1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarface55

Scarface55 Guest

Ik zal ff vertellen wat ik er zo leuk aan vond :

- Eto maakt een fantastische doelpunt , niemand kon hem pakken
    - Messi bewijst zijn kracht met een prachtig afstandsschot
    - Valdes maakt sliding tegen Park en hij maakt een salto xD
    - Messi laat weer een wat van zijn techniek zien
    - Iniesta speelt ook leuk mee
    - Messi scoort, gestoord met een kopbal vanuit een prachtige voorzet. Terwijl hij de kortste man op het veld is !!
    - Puyol komt nog met een gekke kopbal

En ff ronaldo haten :

- Ronaldo kopt de bal zegt commentaargever : Jah ! Ronaldo met zijn hoofd xD Wehee
    - Ronaldo kon er niet tegen dus hij duwt Puyol omver - Geel -
    - Scholes zelfde verhaal - schandalig -
    - Ronaldo Wilt huilen !!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2009
  2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Grapjas :mad:

Voetbal heeft gewonnen. Denk dat het vrij duidelijk is allemaal deze wedstrijd, niet echt discussiepunten. Ja Scholes had rood moeten hebben. Manchester was gewoon niet fel genoeg, heel on-engels zoals al op tv geconstateerd was. Ferguson paste zich aan Barcelona aan wat misschien niet heel slim was.

Vond het jammer dat ManU zo matig was, kwam de wedstrijd niet ten goede, maar gelukkig heeft Barca gewonnen dus ik ben blij.

Na afloop de commentator maakte nog wel een super opmerking.

_O_ iets in die trend

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van Der Sar: 'Het is moeilijk als je de bal niet hebt'

Says it all :thumbs:

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jep, maar doordekken, jagen zat er allemaal niet in. Barcelona kreeg erg veel ruimte.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt een boeiende finale maar ben blij dat Barca gewonnen heeft en ik ben 25 euro rijker.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Idd niet veel soeps dit. Had het leuker gevonden als er wat meer pit bij Manchester in zat. een 2-1 in de 80e minuut zou leuk zijn geweest voor de wedstrijd. Maargoed al met al een terechte winnaar als je over het hele seizoen kijkt!

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een wedstrijd _O_. Maar kwam vooral meer door de spanning. Eerste 6 minuten had ik meteen al een klote gevoel en toen kwam de goal. Ik wist het eerst niet eens, en had een paar seconden later opeens van 'Gek het is een goal'. :+

Na 45 minuten had ik eigenlijk al geen stress meer, Barça was gewoon de betere en dat werd in de tweede helft ook duidelijk. Serieus, wat een monster is Xavi. Ik zag hem komen en dacht al van 'Deze gek gaat hem precies aan Messi geven, let maar op' en jawel hoor. _O_

Sowieso speelde ze allemaal een goede wedstrijd. Ook lekker voor Sylvinho, deed het erg goed! Net zoals Valdés, heeft soms wat rare dingen maar hij hoort gewoon bij Barça en ik hoop niet dat ze met iemand anders komen, net zoals dat ik hem de laatste tijd goed vind keepen. :cool: Hehe, ik kan wel doorlullen over elke speler apart maar denk niet dat iemand dat boeit. :lol:

Gewoon de treble, sexy. _O_

Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuke wedstrijd maar zeker NIET de mooiste.

Doe mij dan maar Liverpool - Real Madrid of Liverpool - Chelsea ( 4-4 ). Dat waren mooie wedstrijden. Dit was gewoon de klasse van Barça. Fysiek hebben ze niets in te brengen tegen Manchester ... leuke vermakelijke wedstrijd.

En ik gun het Manchester dus ECHT niet. Misselijke kut kwal van een Ronaldo, wat een zak stront die kerel. Net een klein kind ... alleen jammer dat hij zo goed kan voetballen. En elke Man.United supporter vind Barça irritant dom voetbal spelen, zo ook mijn kameraad :)

9. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom er vele Ronaldo zo haten?

