1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zucht...klere nep belgen...

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een mooi feestje gisteravond zeg! RKC speelde de eerste helft super, met name door de vrije rol die De Cuelaer had. Die speelde z'n beste 55 minuten van het seizoen denk ik!

De sfeer was ook echt geweldig, maar dat is verder wel logisch denk ik :9. Iedereen klappen en zingen, zelf in de familievakken en op de tribune met sponsoren etc.

Wel chapeau voor die Superboeren trouwens en dan vooral voor de supporters. Die stonden heel de wedstrijd achter hun team en scholden ons niet kapot. Iets dat je van de meeste andere supporters niet kunt zeggen, zodra ze achter stonden dit seizoen in Waalwijk...

3. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha toen ik die Pingel zag, kwam ik bijna niet meer bij :lol:

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het zijn toch echt duitsers hoor:p

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Godverdomme, kutduitsers! RKC wel mooi:)! Wel balen dat er nu wedstrijd op eigen vervoer eruit ligt:mad:! (De Graafschap).

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die supporter van RKC met zijn mocro tasje om zijn nek die je zag bij de samenvatting :lol: afschieten dat soort mensen.

Verder ben ik content met de uitslagen van de play offs :)

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt man!

Oooow wat is dit heerlijk! Dit heeft me wel echt 10 jaar van mijn leven gekost ofsow. Maar wat een feest gister man!! Tot 6 uur vanacht liggen feesten. Nu weet je gewoon weer hoeveel je van een club kunt houden. Prachtig!\o/

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Anderhalve maand club nog met z'n allen zingen om degradatie en nu zo reageren:{ kan aan mij liggen, maar zoiets snap ik niet hoor. Ook al zijn er plannen om te fuseren dan nog gun je je club geen degradatie. Je moet niet heen als er een nieuwe club komt hoor als je er geen gevoel bij hebt.

Slaat waarschijnlijk niet op jouw , want gerust niet iedereen wilde dat ze zouden degraderen, maar toch een beetje raar.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, dat slaat inderdaad niet op mij want ik ben Roda blijven steunen. Die actie kwam vanuit een aantal personen. Toen dit spandoek werd uitgerold volgde er een flink fluitconcert van de overige Roda supporters op de tribune. Helaas brengt de media dit zo alsof alle Roda supporters de "degradeer voor ons" mening deelde. Maar dat is dus niet zo.

Overigens kwam dit hele gebeuren vanwege het feit dat de geplande fusie één en al corrupte boel was. Een aantal bobo's had FC Limburg als prestige projectje aangenomen. Van clubliefde hadden deze mensen nog nooit gehoord. Daarom zagen een aantal Roda supporters onze club graag degraderen, zodat FC Limburg in de eerste devisie moest starten en het projectje van een deze bobo's zou mislukken.

Echter WIJ hebben gewonnen en blijven gewoon Roda JC, en Roda JC blijft in de eredivisie! En dit maakt de ontlading dubbel zo groot.;)

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mag Roda wel feliciteren. Had uit sympathie voor de underdog liever Cambuur gezien, maar achja. Roda hoort gewoon in de Eredivisie. Alhoewel ze wel hebben laten zien amper Eredivisiewaardig te zijn in de afgelopen wedstrijden. Wat een lelijk spel.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je eenmaal daar onder in de eredevisie zit, dan kom je daar heel moeilijk weg. En laten we eerlijk zijn, het gaat in zo'n situatie gewoon om de punten en zorgen voor lijfsbehoud. Mooi voetbal heb je niks aan....de punten zullen gehaald moeten worden.

Als Ajax op plaats 17 had gestaan, dan ging het jou toch ook niet meer om het voetbal...maar gewoon om de punten. Of niet ? ;)

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had een andere bedoeling ermee. Als ik zie hoe moeizaam Roda speelde tegen, met alle respect, Dordrecht en Cambuur Leeuwarden, dan heb ik mijn twijfels voor Roda voor volgend seizoen eerlijk gezegd. Vooral als je nagaat dat zowel Meeuwis als Cissé vertrekken bij de Limburgers. Hoe Roda speelde, tja...het leek wel alsof ze zelfs jarenlang in de Jupiler League speelden. Zal wel met de negatieve spiraal te maken hebben van dit seizoen, maar het deed gewoon pijn aan de ogen. Hetzelfde geldt echter voor Cambuur. Daar zie ik ook geen Eredivisionist in.

Misschien dat een lange zomer Roda wel goed zal doen. We zullen zien. Zolang Ajax maar een keertje weer kampioen wordt8)

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat klopt, het voetbal was ook dramatisch. Maar vergeet niet de druk die er op die wedstrijden lag en al het tummult wat er dit jaar bij Roda is geweest. (fusie, opstappen voorzitter, opstappen directeur, opstappen RVC, speler die aangifte doet tegen medespeler enz enz). Dat speelt allemaal mee.

Dat Cisse, Meeuwes, Oper en (waarschijnlijk Hadouir) vertrekken is geen ramp. Er moet nu gebouwd worden aan een nieuw team. Graag zou ik ook de eigen jeugd zien doorbreken. Vergeet niet dat er tijdens de wedstrijd tegen Cambuur 3 spelers van de A-Jeugd in het veld stonden! Die jongens hebben gevochten als leeuwen. Dat soort kerels hebben we in de toekomst nodig.

Daarbij komt ook nog eens dat er financieel wat ruimte komt door de verkoop van Cise en Meeuwes. Dat geld moet goed besteed worden aan talenten die zich nog kunnen ontwikkelen, zodat we ze later weer met winst kunnen verkopen.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Over de A-jeugd gesproken, je gaat me niet wijs maken dat die Aleksander Stankov nog maar 18 is8)

Hij lijkt wel 40 man8)

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo dat viel mij ook echt op heh, grijs en alles. Bewoog ook echt als een 40´er :+

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Met Macedoniërs weet je het maar nooit. Misschien zijn paspoort en ID vervalst :+.

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn tweeling broer speelt ook bij de A-jeugd van Roda. En die is volgens mij ook al zo grijs:p Maar dit zijn de jongens voor de toekomst! Hier gaat Ajax over een paar jaar veel geld voor bieden:+

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    GOAL@!

zit niet eens echt te kijken, wou alleen ff kijken en toen kwam net een doelpunt :p

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoppa!!

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja Nigel kopt 'm erin

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.