1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Individueel weinig verschil? Wereld van. Ronaldo heeft een betere vrije trap en Messi is geweldig in de kleine ruimte. Eigenlijk ongekend goed. Ronaldo is veel logger maar niet minder effectief. Het is, zoals al eerder gezegd, een beetje appels met peren. Allebei geweldig voor hun team.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar C. Ronaldo dus speler van het jaar en niet Messi? :mad:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634

Jup. Ook is hij de beste speler van Europa.. Nu dus ook van de Wereld. Dit gaat dus over 2008 he? is al een tijdje bekend :p

Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  4. Scarface55

Scarface55 Guest

Jij ook vanochtend op je hoofd gevallen ? Wat een opmerking zeg , Messi heeft meer gedaan in het algemeen en daarmee praat ik onder andere ook over de bekers die hij heeft gewonnen ''met zijn team'' maar ook de fantastische doelpunten die hij heeft gescoord.

En Ronaldo is uitgeroepen dit jaar tot beste voetballer van het jaar 2008 ! Ronaldo mag dan topscoorder zijn van Man.utd maar volgens mij heeft Messi het dit jaar beter gedaan.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vergis ik me nou of was Steven Gerrard nou niet voetballer van het jaar.
    Of is dat wat anders dan beste voetballer van het jaar :p

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat was van de PL :) En Zidane heeft dacht ik pas gezegd dat het de beste in de wereld was ofzo.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waar heeft Zidane nou verstand van:+

8. GameKid360

GameKid360 Guest

Van voetbal. Duh

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ Hoe kan de beste speler van de PL nou worden gepasseerd door iemand anders in de PL voor die award :+.

Maar 2008. dus is elke keer 2 halve seizoenen ofzo? Ik snap het niet helemaal. Is toch gewoon van 2008/2009 dan? En die Ronaldo heeft gehad voor 2007/2008?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lekker objectief man! :emo:
    Messi heeft meer gedaan.. Wat bedoel je daarmee? Ronaldo heeft ook superveel doelpunten gescoord, dus matig argument.. En Ronaldo is verkozen tot beste voetballer van het jaar.. Dat jij daar het niet mee eens bent hoeft nog niet te zeggen dat het onterecht is man. En Man Utd heeft laatste jaren niet veel minder prijzen gewonnen als Barca, misschien wel meer..

Enige wat ik duidelijk wil maken is dat je nooit 2 spelers kan vergelijken.. In ieder geval niet Messi en Ronaldo.

Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Afdruipen:

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Guusje toch nog een prijs gepakt met Chelsea. Het blijft wel een ongelofelijk held hoor. _O_

15. Scarface55

Scarface55 Guest

FC Barcelona heeft Volgens mij alle prijzen gewonnen

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Alles wat ze konden winnen dit seizoen hebben ze gewonnen ja:)

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit er toch ook weinig verschil in of niet? Snap je verhaaltje dan ook niet echt.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, Cassilas en Gerrard zijn ook geweldig voor hun team, vind je dat dan ook geen appels met peren?:+ Jij zegt dat er individueel weinig verschil zit tussen die spelers. Ik probeer te benadrukken dat ze beide echt wel hun individuele kern eigenschappen hebben die totaal verschillen. Ik zie Messi niet zosnel vrije trappen trappen zoals Ronaldo dat doet. Maar Messi is enorm wendbaar, geweldig in de korte ruimte en heeft een ongekende balcontrole. Dat zijn dingen die hem moeilijk verdedigbaar maken. Ronaldo is ook moeilijk verdedigbaar maar dat heeft meer te maken met kracht, snelheid en schijnbewegingen. Bovendien is hij gewoon een stuk groter dan Messi. Dat geeft hem betere kopkwaliteiten. En zo kun je nog wel meer onderscheidende factoren vinden denk ik, als je gaat zoeken. Ze hebben niet precies dezelfde sterke en zwakke punten wat het moeilijk maakt om ze te vergelijken. Welke sterke en zwakke punten moeten zwaarder wegen? In dat opzicht bedoelde ik appels en peren.

Overigens word ik een beetje ziek van die eeuwige vergelijkingen. Omdat Ronaldo nu met zijn team verloor zou Messi de betere zijn van de twee? Zum kotsen wat die media allemaal voor onzin bedenkt. Net alsof het een 1 tegen 1 match was. Ze vergeten altijd nog de invloed van een mannetje of 20 anderen op het veld. :emo:

19. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    NAC gaat Europa in. Ze maken net de 0-2.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En RKC 0-1 voor tgeen de graafschap. Welkom in de eredivisie.

Kut streek van RTL dat het niet op tv is. Via laptop kijken vind ik niks!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina