1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toernooi is niet van Ajax. Zolang ze er geld mee verdienen blijft het bestaan. Sowieso is het A'dam toernooi een mooie traditie, alleen begint het wel z'n glans te verliezen ja.

Milan - Inter 0-2: Milito, Milito :thumbs:

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben na vorig jaar afgehaakt. Was in het begin nog leuk, maar nu is het niks. Je betaalt Champions League-prijzen (die inkomsten moeten ze blijkbaar nog ergens vandaan halen) voor twee matte partijen met B-elftallen in een half leeg stadion. Teveel dagjesmensen en totaal geen sfeer.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zag trouwens dat Feyenoord met 3-0 van Samp heeft gewonnen. Nice. Al leek de manier waarop me niet echt iets zeggen over het wedstrijdbeeld (twee penalty's en een corner las ik).

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Schijnt wel dat F'noord goed speelde.

5. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord speelde inderdaad een goede wedstrijd. Overigens kwamen de doelpunten uit de volgende spelsituaties:
    1. Doelpunt van Leroy Fer, ingekopt bij een corner. Geloof mij, de corners van Feyenoord zijn al lange tijd dramatisch geweest, maar de laatste oefenwedstrijden zie ik ook bij de corners vooruitgang.
    2. Doelpunt van Luigi Bruins, vanaf de strafschopstip. Makaay schoot op aangeven van Cissé, waarop de bal met de hand van de doellijn werd afgehaald door een speler van Sampdoria. Rood, jammer.
    3. Doelpunt van de Guzman. Na een ruime 2 en een halve minuut onafgebroken balbezit te hebben, en dat is voor Feyenoord bijzonder, dringt Feyenoord steeds meer aan waarna er uit een goede combinatie de mooie treffer van de Guzman voort komt.

3-0. En mooie uitslag op papier, maar ook op het veld was het niet weinig wat Feyenoord liet zien. Opvallend was vooral Cissé, die echt heel balvast speelde en constant voor dreiging zorgde. Hij maakt over het algemeen in zijn eerste wedstrijden voor Feyenoord een hele goede indruk. Hetzelfde geldt voor Vlaar, die echt een verademing is in vergelijking met Hofland. Ook de Guzman lijkt nooit geblesseerd te zijn geweest, speelt echt een hele volwassen rol in de behoorlijk jonge basiself van Feyenoord, 2 basisspelers waren 30+. Verder gewoon vanuit hier verder bouwen, dan zie ik een mooie toekomst voor Feyenoord tegemoet.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zie nu pas de goals. Schitterende lob van Aisatti_O_:emo:

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zeegelaar speelde goed!!
    Was in de 2de helft 2 keer verantwoordelijk voor een grote kans, zelf misste hij één van die 2 één op één met de keeper.. het is misschien geen killer maar de combinaties waren prima.

Donald scoorde mooi maar was soms iets te traag, al heeft hij echt schitterende acties gehad waar hij met een lichaamsbeweging 2 man te kijk zette.

Silva mag weg, geen enkele goede voorzet en de rechterkant was niet dreigend.
    De hele verdediging liet het afweten trouwens, Vertonghen is ook geen goede verdediger in mijn ogen.. hij dekt veels te zonaal, laat de tegenstander gewoon zijn gang gaan en grijpt dan te laat of niet voldoende in.

Sulejmani vond ik dit tournooi wel prima, hij gaf een mooie assist, en nog tegen Atletico de pass op Suarez die hij er in had moeten schieten.
    Vorig jaar vond ik hem niks maar nu laat hij toch zien er vol voor te gaan en weet hij wat hij kan.

Suarez wordt weer een topper dit jaar, Cvita kan een topper worden maar moet het totaal niet van het Ajax positiespel hebben, daar is hij te traag voor, hij moet gewoon de vrije man zijn die bij de bal weg loopt ipv dat hij de combinatie aangaat.

En Stekelenburg wordt natuurlijk eerste keeper, Vermeer heeft totaal geen uitkom inzicht.
    Tegen Marseille in de Uefa Cup liep hij 2 keer verkeerd uit wat tot de uitschakeling leidde.
    Gister liep hij op een gegeven moment achter de bal aan zonder te weten waar hij mee bezig was.. Hij is ook zeker niet Oranje waardig in mijn ogen.

Verder blijft Rommedahl in apparte voetballer, maar ik zou hem wel als supersub bij Ajax houden..

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Rommedahl in de Leonardo-functie zeg maar. Prima.

Met het huidige materiaal kom ik nu op de volgende opstelling:

Steek
    Van der Wiel - Oleguer - Vertonghen - Atouba
    De Zeeuw
    Gabri - Aisatti - Emanuelson
    Sulejmani - Suarez​

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een meer dan logische opstelling. Misschien Gabri en Enoh afwisselen. Gabri vooral in UEFA-cupwedstrijden en zware uitwedstrijden, Enoh tegen de wat kleinere tegenstanders.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Met PES 2009 loopt deze opstelling als een tiet:+

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond eindelijk weer een wedstrijd die ergens om gaat. Sporting-Twente. Ik denk dat Twente zeker kans maakt. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch zie ik liever Aldeweireld dan Verthongen centraal.

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Speelde sporting eigenlijk op zijn best tegen Feyenoord?
    Want als twente verliest, dan geeft dat Feyenoord misschien een kans:+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is het te volgen op TV?

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ned 3. 21:40.;)

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lol zet hem net op Nederland 3. Boschker rood en penalty. Zucht.

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    NEE wat zonder voor Twente dit zeg... Wat doe je nou Boschker...|:-

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had veel eerder uit moeten komen. Kon ie hem makkelijk wegknallen.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hij gleed weg bij het uitkomen...
    Althans volgens het commentaar dan.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ie terug in ze goal moeten gaan. Als je al weet dat je te laat komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina