1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de Samsung LE26R71/72...

2. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb een vraag.Ik ben aan het twijfelen over een keuze van een hd-tv voor me xbox360.Ik ben aan het twijfelen tussen de sony WEGA lcd tv type:kdl-26s2000 http://www.kieskeurig.nl/product/C9D0CA6251C51BB1C125712B004CA219.htm Het geluid is nogal slecht zeggen ze maar er zit de bravia engine in da spreekt me aan.En de lg typ:26lc2r http://www.kieskeurig.nl/product/8E370FBFAE1E1FC7C125713B00453C20.htm Deze heeft een stuk better geluid en de cijfers van beeldkwaliteit verschillen niet zoveel.Maar deze is ook stuk goedkoper.Ik hoop da jullie verder kunnen helpen.

3. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ja geen ervaring met HD tv's maar dacht dat die blauwe en rode ofzo voor vervangend waren :p maar geluid doet het nu
    check dit maar eens. dit is mijn big ass tv :D >> http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=42845 echt geweldige tv moet ik zeggen !!

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Tering, vet ding, beetje duur, maar vet. Maak es wat pics ervan met de 360 eraan:thumbs: heb em nog nergens gezien:cool:

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je ziet wat Philips nu weer in de LCD heeft gestopt en is het ook niet gek dat de prijs zo hoog ligt.

Philips 42PF9831.

- Geintegreerde Digitale Tuner voor DVB-T ontvangst.
    - Pixel Plus 3 HD voor meest heldere en scherpe HDTV beeld.
    - Ambilight Full Surround.

Nieuw @ Consumer Electronics 2006
    http://www.philips.be/about/news/article-14578.html

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  6. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ raven schield: Hmm.. Ik denk dat die LG voor mij ook wel eens erg goed zou kunnen werken :9

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mss wel de enige TV die ik mooier vind dan mijn eigen LCD TV

Deze TV is fast ook eig FULL HD ofniet?

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat geeneens, dan was ik ook voor een Full-HD gegaan voor dat geld!

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook niet mogelijk omdat HD-ready geen Full-HD zal ondersteunen.
    HD-ready heeft een maximale resolutie van 1920x1080i (Dit is afgesproken tussen de verschillende fabrikanten).

Progress.nl verkoopt de 42PF9831 voor € 4185

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bedoel dat ik em nog nergens in een winkel heb zien staan;)

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik begreep je wel want ik heb hem ook nog nergens gezien.
    Zelf het vorige model 42PF9830 kom ik maar zelden tegen.

12. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Circa 2 en een halve week.

Onee, ik heb nu het geld al(salaris + stagevergoeding:b: ), + nog genoeg om volgende maand een 360 + spel te kopen..

Xiaoie: Ja, Fatboy is zeker cool, hij zit/ligt echt verdomd lekker\o/ . Vanochtend uit me bed gekropen en in me fatboy gaan liggen en ondertussen afleveringen van Friends zitten kijken:thumbs: Nog even en me kamer is echt een "Entertainment Room"_O_

Dubbele post.

/Mod Nee, triple post ;). Voortaan even de edit functie gebruiken. -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2006
  13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik zit te twijvelen of ik nu een lcd tv moet halen of dat ik moet wachten. Ik wil de toshiba 32wl66z gaan halen en hoewel ik het er geld voor heb vind ik 1000euro best pittig. Maar ik wil persee voor dat de ps3(in november) uitkomt een lcd tv hebben.
    Denken jullie dat er enorme prijsverlagingen komen? Misschien door de komst van nieuwe generatie lcd (1080p?) dat deze generatie lcds in prijs dalen.
    Of is dit verre toekomst praat? Want ik wil niet nu een dure lcd kopen en dat er over een paar maanden allerlei nieuwe technieken uit zijn die veel beter zijn.

14. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het met de prijsverlagingen wel meevalt. Iedereen dacht ook dat het voor het WK de prijzen drastisch zouden dalen... Ik geloofde daar niet in en heb mijn LCD in, ik geloof, januari gekocht. Prijsdaling zullen er altijd zijn, daar doe je niks aan. Achteraf viel de prijsdaling (gelukkig) mee. :D

Je kan wel telkens wachten op iets nieuws maar dan blijf je aan het wachten. Dat schiet niet op. Ik koop gewoon wat ik nu wil hebben, tenzij er op zeeeer korte termijn een nieuwe techniek beschikbaar komt... De nieuwe techniek is in het begin toch nog relatief veel te duur. Na een aantal weken/maanden daalt de prijs relatief het meeste. Zo doe ik het altijd, anderen doen het weer totaal anders. ;)

Voor november komen er niet veel 1080p schermen verwacht ik. Niemand heeft nu de behoeft om zo'n scherm aan te schaffen, daarnaast vind ik degene die er nu zijn, veel te duur.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen dacht dat er tijdens de WK naar HDTV gekeken kon worden.
    @Home , Casema en UPC kunnen de vraag naar HD-decoders helemaal niet aan.
    Bij @Home is er nu al een wachttijd enkele weken.

16. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals omdat er op mijn vorige bericht niet gereageert werd:

Ik wil binnenkort voor m´n 360 een nieuwe monitor kopen (HDTV is veel te duur voor mij als scholier) om een betere next gen ervaring te kunnen krijgen. Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met belangrijke punten:
    - prijs niet veel meer dan 200 euro
    - 8ms responsetijd
    - tenminste 19 inch widescreen
    - flatscreen

Het schermpje dat ik tot nu toe het beste vind en aan de punten voldoet is de Acer AL 1916 WS 19 inch http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_16184572/114401.html
    Kan iemand mij vertellen of ik met nog meer punten rekening moet houden en of die Acer een goede keuze is?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de Acer AL1916W nu 2 maand in huis ( MM 279 Euro ) en het is een prefecte monitor voor multimedia doeleinden.
    Maximale resolutie is 1440x900

18. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die resolutie is wel wat minder, maar 720p is eigenlijk het hoogste wat ik nodig heb.
    Maar die prijs die jij er voor betaalde is wel wat hoo Melbuuln, ik kwam tussen de 220 en 230 euro uit bij de niet bedrijf-exclusieve leveranciers.

19. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zou ik niet wachten op een nieuwe techniek. Ze zeggen altijd dat het snel beschikbaar is, maar als het puntje bij het paaltje komt lukt het allemaal niet. Pas als het goed werkt schaf ik het aan. :)

In Amerika is het al jaaaaren standaard om uit te zenden in HD. Daar hebben ze toch ook decoders oid nodig? Waarom gaat het zo moeilijk in NL?:confused:

(Ligt trouwens niet aan @home, casema of upc het ligt aan Philips en Samsung die voor de productie van de decoders verantwoordlijk zijn.)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je je vraag beter hier kunt stellen ;) Daar gaat het namelijk over monitoren, hier wordt voornamelijk over TV's gepraat :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina