1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ajax wel zien spelen tegen groningen? De verdediging stond als een berlijnse muur en de zeeuw is de rust zelfe aan de bal.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is nu juist andersom. Als Ajax speelt met de opstelling van zondag dan steekt het achterin goed in mekaar, ook tegen een tegenstander zoals Groningen. Het is juist PSV die dit keer veel steekjes laat vallen achterin.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We zullen zien over twee weken als we bij de lampjes op bezoek moeten. Dat is de ware test. Laat de verdediging maar mooi staan zoals het nu is en we kijken hoe ze het er vanaf brengen.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch raar dat vrijwel dezelfde spelers op het AT stonden en dat het toen gatenkaas was. Verschil is dat we dit keer De Zeeuw hadden, volgensmij maakt dat defensief ook veel uit, zo'n slot op de deur net voor de verdediging. Je zag dat Wielaert zelfs goed speelde omdat het middenveld de verdediging ontlastte.

En uiteraard Alderweireld, dat wordt een grote. Na die wedstrijden tegen Marseille vond ik hem al goed maar nu blijkt dat hij dit niveau vaker haalt. Jol ziet het ook aangezien hij hem de meeste minuten heeft laten maken in de voorbereiding. Groot talent IMO :thumbs:

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook maar een wedstrijd he, Groningen was ook niet veel soeps. Na een paar wedstrijden kunnen we pas zien hoe elke club ervoor staat.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je overschat Groningen. Wat was die ploeg zwak zeg... Zelfs de vechtlust was er niet.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    De verdediging stond juist goed na een enorm lange tijd. Vooral Alderweireld blonk uit en Wielaert deed het ook niet eens zo heel slecht. Vorig seizoen vond ik die gozer echt drama. Daar komt bij dat Atouba nog niet mee deed en als je hem bij HSV zag, is hij een enorme versterking in de selectie van Ajax. :)

8. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat de verdediging van ajax geen een keer onder druk heeft gestaan he. Ik wil het wel is zien tegen een club als twente, ik denk dat de verdediging nu nog niet echt getest is.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, en dat heeft Groningen jarenlang mooie resultaten gebracht tegen Ajax. Altijd opgefokt door het publiek (dat nu ook gewoon tam was) en spelers die vol overgave strijden voor de overwinning. In niks, maar dan ook helemaal niks kon ik zien dat ze voor hun ''de wedstrijd van het jaar'' speelden.

Goed, RKC aankomend weekend moet geen problemen opleveren. Straks komt de test tegen Appelvlaai en consorten. Dan zullen we zien hoe ver we zijn.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Had beter geweest als appel gewoon rood had gekregen, wat het imo ook was. Pelle en Swerts zijn er niet zo goed van afgekomen. Nu de andere ellebogen nog afwachten, die niet gezien waren.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lekker begin voor Twente :D

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Doen ze goed inderdaad!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    lekker twente!

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hopen dat ze de 2e helft beter spelen dan nu, Sporting voetbalt nu met veel meer rust en ik zie ze zo nog makkelijk een goal maken..

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vond twente wel goed beginnen , maar het zakt nu wel in. Vind die Mihaylov wel een topper zeg! als die vent zo constant blijft keepen vraag ik me af of Boschker wel dit hele seizoen eerste keeper blijft.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Twente roept het onheil over zich af door zo defensief te spelen. Kan niet goed aflopen zo. Hopelijk wat beter in de tweede helft.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Die Ruiz is wel een ego zeg.. speelt de bal pas af op het moment dat hij er zelf niet meer uit komt. Ze begonnen goed, maar het zakt alleen nu wel erg in tot zeer defensief spel!

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt nog erg gevaarlijk. Sporting heeft maar 1 goal nodig.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zo zonde wat twente doet, ze begonnen erg sterk aan de wedstrijd maar zijn toch op 2 gedachtes gaan hinken na 20 minuten. Moeten ze niet doen maar gewoon proberen de 2-0 te maken, 1-0 is zo een gevaarlijke uitslag.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ja.

Nu komt zelfs Tiote erin. Ik voel een Chelsea-Barca momentje aankomen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina