Nou daar ben ik het niet mee eens. Ze moeten hem zo snel mogelijk van het veld afhalen. Ze kunnen toch ook even in de ambulance kijken of zo wat er aan de hand is. Maar ik vind wel natuurlijk dat ze voorzichtig moeten zijn.
Waarom? De tijd wordt toch ingehaald. Waarom zsm van het veld? Het gaat hier om iemands hoofd, moet je voorzichtig mee zijn.
Sorry, maar ik denk dat jij het zelf niet helemaal snapt. Ajax was op dat moment sterker. En dan is het heel vervelend als het spel stilgelegd moet worden. En bovendien krijg je vaak ook minder blessuretijd dan dat je zou moeten krijgen.
O vandaar dat Ajax ná de blessure behandeling beter speelde dan daarvoor...
ik ben niet van mening dat het allemaal aan Ajax zelf ligt, maar ook veel aan de scheids maar dat heb ik al eerder gezegd. Maar ik denk zelf wel dat Ajax volgend jaar kampioen word als ze het bij elkaar kunnen houden. Ze hebben echt zoveel kwaliteit in de ploeg
Wat heeft de scheids nagelaten dan? Had hij de regel 3x paal = doelpunt moeten volgen ofzo? Volgens mij heeft Vink nergens tegen Ajax gefloten.
Ehm.. Ik ben niet dat ik teringdom ben, maar dat mag je van mij best vinden. Ik heb misschien juist misschien wel meer verstand van voetbal dan de gemiddelde voetbalfan
Mischien juist misschien niet Josh...
Ik vind dat als je op de leiding kunt klagen, dat je dat dan ook altijd moet doen, zo zit ik gewoon in elkaar. En ook al heeft Vink dingen gedaan die goed zijn voor Ajax, is het misschien nog niet eerlijk over de gehele wedstrijd.
Aargh.. Misselijkmakende uitspraak zeg. Net zo'n bloedzuiger als die Uruguyaan. Irritant ventje ben je.
Suarez is juist mijn favoriete voetballer in de eredivisie! Ik ben zelf misschien ook wel een beetje zoals suarez is.
Behalve dat ik dan zo goeg ben natuurlijk
Wat wil je hiermee zeggen? jij kent Suarez geen eens :/
Ik zeg niet dat AZ onterecht kampioen is geworden, zeg alleen maar dat ze het geluk zo ongeveer altijd aan de goede kant hadden. En Ajax heeft toch echt wel meer goede wedstrijden gespeeld in mijn ogen. Je moet natuurlijk ook nog rekening houden met alle nieuwe spelers en alle blessures van Ajax. Het komt nog wel goed met Ajax als ze dit elftal een beetje bij elkaar houden
Maar dat is bij Ajax ook altijd gelijk het grootste probleem
Blessures vind ik een slecht argument. Moet je het maar goed kunnen opvangen met je bank. En Ajax meer goede wedstrijden gevoetbald? Welke jaargang heb jij zitten kijken dan?
En dat ene van Didulica neem ik bij nader inzien terug. Ik wist niet dat die gast een lichte hersenschudding had gehad. Want dat was in het begin helemaal niet verteld.
Alsof dat wat uitmaakt. Ook al had die niks, dan had je nog niet mogen zeggen dat het tijdrekken was. Iedereen kon zien dat die vol een knie tegen zn harsens aankreeg, dan ga je echt wel liggen.Klik om te vergroten...