1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Feyenoord trouwens vervangen voor Twente in de poll want kom op, er is toch niemand die echt denkt dat Feyenoord volgend jaar kampioen wordt?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zit ook wat in, heb het aangepast.

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet Twente en Feyenoord. Misschien is Feyenoord wel de revelatie van het seizoen

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik gok op Engeland of Spanje voor 2010.

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar waren volgens mij: Trinidad&Tobago, Mexico, VS en Costa Rica, maargoed dat is bijzaak.

Lijkt me wel geinig als een land als Paraguay ineens ver komt, maar ik denk dat het tussen Spanje, Italië, Nederland, Brazilië en Argentinië gaat en dat geluk de beslissende factor is.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Italië kan je wegstrepen. Lippi is een mongool en durft niet te verjongen en blijft bovendien maar dat belachelijke 4-3-3 spelen. Alhoewel, afgelopen weekend speelde het B-elftal met heel veel jonkies erg goed en leuk, maar als het om de knikkers gaat staan alle fossielen er waarschijnlijk gewoon weer in.

Nederland is never nooit stabiel genoeg om eventuele slechte wedstrijden te winnen, zoals altijd.

Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilië en Argentinië zijn voor mij dé kanshebbers, met de eerste twee als favorieten, in mijn geval.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Altijd lastig te voorspellen dit. In 2002 donderde zowat de hele gevestigde orde in elkaar en kwamen Korea en Turkije nog tot de halve finale. Wel met twee topfavorieten in de finale. Dat dan weer wel.

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Spanje of duitsland denk ik
    Maar Nederland is toch ook echt een kanshebber.

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom Engeland zo hoog inschatten ?

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, Engeland is de laatste jaren echt niet goed geweest. Goede individuele spelers, maar een team staat er niet.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    En het was zaterdag ook weer een drama zeg. Ze winnen dan wel met 4-0 maar het was niet om aan te zien.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet nog wel hoe Korea in die halve finale kwam:

[yt]Z4iW8pDnft8[/yt]

Er zijn nog één of twee onterecht afgekeurde buitenspelsituaties van Italië uitgelaten ook.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik weet ook nog hoe Italie in de kwartfinale van het WK2006 is gekomen..

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was één schwalbe :emo: Korea moet hier drie rode kaarten krijgen, Italië wordt een zuivere strafschop onthouden, één of twee buitenspelgoals worden onterecht afgefloten en Italië krijgt wél rood (Totti) voor een zeer licht vergrijp.

Plus dat het bij Korea ook tegen Spanje zo ging.

Maarja, aan je tijdstip van posten na mijn post te zien heb je het filmpje niet eens gezien. Zegt wel weer genoeg.

Laatst bewerkt: 8 jun 2009
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmmmm ... Engeland - Nederland ... 4-1. En we hadden maar één goal nodig ... wat was dat een BAAS wedstrijd met Kluivert.

Individueel is Engeland een goed team. Rooney, Lampard, Gerrard, Beckham, Terry ... toch allemaal super spelers in mijn ogen, maar een team is het niet.

Ben trouwens nu wel van mening dat een Sneijder ( kut vent ) gewoon lekker op de bank mag blijven zitten bij Oranje. Van der Vaart heeft z'n waarde wel weer bewezen ... grandioze eerste helft van hem.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me die wedstrijd nog wel herinneren ja, bovendien heb je dat filmpje al minstens 1 keer eerder hier gepost om te bewijzen dat Italianen onschuldig zijn. Was dus niet nodig om het filmpje helemaal te gaan afkijken.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

... sorry? 8)

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe kan je dit dan vergelijken met een schwalbe...?

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Spanje werd voor het EK 2008 ook gezien als een team met goede individuele spelers. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Nederland hoort niet tot de kanshebbers, wij zijn gewoon niet stabiel genoeg. Daarbij heb je een goede verdediging nodig om wereldkampioen te kunnen worden. Daar hoort dan geen Ooijer, Kromkamp, Heitinga enz.enz.. in thuis.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dat ze Maduro maar eens gaan proberen. Ooijer heeft volgend jaar helemaal niks te zoeken in Zuid Afika ( Nu ook niet en vorig jaar ook niet. )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina