1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als ze door waren gegaan dat waren ze al zeker geweest van groepsfase EL. Nu moeten ze nog een een voorronde spelen. Dus was sowieso beter geweest om nu door te gaan al hadden ze de CL nooit gehaald

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, stelletje hypocrieten hier allemaal. Jullie doen precies hetzelfde terug door Feyenoord belachelijk te maken. Als jullie niet willen dat hij zo reageert doe het dan zelf lekker ook niet.
    Want hij is niet de enige Feyenoorder hier.

Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    je krijgt evenveel punten in de champions league en in de Europa league. je krijgt alleen veel minder geld.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die verschillen in punten vallen juist best mee hoor(volgensmij hetzelfde). En die voorronde EL kan ook weer punten opleveren natuurlijk(of niet). Dat is afwachten.

5. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Jammer dat Twente uitgeschakeld is en vooral op zo'n manier.
    Ik hoop wel dat ze deze klap aanstaande zondag nog niet hebben verwerkt O-)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fout. Naar alle waarschijnlijk zou FC Twente gewoon in pot 4 belanden voor de CL bij de loting. Op basis van Europese prestaties hebben ze alleen vorig seizoen zeer behoorlijk gepresteerd. Zelfs, met alle respect, een club als Anderlecht had nu al een betere uitgangspositie dan FC Twente terwijl ik Anderlecht als een mindere club zie als Twente. Komt bij dat Twente naar alle waarschijnlijkheid nooit het hoofdtoernooi van de Champions League zou hebben bereikt omdat ze anders een club als Arsenal, Sevilla of Stuttgart zouden loten. En die schat ik veel hoger in dan Twente.

De lastige voorronde voor de EL zal ook wel meevallen. Waarschijnlijk loten ze gewoon een kleine club en plaatsen ze zich gewoon voor het hoofdtoernooi van de Europa League. En Twente komt daar gewoon beter tot hun recht.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het sneu voor Twente, ze verdiende het om verder te gaan. Maar je kon het al aanzien komen. Speelde gewoon te afwachtend.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow, super sportief van een Feyenoorder om dat te zeggen! Feyenoorders rule!

(Ik doe nu dus even hetzelfde wat jullie deden bij die andere Feyenoordfan. Staan we weer quite).

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Damn, zuur voor Twente. Vond de verdediging beide wedstrijden zeer goed staan en die keeper is ook een goede gozer. Denk dat Twente dit seizoen wel weer mee kan doen om de eerste/tweede/derde plaats.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Nee het is geen Grandelletje, tegenwoordig gaan we Wisgerhofjes horen. Het doelpunt in de laatste minuut! :D

Nee nu even echt serieus. Paar woorden: lullig voor Twente en jammer voor het Nederlands voetbal. Ik vind het trouwens ook erg jammer voor Mclaren.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het wel jammer voor Twente. Ik ben eigenlijk altijd wel voor een Nederlandse club in Europees verband. Maar ik vond wel dat Twente het aan zichzelf te danken had. Het is echt geen toeval dat dat zo vaak gebeurt bij Nederlandse clubs.

Te snel achteruit voetballen. Dat ligt Nederlandse clubs vaak niet omdat die zijn gefixeerd op de aanval. Twente is een ploeg dat het liefst aanvalt. Als je dan gaat verdedigen (en ja, ze laten zich zelf terugdringen, is niet alleen de verdienste van Sporting) dan doe je iets waar je kwaliteiten niet liggen.

Ik had het Twente graag gegunt trouwens. Maar mensen die zeggen dat Twente niks te zoeken heeft in de CL???? Sporting was vorig jaar in de 8ste finales van de CL. En nu gaan ze met een mazzeltje door tegen een Twente dat op geen enkel front minder was dan Sporting. Dus waarom zou Twente niet in de CL de groepsfase overleven? Zou gewoon kunnen hoor. Daar hebben ze dan wel mazzel voor nodig zo af en toe maar het kan wel.

We moeten ons niet altijd maar gedragen alsof we zo slecht zijn. We hebben genoeg kwaliteit zitten in ploegen als PSV/Twente/AZ/Ajax. Het is meer een mentaliteitskwestie volgens mij. Niet dat een van die ploegen bij de top van Europa zit hoor. Dat ook absoluut niet, maar met een mazzeltje tot de kwartfinales reiken van de CL zou gewoon kunnen volgens mij.

Als Twente niet zo bangig had gespeeld in de 2de helft dan had Sporting verloren. Nu gaan we allemaal weer roepen dat teams als Sporting te goed zijn voor Nederlandse clubs.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lolz ^^
    Als hij geschorst wordt heeft Ado alleen nog maar de keeperstrainer om optestellen, en die is 44 jaar 8)
    Hij zat Zondag al op de bank..

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lol 4500 planten.. :lol:
    Hoeveel kun je daarvoor krijgen? 8)

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Straks Napoli vs Espanyol, ben benieuwd :)

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teleurstellend 0-0. Aardige eerste helft met toch een paar grote kansen, 2de helf wat saai..

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is PSV dramatisch zeg. Je zou bijna denken dat dat volgende week geen probleem moet worden voor Ajax, helaas weet ik beter en zullen ze dan weer alles geven natuurlijk.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Morgen begint ook de Jupiler League. weer, Go Ahead Eagles! :cool:
    Hopelijk een goed begin thuis tegen FC Omniworld, moet eigenlijk drie punten zijn.
    Heb er in ieder geval weer zin in, veel slechter kwa wedstrijden dan vorig jaar is bijna onmogelijk.
    Toch.. :eek:

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je ongeveer van Go Ahead Eagles? Playoffs?

Ben benieuwd hoe Volendam omgaat met de druk van titelkandidaat. Twee jaar terug waren ze duidelijk een outsider toen ze kampioen werden dus het zal dit jaar anders gaan. Ook zullen de verwachtingen weer terug zijn(vorig jaar waren er nul verwachtingen 8)) en dat kan ook negatief uitpakken.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je ziet maar zelden dat een club degradeert en dan meteen weer promoveert of promoveert en meteen weer degradeert, met uitzondering van afgelopen seizoen.
    Ik hoop wel dat ze het waarmaken:)

PSV door na een uit 0-1 overwinning, (wedstrijd was om 18:00)
    En Nac staat 2-0 voor tegen Polonia Warschau wat vroeger een goede tegenstander was, mooi dat NAC en PSV doorzijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina