1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, inderdaad ;) Manchester United - Porto. Slordig en niet nodig. Maargoed, het overkomt de beste inderdaad. Shit happens! Maar dan nog, 6-2 :eek:

Ik lees ook maar de VI :+

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat je nu zelfs kans hebt dat spelers als Dembele vanwege de CL eerder nog een jaar blijven dan bijvoorbeeld naar een middelmatige Engelse of Spaanse club gaan

3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Oke even mijn hart luchten…

Ik begon over Affelay omdat ik me erger aan het feit dat hij geen respect toont naar zijn tegenstander. Ik kan inderdaad ook beginnen over overtredingen maar dan wordt het een heel lang verhaal omdat er tegenwoordig steeds meer en ergere overtredingen worden gemaakt. Daarom zei ik ook in mijn post dat hij emanuelson blesseert met een overtreding maar dat dat een ‘gewone’ overtreding was. Daar ergerde ik me niet zo erg aan.

Bij die wedstrijd was ik bij en was ik heel blij dat er gescoord werd door AJAX (al was het een eigen doelpunt) maar toen ik op het scherm zag wat Huntelaar deed vond ik dat op dat moment al niet normaal en respectloos. Het gaat mij er niet om dat Affelay een PSVer is, het gaat mij erom dat hij dingen doet die niet horen. En als hij dan ook nog is schijnheilig naar de pers toe doet vind ik dat irritant.

Ps. Bij de bekerfinale was ik, was een leuke finale… goede herinneringen, toen wonnen we af en toe nog een onbenullige prijs…

Zie hierboven. Ik keur het bij AJAX spelers ook af. Is de haat jegens mij nu ook minder?

Ik vind dit wel een mooie manier van beredeneren. Er is een filmpje van 1 schwalbe dus dat betekent dat die speler maar 1 schwalbe heeft gemaakt. Moet Nerazzurri een compilatiefilmpje voor je maken om duidelijk te maken wat hij bedoelt? Dan kan je misschien onder ogen zien dat PSV wel vaker schwalbes maakt (net als Ajax).

En voetbal gaat altijd over oude koeien of de toekomst. Het winnende team heeft het over nu en het verliezende team heeft het over het verleden waar het goed ging of de toekomst waar het goed zal gaan. Jammer genoeg moeten wij (Ajacieden) dit helaas te vaak doen de laatste tijd.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vinden jullie schwalbes nou echt zo verwerpelijk? Ik vind het in bepaalde gevallen gewoon slim. Kijk, Suarez doet het te vaak en te opzichtig, maar zo nu en dan laten vallen omdat de verdediger niet nadenkt, dat is niet vals IMO. En als een verdediger slim is geeft die de aanvaller weinig kans om een schwalbe te maken.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Opzich is een keer niet erg. Maar je hebt gasten die maar blijven vallen voor elke zucht dat een verdediger doet. Daar kan ik me aan ergeren, overdreven op de grond liggen en dan meteen naar de scheids kijken. Goede voorbeeld vond ik meneer Hulk tegen Manchester. Die gast viel echt zoveel keer om voor niks, en maar kijken naar de scheids. Daar erger ik me gewoon aan.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat zei ik ook, het moet niet te vaak gebeuren.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Toen hij net bij Ajax speelde wel maar nu niet meer. Hij doet het nu zelfs zo goed dat de scheidsrechters tegenwoordig gewoon denken dat het een schwalbe is terwijl Ajax of zo een penalty of een vrije trap moet krijgen!:mad: Waardeloze Abitrage in Nederland:mad::mad:

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is geen waardeloze arbitrage hoor. Dat is het imago wat de speler ( Suarez ) zelf voor zichzelf neer zet. Een scheids is niet stom, gaat hij vallen hebben ze 2 keuzes. Of ze geven een vrije trap mee OF hij krijgt een kaart.

Robben is die schwalbes ook afgeleerd bij Chelsea.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Een schwalbe is voor mij ook op de grond liggen janken zodat de bal wordt uitgetrapt en dat ze meteen weer opstaan als de verzorger er is.

Mooi voorbeeld bij NAC - twente. Elia ligt op de grond met pijn te vragen om verzorging, maar de bal wordt niet buitengeschoten maar naar zijn directe tegenstander. Meneer staat vrolijk op en sprint regelrecht naar zijn tegenstander.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dus je bent het wel met me eens 8).

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hopen dat hij morgen gewoon wel blijft liggen van de pijn.

Kidding, als NAC maar wint :+

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft ze daar juist geleerd;) Bij Real is hij het steeds minder gaan doen.

Vind zelf een schwalbe niet erg, zolang het bij een enkel keertje blijft. Suarez deed het te vaak, maar nu mag je niet klagen over het vallen van Suarez vind ik. Pas was er ook nog een actie waarbij hij werd aangetikt in de 16, maar in plaats van te gaan liggen probeerde hij nog een voorzet te geven! Hij is het vallen imo bijna helemaal afgeleerd!

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Reactie van Afellay gisteren niet gehoord zeker?

En een hekel aan Suarez heb ik niet zozeer vanwege zijn schwalbes, maar vanwege zijn hele persoonlijkheid op het veld. Je hebt gisteren zeker ook niet zijn natrappen op Simons gezien? En dat hij zijn been liet hangen bij Isaksson? Het bekvechten met Mendez?
    Maar het ergste aan Suarez vind ik juist dat hij altijd bezig is om anderen proberen te blesseren. Zelfs wanneer hij valt, probeert hij zo te vallen om zijn tegenstander mee te nemen en zo eventueel te blesseren. Het mooie (of niet eigenlijk) is dan ook nog eens dat hij er telkens mee wegkomt. Keer op keer.

Edit: De smerigste actie van PSV - Ajax gisteren. Niet bij de NOS(!), wel op youtube:

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gezien ja, en dan? Ben je dan gevrijwaard om laag bij de grondse acties uit te voeren? Afellay blijft gewoon een kleuter, alleen dan een kleuter met een goed geheugen.

Jaja, het is een loslopende serial killer die Suárez. Had weleens willen weten hoe jij het had gevonden als ie voor PSV punten won met zulk gedrag. Of was je ook geen fan van Van Bommel en Vennegoor of Hesselink toen ze bij jouw cluppie speelde?

Over smerige aanslagen gesproken, kan me nog een moordaanslag op Lobont herinneren van die lange gefrustreerde idioot die nu bij Celtic speelt. Op volle snelheid met z'n elleboog op het hoofd van Lobont inbeuken, een van de ziekste overtredingen die ik me kan herinneren en OVERDUIDELIJK bewust.

Maarja, Ajacieden zijn allemaal hypocriet en teringlijers, tenzij ze toegeven dat ze hypocriet zijn. Jullie PSV'ers zijn allemaal brave borsten en totaal niet hypocriet.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vond het inderdaad erg raar dat NOS dat niet uitzond. Nu weten we allemaal dat Evert ten Napel een Ajacied is en anti-Feyenoord bijna, maar zou ie zoveel invloed hebben dat die de beelden bepaalt? Of lopen er meer neuzen rond bij de redactie? :+

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eén wedstrijd zonder publiek voor Juventus

Geheel terecht dat dit gedaan is, maar om nu weer Juventus te gebruiken om hiermee aan te tonen dat ze dit niet tolereren. Waarom nu uitgerekend bij juventus zwaardere straffen....

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vond het ook raar dat ze de wedstrijden van vrijdag en zaterdag niet uitzonden.

Plak er dan een half uur achteraan met die ietwat sneu balkon scène.
    Dat interesseert mij toch helemaal niks. :+

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12

19. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Afellay is een kleuter met goed geheugen en ik ben een hypocriet.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Was wel behoorlijk massaal. Hoorde toch regelmatig vrij eensgezind oerwoudgeluiden en 'nero pezzo di merda' van de tribunes schallen.

Bovendien is dit iets wat door iedereen wordt gezien en gehoord, ook buiten Italië, dus moet er een duidelijk statement gemaakt worden, zo zal de FIGC denken.

Het is gewoon triest als je een volledig publiek haat omdat ze hypocriet zijn, op degenen die uitspreken niet hypocriet te zijn na. Je weet dondersgoed dat de hele voetbalwereld hypocriet is en dat iedereen het kut vindt als zijn club wordt benadeeld door een schwalbe of schop en dat iedereen even hard juicht als zijn of haar club een pingel krijgt door een schwalbe of dat het sneller door de vingers wordt gezien als iemand uit frustratie een teringschop uitdeelt.

Het is BELACHELIJK om daarom Ajaxsupporters te haten. Als je werkelijk zo denkt ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd. Jij bent net zo hypocriet in dat soort zaken als ik en elke andere bosmongool die zich voetbalsupporter noemt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina