1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heerlijke wedstrijd van Real, nog maar 4 puntjes Barca... 8)

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @ Shin. Ik vond dat Hugo Borst een beetje advocaat van de duivel speelde. Goed dat hij kritisch was, maar af en toe tot het irritante tot denigrerende af. Tuurlijk moet hij hem aan de kaak stellen, maar misschien had hij het op een andere manier iets beter kunnen losweken. Werd gelukkig wat luchtiger naarmate het vorderde.

Eindelijk weer eens een leuke aflevering van studio voetbal. Zaten laatste tijd veel matige bij vond ik.

Van Basten pareerde over het algemeen wel goed vond ik. Kan het ook enigszins begrijpen dat Van Basten zo antwoordde, want je zegt dat niet even snel in 2 zinnen. Bovendien ben je echt de sjaak als je het even snel niet zo goed weet te formuleren of net even de verkeerde worden gebruikt. Wel jammer natuurlijk.

Ik snapte Van Basten af en toe (lees: vaak) niet dit seizoen, maar op dit soort momenten ben ik wel positief over hem. Het is goed om je af en toe kwetsbaar op te stellen en durven toe te geven dat je dingen moet leren of fouten hebt gemaakt. Ben je meteen van een hoop gezeik af, dat deed hij goed deze aflevering.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb de wedstrijd tussen Ajax en AZ niet gezien (stond al heerlijk te feesten :)), maar ik ben wel blij met een punt. Vooraf had ik wel verwacht dat AZ zou verliezen mede door het missen van belangrijke spelers en wat er nog voor ajax op t spel staat.

Overigens, ligt het aan mij of was die voorzet bij de eerste pingel buitenspel of ligt dat aan mij? Hij gaat wel langs (en ook richting) Suarez maar volgens mij stond die gewoon buitenspel.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat was Inter weer BEDROEVEND zeg. Ik word er echt moedeloos van. Nog 7 punten nu, en het gaat ongetwijfeld nog kiele kiele worden ook. Waarom kunnen die losers nooit een keer NORMAAL kampioen worden??

Kloteploeg...

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

Drie discussies door elkaar, maar whatever. Wat denk jij dat Inter nodig heeft Nera? Puur uit nieuwsgierigheid, ik heb niet de faciliteiten om het Italiaans voetbal te volgens, maar ben wel echt een fan van Zlatan dus nogmaals is een vraag puur uit nieuwsgierigheid. Lijkt me toch dat er aardig wat kwaliteit rondloopt. Welke linie moet het eerst versterkt worden? Het middenveld?

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond, zoals Van Basten zelf ook al zei, Hugo Borst nogal minachtend doen tegenover Marco. Tuurlijk, hij moet kritisch zijn, heeft er de reputatie ook naar zeer gevat te zijn, maar om nu de vraag "weet je eigenlijk wel wat je doet" te stellen is wel een beetje...hard? Verder vond ik het vragenuurtje niet zo speciaal, het standaard vraag-antwoord ritueel. Mja, blijft interessant om na elk mislukt seizoen de trainers van Ajax uitleg te zien geven over het hoe en waarom.

Persoonlijk heb ik er, in tegenoverstelling van de afgelopen jaren, minder vertrouwen in dat het volgend jaar eindelijk wel gaat lukken. Er zit nog steeds een ongekende wisselvalligheid in de ploeg en PSV is volgend jaar ook gewoon weer terug. En wie zegt dat AZ niet alleen maar beter wordt. IMO is deze titel geen incident. Gelukkig voor ons Ajacieden is volgend jaar Van Gaal's laatste. Dit jaar is al vaker gebleken dat Ajax niet al te goed met druk om kan gaan. En laat het nu net zo zijn dat volgend jaar alleen maar zwaarder voor ze zal zijn omdat ze kampioen MOETEN worden.

In ieder land wordt de club met de hoogste begroting kampioen, behalve in Nederland. United in Engeland, Madrid/Barcelona in Spanje, Inter in Italie, Bayern in Duitsland etc, etc...

Hopelijk snappen de spelers hoe erg de supporters er naar snakken. Maar volgens mij zijn ze meer bezig met een een vertrek naar een grotere competitie, dan Ajax prijzen te bezorgen. Bleh.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    ..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien omdat hij met die gemiste penalty zijn team benadeelde? Opzet of niet is was nog steeds een diep rode kaart. Zoveel overtredingen van achter waar iemand te laat is worden met rood bestraft. Het gaat immers om de overtreding en niet om de intentie. Ik zit ik nou helemaal mis....?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het was gewoon geen rood. Overtreding an sich was namelijk ook niet rood, en de intentie al helemaal niet. Net zoals de kaart van Schaars belachelijk was.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn we het iig over 1 ding eens :)

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je staat 7 punten voor en AC Milan moet nog thuis tegen Juventus.
    Waar maak je je druk om?
    Komt wel goed schatje.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Klinsmann ontslagen bij Bayern, was te verwachten. :+

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milan heeft nog een superzwaar programma, maar dat zegt helemaal niets, geloof me.

Catania-Milan
    Milan-Juventus (Juve is het helemaal kwijt trouwens)
    Udinese-Milan
    Milan-Roma
    Fiorentina-Milan

Inter heeft het makkelijker, maar moet volgende week wel tegen Lazio, wat nooit een makkie is geweest voor Inter thuis. Als ze daar punten verliezen, terwijl Milan steeds meer in vorm komt (zijn ze al) en de druk hoger wordt gaat het nog billenknijpen worden. Inter + druk = hel, wat dat betreft is het net Ajax.

Maar bedankt voor je mentale steun.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of dit nou weer zo slim is.

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de ranglijst man. Inter wordt gewoon kampioen. Ze gaan never nooit een voorsprong verspelen van 7 punten. Inter is thuis sowieso niet te kloppen. :9 :)

Btw, vandaag wordt het nieuwe Ajax uitshirt onthuld. Om 10:00 en 13:00 waren de eerste details te zien, maar ik krijg alleen een groot zwart beeld...? Kan iemand even een plaatje laten zien? Dank u.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een heuse countdown op de site ook. Moet niet veel gekker worden...

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Trouwens, ik snap niet dat men die actie van Schaars geen rood vindt. Hij raakt geen bal en schopt Anita vol van achteren. Dat is volgens de regels toch gewoon zuiver rood?

Tuurlijk, er waren nog een paar rare situaties, en Vink floot dramatisch (waaronder die penalty) en vooral inconsequent, maar was ik werkelijk de enige die dit een terechte beslissing vond?

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Apparently so.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er rood voor geven maar vrijwel niemand doet dat. Wat dat betreft was het gewoon een goedmakertje voor Lens en Pocognoli die al rood hadden moeten hebben.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond Suarez bij Holland Sport een kijken wat die te zeggen heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina