach, laat die man toch. Iedereen weet dat hij diep in z'n hart nog altijd Ajacied is. Ik kan me er niet druk om maken.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het anders walgelijk. Je hoort gewoon respect te hebben voor je oude club en daarom ben ik het ook volkomen eens met Viktor. Bah :x
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het bevestigt enkel dat Ajax de grootste club van Nederland is waar iedereen zich blijkbaar nog altijd mee moet meten :thumbs:

    Mooie is dat zij ons arrogant vinden en zeggen dat we ons boven de rest verheven voelen terwijl dat soort figuren zichzelf onder Ajax plaatsen door zich altijd Ajax als maatstaf te meten. Mooi toch? ;)
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik schatte het op 25%.

    Maar echte BULLSHIT is dit! 6-2 nederlaag:'-(:'-(:'-(

    Ajax weer geen kampioen doet me echt pijn:'-(:'-(

    Maar echt geen enkele Ajax fan had dit verwacht!

    Iedereen verwachte gewoon een vrij simpele overwinnig voor Ajax. Maar NEE ze lieten zich afslachten:mad:
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    PSV uit is altijd wel lastig op een aantal afzwaaiers na, zoals de 1-5 van 2 jaar terug. Dus zo vanzelfsprekend is het niet om daar te winnen. Alleen had niemand inderdaad een nederlaag als deze verwacht.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De Ajax fans die dat verwachtten moeten misschien even de resulaten bekijken die Ajax de afgelopen 10 jaar in Eindhoven heeft gehaald..
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk. Maar Ajax in de vorm van de laatste tijd en PSV dat dit jaar niet is wat het geweest is.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mensen met een bord voor hun kop ja.

    Da's juist het gevaarlijke; een Ajax in vorm kan ieder moment instorten. Zeker als de tweede plek aan de horizon gloort en het vertrouwen groot is. Dat gaat nu al jaren zo. Dat we naar Eindhoven moesten was ook niet echt een prettige indicator...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  15. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck AZ en dirk scheringa de grootste oplichter allertijde
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    geweldig die reacties hier.
    Ik heb genoten in de stad, was een leuke wedstrijd!

    Congrats AZ!
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nu weer kritiek op Vermeer? Hij is bij geen van de 6 goals schuldig. Misschien bij die vrije trap van dat lelijke hoerejong, maar voor de rest keepte ie geen verkeerde wedstrijd. Uittrappen mogen dan wel weer een stuk beter voortaan. Dito in Heerenveen, Vermeer kon daar ook niks aan doen. Het lag gewoon aan het middenveld wat weer niet aansloot. Oleguer en Wielaert deden het niet eens ZO slecht. Waar was Van der Wiel bij de 2-0 van Affelay? Of Enoh?

    Gewoon een collectieve wanprestatie. Nu kan ik Marco wel de schuld geven, maar ik weet natuurlijk ook niet met welke opdracht hij de jongens het veld in heeft gestuurd. Feit is dat PSV uit altijd klote is, en je daar beter op de 0 kan spelen, dan proberen te winnen. Ook al gaat het om de 2e plek.

    Maarja, Van Gaal en AZ gefeliciteerd. Toch wel een erg goede prestatie. Smetje is wel dat op het moment dat ik me erbij neer had gelegd, die kneusjes het alom bekende "helemaal niets..." moesten zingen. Wel vreemd dat Louis half meezingt, mja, misschien een steek naar de directie?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is allebei waar maar zeg nu zelf, hoe vaak hebben we dit jaar niet gezien dat Ajax na een goede wedstrijd een draak van een wedstrijd speelde. Volgens mij wel een keer of 4 , 5 . Van een echte constante vorm is het hele jaar geen sprake geweest.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Begrijp me niet verkeerd; ik wijs Vermeer niet aan als boeman, want het was een collectieve wanprestatie, dat lijkt me duidelijk. Maar los daarvan maakt Vermeer weer geen sterke indruk. Ik vind het gewoon een matige, onbetrouwbare keeper. PSV komt mentaal in de wedstrijd door die penalty, wat zijn fout is, en bij die goal van Culina laat hij zich ook als een zak naar de verkeerde hoek vallen (gewoon afwachten en naar de bal kijken).

    En niet alleen deze wedstrijd, ik vind hem gewoon een zeer onbetrouwbare factor, straalt geen rust uit en is alleen als lijnkeeper prima. Hoge ballen, meevoetballen en één op één duels vind ik hem niet Ajaxwaardig. En Stekel is dan toch écht een stuk degelijker. Die gast keepte al jaren uitstekend en moet ineens wijken omdat hij drie wedstrijden kut keept. Belachelijk imo.

    Nu zit je met het probleem dat Stekel weg wil, en dat je wel met Vermeer verder móet. Ik had het liever andersom gezien. Vermeer is in ieder geval absoluut geen meerwaarde gebleken t.o.v. Stekel tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oh wat lekker is dit zeg!! Amrabat was weer eens goed en dat mocht ook wel!! Heel PSV verdient trouwens een dikke 10! Echt weer eens een mooie pot! Nu deze vorm volhouden!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina