1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    weet nog dat toen saviola weg mocht bij Barca hij nog even een maand super speelde ipv Eto'o die geblesseerd was :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De toppers van Atletico hielden zich inderdaad een beetje in. En telkens als ze een beetje aanzetten was het meteen gevaarlijk. Atletico op volle sterkte had Ajax waarschijnlijk afgemaakt.

Maar goed, Ajax had ook Sno en Kennedy in de basis staan. :emo:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed, oordeel over de wedstrijd. Aanvallend was het leuk, maar we missen dus een echte killer. Een echte spits. Verdedigend was het zeer zwak. Maar goed, oefenpotjes zeggen ook niet alles.

4. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Precies, waarvan ik vooral Sno een enorme kneus vindt. Kennedy heeft nog leuke dingen gedaan voor ajax, maar Sno is eigenlijk alleen maar slecht bezig geweest. Het blijft inderdaad een knappe prestatie. MotM is sowieso Rommedahl, met zijn lucky penalty en een goede kopgoal. Ook dat is geen basisspeler trouwens...

Denk je niet dat Cvitanich dat zou kunnen zijn? Hij heeft veel goals gemaakt in de Zuid-Amerikaanse competitie, dus het lijkt mij niet al te gek als hij de man maakt die ze erin moet schieten. Misschien kan hij zich eindelijk eens echt bewijzen dit jaar.

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Heitinga zei geloof ik dat ze pas 10 dagen trainde. Bovendien hebben ze toch weer een aantal nieuwe spelers geloof ik? Bovendien vertelde de commentator dat ze een aantal spelers misten. Dat alles bij elkaar maakte het tot een vermakelijk potje. Vond ajax helemaal niet verkeerd spelen.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nog een opvallende uitslag plaatsen:

Fortuna Sittard - RC Genk 7-0 :emo:

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    RC Genk speelt vandaag de belgische supercup. Naar mijn weten speelden ze met alleen maar A-junioren, 16- en 17jarigen.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja je hebt gelijk. Op het oog zag het allemaal er grappiger uit:)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo AZ laat ff wat zien zeg. 3-0 al!

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    AZ gaat hard inderdaad.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Helaas gaven ze wel wat kansen weg. Vooral met corners en vrije trappen zijn we nog te kwetsbaar. Hoop dat ze nog een kopsterke, lange verdediger halen als Jaliens weg is.

Zaten wel wat supercombi's tussen net zeg. Die hakbal van Lens :eek:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1-4 op 't moment. :)

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    En toen was het 1-5 :D 2 keer Lens al vandaag. Heerlijk!

Romero is er uit nu.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, is Jaliens klaar voor de volgende stap? *Kuch* Ambitie is leuk, maar zelfoverschatting is lachwekkend...

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgende stap? Waar heb je het over? Hij wil gewoon in het buitenland spelen. Niks meer niks minder. Het is hem gegund. Hij zegt niet dat hij naar Man UTD of een andere topclub wil, alleen naar een andere competitie.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hier spreekt anders behoorlijke zelfoverschatting uit:

'Engeland, Duitsland, Spanje; dat zijn de landen waar ik met mijn cv terecht zou moeten komen', oordeelt Jaliens, die tien interlands voor Oranje uitkwam. 'Het kan best een subtopper zijn die geen Europees voetbal speelt. Maar ik ga niet ergens anoniem meehobbelen voor een zakje geld. Dat is mijn eer te na.'

Die vent denkt volgens mij dat de halve subtop achter 'm aanzit terwijl hij gewoon een middelmatige verdediger is. Niet heel vreemd dat ie nog altijd bij AZ zit, terwijl hij voor 2 miljoen mag vertrekken.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die vent denkt volgens jou? Hoe weet jij nou wat hij denkt. Hij denkt dat hij bij een subtopper kan gaan spelen in het buitenland. Als je kijkt wat voor matige verdedigers er bij subtoppers in die competities spelen geef ik hem gelijk. Bovendien is hij niet duur en zullen zijn salariseisen ook niet heel hoog zijn.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat ie niet goed genoeg is voor de ploegen die hij ambieert en dat die ploegen dat ook zien. Daarom halen ze hem niet voor de uiterst lage prijs die AZ voor 'm vraagt. Inkoppertje. Ik vind het lachwekkend dat die gast blijkbaar er vanuit gaat dat er ploegen zijn die 'm willen hebben, terwijl hij gewoon een matige verdediger is. De roem stijgt 'm een beetje naar z'n bol.

En ja, dat denkt ie volgens mij. Dat suggereert hij ook met z'n gewauwel. Ik zeg niet dat ik weet wat ie denkt, ik zeg dat ik denk dat ik weet wat ie denkt. Niet zo huilen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik huil niet. Jij trekt conclussies die niet kloppen. Hij wil naar een suptopper uit een van de grote competities. Dat zijn zo'n 15 ploegen, waarvan er vast wel 1 een goedkope ervaren speler wil hebben.

Het is geen geweldige verdediger, maar hij zou bij de meeste ploegen in Nederland ook makkelijk een belangrijke rol in de verdediging kunnen spelen. Als jij denkt dat de roem hem naar z'n hoofd stijgt weet ik niet over wie je het hebt. Waarschijnlijk niet over Jaliens, want dat is een erg aardige en zeer bescheiden jongen. Het einde van de transferperiode is nog lang niet in zicht, we zullen zien.

20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord 2 - 0 voor, Fer gescoord en Bruins penalty benut. Sampdoria met 10 man. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar achter de radio in Frankrijk heeft ook wel wat :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina