1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hij heeft een (native) resolutie van 800x600, en dat is te weinig.
     
  2. Pimp

    Pimp Guest

    Kan iemand me helpen bij het kopen van een HD TV?

    Ik heb er de ballen verstand van. Heb je voor rond de 1000 euro een goede HD TV? Zoja, welke?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2005
  3. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van Samsung, die ook op de Demopods zitten. Die zijn hier trouwen vaak genoeg besproken.
     
  4. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets specifieker: de LE26R51B, op internet te krijgen vanaf ongeveer € 930,- Levering kan lastig zijn, veel winkels hebben hem niet op voorraad en weten ook niet wanneer er weer voorrraad komt.
     
  5. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    I don't know..:D
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een echte High definition? Ik heb dikgedrukt een stuk tekst waaruit ik denk dat het HD is, maar de resolutie is geen HD. Wat bedoelen ze met HD voorbereid, kun je hier hd op afspelen maar niet in HD resolutie. Ik vraag dit omdat ik denk, dat een scherm die maar 1366 bij 768 pixels heeft, niet ineens door een kabel aansluiting ofzo een resolutie van 1820 bij 1080 kan krijgen.?

    [​IMG]

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is in ieder geval alles wat je nodig hebt: vga, component, hdmi, tenminste een resolutie van 720x1280

    dus het zit wel goed:9

     
  8. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur III (PS2) NTSC support 480p, 16: 9. En zoals gewoonlijk -bij recente PS2 titels- hebben ze progressive scan uit onze PAL versie er bewust uitgesloopt.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mega Man X8 (PAL) ondersteund wel progressive scan....mja is weer heel ander spel he ;)
     
  10. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    PAL PS2 spellen met ondersteuning progressive scan:

    - Ghost Hunter (in menu)
    - Primal (in menu)
    - The Getaway (in menu)
    - Tekken 4 (at boot)
    - Tekken 5
    - Soul Calibur 2 (at boot)
    - Prince of Persia: Sands of Time (in menu)
    - Beyond Good and Evil (in menu)
    - Haunting Ground (boot-up menu)
    - JakII (in menu)
    - Jak3 (in menu)
    - Suikoden 4 (at boot)
    - Resident Evil 4
    - Prince of Persia: Warrior Within (480p en 720p!!)
    - ATV Offroad Fury 2
    - SOCOM 2
    - KYA
    - Motal Kombat Deception

    --

    PAL PS2 games die geen progressive scan ondersteunen, terwijl de NTSC versie dat wel heeft:

    - SSX3
    - Splashdown Rides gone Wild
    - Star Ocean 3
    - Gran Turismo 4
    - Ratchet and Clank 2
    - Ratchet and Clank 3
    - Burnout 2
    - Burnout 3
    - God of War
     
  11. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten... ff nog een vraag over de firmware van Samsung. Sinds 2 1/2 week ben ik trotse eigenaar van een Samsung LE32R51B. Nu heb ik gehoord dat er problemen kunnen voorkomen met de 360 wanneer je niet de goede firmware hebt. Dus ik snel kijken, en blijkt dat ik de versie heb, van 17 mei 2005. Kan dit problemen veroorzaken wanneer ik mijn 360 hier op zou aansluiten,. Ik hoorde dat je dan een streep door het beeld kan krijgen. Of is dit niet het geval met de PAL versie. Alvast bedankt, Seda
     
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is helaas niet bekend,maar ik heb zelf ook de LE26R41B met ook de firmware : 19 Mei 2005.Het is maar eventjes afwachten.Wel kan ik je vertellen dat die probleem alleen voordoet bij 60 hz via component en HDMI,en ik heb begrepen dat we waarschijnlijk geen problemen meej hebben.Via VGA kabel komt dit helemaal niet voor,dus mocht er problemen zijn kun je altijd nog probleemloos 720p via de VGA HD kabel spelen.;)

    Mocht die streep wel voordoen kun je altijd contact nemen met Samsung en komen ze een nieuwe firmware erop zetten gratis omdat die van jouw en mijn 2 jaar Garantie hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  13. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    He gasten, hoe kan je zien welke firmware je hebt op je samsung lcd tv ?
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh dat staat ook ergens hier ook ergens beschreven. Je moet een toetscombinatie uitvoeren en dan zie je het. Misschien staat het in de handleiding (lijkt me eigenlijk van wel). Trouwens over de VGA kabel. Deze zit toch niet in het Premium pakket? Zo niet, dan bel ik Samsung dat ze langs mogen komen. Heb geen zin in een streep in mijn beeld op 2 december :D
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar,ik wilde toch al de kabel nemen voor me monitor eventueel,maar ik zal niet te snel zorgen maken,die streep komt heel soms in het beeld en het is nog niet eens zeker of wij er last van zullen hebben.:p :p
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm ok. die VGA kabel kan ik dus ook gebruiken om mijn pc monitor(in dit geval laptop monitor) te verbinden met mijn tv! Dan schaf ik hem namelijk ook aan. Wel zo handig....
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden ook me pc aangesloten op me LE26R41B en zag er namelijk prachtig uit en vooral scherp.Dus als je dan je Xbox360 ook met een VGA HD kabel aansluit krijg je ook zo scherp beeld.Ik vind wel jammer dat je met de gewone xbox niet zo scherp beeld krijg als toen meej de pc ook al heb ik de Advance Scart kabel,maar is zeker geen slecht beeld.
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat je met je gewone xbox geen scherp beeld krijgt heeft alles te maken met de resolutie. Met je pc heb je naar HD beelden zitten kijken en op je xbox niet.. Simple as that :)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina