http://www.iraqgoals.net/ch1.html Engels commentaar en goede stream, niet zo heel mooi maar geen haperingen.
Hoppa...3 dik verdiende punten in de zak! Ik had echt niet verwacht dat we na 3 wedstrijden met 5 punten zouden staan. (Heerenveen uit, Groningen thuis en NEC thuis). Volgende week uit naar Feyenoord....als we daar nu eens een puntje zouden kunnen halen
Goal van Honda! Wow! [yt]X3zHF3pCowI[/yt] 1-0 Tottenham, mooie goal. bron: VI Nou PSV, kopen die gast!
Op rechts hebben we nog niet echt iemand. Lazovic of Amrabat dan. Maar Amrabat presteert ook niet constant. En een goede opvolger van Afellay. Denk als Afellay weggaat dan ze dan wel zeker Honda halen.
Ben trouwens benieuwd wie Rutten opstelt op de DM positie; Simons-Engelaar, Simons-Bakkal of Engelaar-Bakkal. Eigenlijk zou dit het beste zijn: ------Simons--Engelaar------- -Bakkal--Afellay--Dzsudzsak-
Damn wat is Honda toch goed, hij zou perfect zijn als opvolger van Perez bij Twente.. Ach ik kan blijven dromen.
2 - 1 voor tottenham al een tijdje terug. Liverpool assistent manager weggestuurt EDIT: Tottenham gewonnen
Feyenoord gedeeld eerste en de enige club zonder tegendoelpunten... hoe dat kan, ik heb geen flauw idee. Heerlijk dat ojoks verliest, legt alweer de zwakke plak weer van de amsterdammers, die verdediging. Echt dramatisch, van der Wiel die he-le-maal dolgedraaid wordt door Dzudszak, die overigens fantastisch speelde en Wielaert is een duidelijk verhaal. Dat dat in het Nederlands Elftal moet spelen, echt belachelijk. Verder is het fysiek ook niet veel bij ajax, slim trouwens hoe Bakkal Wielaert wegduwt, hehe. Al met al blijkt weer dat ajax echt helemaal verloren zal zijn als Suarez geblesseerd raakt, dan mist de club zoveel creativiteit voorin en scorend vermogen. Hij is van essentieel belang, zonder hem wordt ajax simpelweg geen kampioen. Feyenoord, wat een drama. Echt een wedstrijd om je ogen uit je kop te schamen. Maar feit blijft wel, je pakt 3 punten. En dat is uiteindelijk wat telt, er zijn zo veel ploegen die in Almelo punten verspelen op dat kunstgras. Hahaha, uitgerekend Slory is een van de uitblinkers vandaag, alhoewel ik het nog steeds niet in hem zie, een erg matige speler. Nou, nu maar hopen dat Wijnaldum snel herstelt en de Guzman eens gaat voetballen met zijn luie reet. Ook Darley erbij zou nuttig zijn, alhoewel Rob van Dijk het vandaag wel goed deed. Het moet beter.