Wat is er mis mee om je emoties te tonen.. doet Messi toch ook?
    En ik heb bij Barcelona op het einde meer mensen zien huilen ;)

Verder die duels met Puyol, Telkens heeft Ronaldo hem amper geraakt maar hij moet weer op de grond de driedubbele schroef uitvoeren. alleen laatste was een duw, nouja liever zo'n duw dan die sliding van scholes want die is natuurlijk niet goed te praten!

Ronaldo blijft een held _O_

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Jep ... zeker een held. Vind het een kut voetballer, geen respect voor z'n medespelers ( Zie Engeland - Portugal, rode kaart Rooney ) en loopt altijd met zo'n jank bakkes rond. Jammer dat hij zo goed kan voetballen ...

11. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen respect voor zn medespelers? en dan noem je één wedstrijd.
    Dus jij kan op basis van die wedstrijd zien dat hij geen respect voor zn medespelers heeft hmm

Edit: probeerde Puyol niet hetzelfde gisteren? (ook al is het geen "medespeler")

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    • Hij kan goed voetballen, diegene die hem afzeikt veelal niet
    • Hij is meer in trek bij de dames dan de persoon in kwestie
    • Hij heeft meer geld dan de persoon in kwestie
    • Alle drie gecombineerd
    :p

Ik vind het een prima kerel, waarom de hele tijd bitchen. :emo:

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeik niet, meer voetballers vinden hem een irritante persoonlijkheid hebben.

Een wedstrijd? Zo zijn er wel meer. Hoef dat niet voor te kauwen en ben ik ook zeker niet van plan. Feit blijft dat als het niet werkt meneertje het nodig vind om zijn frustraties af te reageren op een andere speler ... tevens gaat hij dan ook rond lopen met een jank gezicht en dan vind hij het gek dat een Ferguson hem lekker op de bank laat zitten? Mwah, oké :)

Zal jou ook in de waan laten dat hij een heerlijke speler is in de omgang ;) No offence!

LOL! Dus als Messi hem afzeikt? :+

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het wel op gronde van de laatste 2 zijn :+

15. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, hij is irritant! want meer mensen zeggen dat..

Bij topsport heb je natuurlijk altijd vrienden en vijanden

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat klopt, maar het komt ook vanuit binnen zijn team. Het team presteerd als je een TEAM SPIRIT hebt, Ronaldo kan dat breken. Het is een geweldige voetballer, kijk d'r graag naar :) Sommige trekjes moet hij toch echt eens afleren :+

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    [moraalridder]
    Ik denk dat Riddick doelde op jou en andere haters. :b: Ik snap ook niet waarom je zo denigrerend bent t.o.v. C.Ronaldo? "meneertje" en "jank gezicht" kan je natuurlijk ook op een andere manier zeggen. Enigszins ook hypocriet om te zeggen dat Ronaldo een kut persoonlijkheid heeft, met name de manier waarop je het zegt.
    [/moraalridder]

18. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0

Dat was ook de reden dat ik ertegenin ging, als iemand gewoon normaal kan zeggen dat hij ronaldo af en toe irritant vind dan ben ik het nog met die persoon eens ook.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik snap die Ronaldo haat ook totaal niet. Ik vind Ronaldo echt een sportman, als ik hem zo zie huilen na een verloren wedstrijd.. Nou dan leef je voor je passie hoor. En hij komt echt nooit slecht in het nieuws ofzo. Hij heeft alleen een paar arrogante trekjes, so what. Zo'n felle schouderduw tegen Puyol in de 85e minuut als je 2-0 achterstaat, is dat zo'n big deal?

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zoiets is toch gewoon onnodig? Het is puur het uiten van je frustratie. Ik ben het eens met Rampage, vind Ronaldo een geweldig voetballer, heb alleen een hekel aan z'n vervelende trekjes. Beetje hetzelfde verhaal als Ballack. Hele goede voetballer, alleen z'n persoonlijkheid is verschrikkelijk waardoor veel mensen tegen Ballack zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina