1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben jij echt mee bezig? Je hebt nog minder verstand van voetbal dan van vrouwen.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Die tijd is toch ingehaald geworden? Dus kap met zeuren..

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor! Jullie geloven dat hij eerst naar het ziekenhuis moet en dergelijke en dat er dan opeens niks is:confused: Van Basten? Zegt hij nu net dat de scheidsrechter goed gefloten heeft?

Feyenoord heeft btw ook weer veel geluk:'-(

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste helft had Vink 2x een tweede gele kaart moeten geven voor Lens en Pocognoli en een penalty toen Klavan Suarez onderuit haalde. Wat dat betreft was het compensatie. En sinds wanneer is het onmogelijk om nog te winnen als je met 10 man staat? Zoveel maakt het normaal gezien niet uit. Ajax won ook nog met 4-2 van NEC met 10 man. Kwam gewoon omdat het Schaars was denk ik dan. AZ staat of valt bij hem, belangrijkste speler van AZ.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Didulica heeft er anderhalf jaar naast gezeten met een zware hoofd blessure. Niet zo heel verrassend dat ze even de tijd nemen om hem goed te stabiliseren en te vervoeren. Veiligheid boven alles.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jij snapt het écht niet hé?
    Alsof hij zelf niet weet dat alle tijd toch wel word ingehaald?
    Dat kwartiertje is ingehaald geworden, dus wat maakt het verder dan uit man?

7. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, heb je nou echt niet door dat Ajax het gewoon allemaal zelf laat liggen? Dat is namelijk al 5 jaar zo, en ik geloof niet dat daar nou zoveel verandering in gaat komen de volgende jaren...=(

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gast flikker toch op. Ajax heeft het elke keer zelf in handen hoor, als ze nu gewoon de laatste 2 wedstrijden winnen zijn ze binnen. Het ligt niet altijd maar aan de scheids, Ajax heeft zelf genoeg kansen gehad. En als ze er dan niet in gaan (deels pech) dan ligt het niet aan de scheids hoor, maar aan Ajax zelf..

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een 2e helft bij ado zeg. Genoten van de inzet en de opkomst. Jammer dat de 2-3 alweer gelijk 1 minuut na de 2-2 valt. Spannend onderin zeg.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Josh ik zeg het niet graag maar jij bent echt teeeeeeeeeeeeeering dom. Kunnen we jou niet bannen van dit topic want je snapt er niets van.

Edit: Rooie kaart voor Schaars was misschien wat overdreven, maar hij kwam wel zwaar onbesuisd in van achter. Gelukkig zag Anita hem aankomen, maar waar ik niemand over hoor is dat Lens zijn tweede gele kaart had moeten hebben in de eerste helft na ik meen een overtreding op Emmanuelson. Ik denk dat de fouten van Vink elkaar overigens wel opheffen zo ongeveer.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Josh je maakt je veels te veel druk joh, altijd maar de scheidsrechter de schuld geven. Hij geeft twee penalty's, geeft een speler van AZ rood en laat 13 minuten er bij spelen. Ik snap je niet jongen.

12. GameKid360

GameKid360 Guest

Damn, doe is normaal. :confused:
    Wat ga je doen als Ajax gaat degraderen?

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez's schuld dat Ajax puntverlies heeft geleden. Een fuckin' Panenka in zo'n belangrijk duel? Wat mankeert die gast. Ros die bal gewoon in een hoek, zo onnodig dit. Na de rode kaart was Ajax heer en meester maar als die tyfus paal dom loopt te doen, Dario niet in de verre hoek schiet, Aissati met een geweldig schot de paal raakt... GVD wat frustrerend.

Sparta uit MOET gewonnen worden anders komen die vieze "boeren" wel erg dichtbij.

Beterschap gewenst aan Didulica, toch wel erg sneu voor die kerel.

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    En zeker de wedstrijd tegen FC Twente ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    @Josh, mijn god, jij bent nog dommer dan ik dacht :lol:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Suarez:lol:

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Jongens laat gewoon liggen. Ajax heeft jammer genoeg niet weten te winnen. Ze hadden kansen zat, waaronder die penalty van Suarez + 1000% kans van Cvitanich. Helaas, maar we hebben het nog altijd in handen. Ajax moet gewoon de resterende 2 wedstrijden winnen en de buit is binnen punt uit!

Hopelijk morst Real wel punten, want ik wil natuurlijk wel dat Barca kampioen wordt :).

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Sevilla 1-0!!!!!! :cool:

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Josh, als jij je posts over een paar jaar terug leest dan word je echt gek.

Leuk dat bootje bij AZ, nu nog mensen langs de kant :+

Ik ga verder maar niets zeggen over de wedstrijd van vandaag. MM90 zegt hierboven eigenlijk exact hetzelfde als wat ik erover heb te zeggen.

Edit:// Damn, die afgekeurde goal van Ado. Knopper stond echt 2 meter achter de laatste verdediger en alsnog wordt hij buitenspel gegeven.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Pfoe, bijna 2-0 voor Sevilla. _O_
    Pfoe, dat was ook een grote kans voor de 2-0.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina