1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    :'-( :emo:

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker een belangrijke kracht geweest voor Twente. Denk dat als Ajax aan het begin van het seizoen wist dat Twente een concurrent zou worden hem minder makkelijk weg gedaan had.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is in ieder geval zeker een factor die meespeelt ja.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat een trieste bedoeling. meer ga ik er niet over zeggen

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De uitslagen of de discussie?

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hoop echt dat psv koevermans en lazovic eruitschopt na dit seizoen. Tjonge jonge kan die 2 nie meer zien. En lazovic helemaal klootzak laat je shirt gewoon aan stomme mongool snap de frustraties wel van Simsons

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zie nu pas dat Ajax met hun nieuwe uit shirt speelde, dit klopt toch ? :)

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Investeer in een team, niet in 11 leuke spelers...

@Fiasco: Klopt.

Napoli zou nou wel eens moeten investeren.

Pia :emo:
    Denis :emo:
    Zalayeta :emo:

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mensen,

Kan wel janken, 5 wedstrijden achter elkaar kom je op voorsprong en verspil je het steeds weer. Vaak in de laatste 15 min. Nu weer 2-2. Vooraf voor getekend maar met een 2-0 voorsprong moet je gewoon winnen. Wel heel spannend onderin. Zie ons niet zo snel van vitesse winnen volgende week, die zijn aardig in vorm!

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan maar hopen dat Volendam niet wint. Maarjah 2-0 voorkomen tegen Heerenveen is ook netjes.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb het inderdaad wel te doen met ADO. Van mij mogen ze blijven!

14. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verliest roda ook nog door een buitenspel goal. Duren punten die zal zorgen voor degradatie.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als volendam wint van de graafschap is het niet zo erg als ze zelf ook wint. Als die wedstrijd gelijk word dan heeft ado ook genoeg aan een punt. Heb er een hard hoofd in.

Wel goed geregeld in heereveen, je loopt gewoon zoals het hoort met ze alle door elkaar. Gebeurd helemaal niks, helemaal top. Wel lekker stil bij die friezen ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

:b: 't is idd niet het meest fanatieke publiek dus de sfeer is soms wat onderkoeld maar daar staat dan weer tegenover dat het ook heel gemoedelijk is, er weinig politie op de been is en de supporters gewoon met elkaar aan de bar staan :)

Alleen als Groningen en Ajax op bezoek komen is er wat xtra politie maar dan nog zit iedereen door elkaar. (Ik zat dit jaar bij Heerenveen Groningen in vak 410, naast de Heerenveense harde kern en daar was ongeveer 30 % Groningen supporter :thumbs:)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zit me nou net af te vragen hoe dat dan gaat wanneer er spreekkoren over en weer naar elkaar gezongen worden als ze door elkaar heen zitten :+ Ben zelf alleen maar in de Euroborg, Rat Verlegh en sinds vorige week ook de Arena geweest en ik kan me zoiets daarom ook gewoon niet voorstellen dat het kan (niet dat ik het niet geloof trouwens).

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Altijd gezellig bij die Friezen. Vorig jaar daar met 3-0 op de klote gekregen maar het was wel een van de gezelligste uitwedstrijden.

19. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Was misschien voor ons ook wat makkelijker geweest als ado had gewonnen gister. Want de kans is er nog dat we de play offs in kunnen

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Spreekkoren gaan over het algemeen alleen tussen Nieuw Noord ("harde kern") de paar vakken ernaast en het uitvak. En zelfs de spreekkoren bij ons zijn gemoedelijk :+

't is meer liedjes zingen om de eigen ploeg aan te moedigen dan allerlei verwensingen naar de tegenstander schreeuwen. Ik kan alle voetbalsupporters aanraden om hun club te komen supporten in het Abe Lenstra, 1 van de laatste plekken in nederland waar je bij wijze van spreken nog als bezoeken met je vrouw en kinderen tussen t thuispubliek kan gaan zitten zonder dat je je ongemakkelijk hoeft te voelen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina