Oke even mijn hart luchten…
Ik begon over Affelay omdat ik me erger aan het feit dat hij geen respect toont naar zijn tegenstander. Ik kan inderdaad ook beginnen over overtredingen maar dan wordt het een heel lang verhaal omdat er tegenwoordig steeds meer en ergere overtredingen worden gemaakt. Daarom zei ik ook in mijn post dat hij emanuelson blesseert met een overtreding maar dat dat een ‘gewone’ overtreding was. Daar ergerde ik me niet zo erg aan.
Bij die wedstrijd was ik bij en was ik heel blij dat er gescoord werd door AJAX (al was het een eigen doelpunt) maar toen ik op het scherm zag wat Huntelaar deed vond ik dat op dat moment al niet normaal en respectloos. Het gaat mij er niet om dat Affelay een PSVer is, het gaat mij erom dat hij dingen doet die niet horen. En als hij dan ook nog is schijnheilig naar de pers toe doet vind ik dat irritant.
Ps. Bij de bekerfinale was ik, was een leuke finale… goede herinneringen, toen wonnen we af en toe nog een onbenullige prijs…
Zie hierboven. Ik keur het bij AJAX spelers ook af. Is de haat jegens mij nu ook minder?
Ik vind dit wel een mooie manier van beredeneren. Er is een filmpje van 1 schwalbe dus dat betekent dat die speler maar 1 schwalbe heeft gemaakt. Moet Nerazzurri een compilatiefilmpje voor je maken om duidelijk te maken wat hij bedoelt? Dan kan je misschien onder ogen zien dat PSV wel vaker schwalbes maakt (net als Ajax).
En voetbal gaat altijd over oude koeien of de toekomst. Het winnende team heeft het over nu en het verliezende team heeft het over het verleden waar het goed ging of de toekomst waar het goed zal gaan. Jammer genoeg moeten wij (Ajacieden) dit helaas te vaak doen de laatste tijd.
Laatst bewerkt: 20 apr 2009