1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Huurvideo Aanraders thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 7 mei 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    True :)

hmmm The Sixth Sense hoeft niet in de absolute-top lijst. Maar in "zeker het kijken waard" hoort hij toch wel thuis! Ik vond em erg goed. Maarja, smaken verschillen soms.

Ah maakt niet uit, mijn meeste opmerkingen gaan toch nergens over. Wie zou het doorhebben ;)?

Is dat niet die film met Christian Slater? (zonee, zit ik er way naast. Zie mijn vorige opmerking hierboven :D) Ik kan me er iets van herinneneren.. zal hem toch eens huren dan!

Hehe in vergelijking met de gemiddelde XBW member, ben jij al "tussen de 80 en schijndood" en ben ik "net seniel aan het worden" :D

Anyway leuk om te zien dat jij ook zo'n filmfreak bent. Ik kijk zeer regelmatig films. Zo nu en dan een film-marathon als ik een tijdje vrij heb, maar tegenwoordig met Live zit dat er niet meer in!

P.s. weleens The Shining van Stephen King gezien? De originele versie met Jack Nickolsen is steengoed, de langere nieuwe versie ook best aardig. En om nog maar een film met hem te noemen : As good as it gets; vond ik ook heel erg goed.

[edit]: oja ik ging nog vertellen dat ik From Dusk Till Dawn zo goed vind omdat hij gewoon echt absurd is! De 1e helft denk je een beetje "mja, leuk.. beetje gijzelen en politie voorblijven". Aktiefilmpje met weinig spanning dus. Dan in die bar draait alles COMPLEET om en wordt het hack n slash op zo'n absurde manier en met zo'n toffe cast (George Clooney doet het perfect, zo ook Harvey Keitel en Quinten Tarantino zelf) dat het bijna grappig word en ik wel wilde blijven kijken!

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Loos :) Ik heb hem zelf niet gezien, maar het is dus een persiflage op Scary Movie, wat op zijn beurt weer een persiflage is op al die Scream films. Lozer dan loos dus. Maarja, als je ervan houdt, kan ie best leuk zijn. Een kameraad van mij, die helemaal gek is van van films zonder inhoud (dat dat komt omdat ie misschien zelf ook geen inhoud heeft, laat ik buitenwege ;)), vond hem geweldig.
    Er is nog zo'n film geloof ik, "I know what you did last friday the thirteenth" of zoiets. Schijnt ook loos te zijn :+

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De Huurvideo Aanraders thread

helemaal waar wat je hier zegt. Wayne's world kon ik ook om lachen vanwege de knotsgekke dialogen en onverwachte dingen die gebeuren. Mike Meyers heeft gewoon een bepaalde soort humor die ik wel waardeer. Niet vreselijk intelligent, maar wel erg leuk!.

Freddy got fingered heb ik stiekem wel om gelachen, maar dat was na 10 biertjes en teveel tequila (ik ben niks gewend). Dude, where's my car was betere humor. Bij die drive-through bestel paal constant "and then... and then... and then and then and then" LOL!

Humor met meer inhoud vind ik bijvoorbeeld Analyze This met Billy Crystal en Robert Deniro.

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, dat is die film met Christian Slater... vooral het einde is leuk als alles bij elkaar komt. :)

Pas ook nog Being John Malkovich gezien.... een hele aparte film, zeker de moeite waard als je van cult films houdt.

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ach er zijn nog zoveel goede films. American History X, The Rock (spanning en sensatie), The Negotiator, The Cube (!!), 52nd state (is vrij nieuw met Samuel L Jackson en een zooitje engelse gasten). Dat vind ik ook een hele toffe film.

Oja, fight club vond ik ook wel stoer trouwens.

6. sOn

sOn Guest

Nouee..DD..jij kan wel een jaartje vooruit met al die d"w"d's die je nog moet kijken..haha..veel plezier en ik hou me aanbevolen om je nog een keer te entertainen tijdens je filmmarathon (H)

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waar zijn de non-Hollywood films? Iemand ooit wel eens "audition" of 'delicatessen' gezien?

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ik heb 'm in de bioscoop gezien, echt leuk.
    Net als Amelie trouwens (ook al is die minder recent). Maar dit zijn wel films waar je een beetje open voor moet staan. Het zijn beide "feel-good-films".....

9. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik genoeg, thanx DD!!:)

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik "Aliens" ,de beste film die ik tot nu heb gezien.

Hij is al oud, maar kan zeker nog mee door. :)

Heerlijk om die spanning te voelen (ik dan), je wordt omringd door honderden van die krengen en je kan geen kant op.

"The others" is ook een goeie.
    Lijkt een beetje op "The sixt sense".

Het verhaal gaat over een moeder en haar twee kinderen, die
    in een "spookhuis" wonen.

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Owja, eigenlijk vind ik Event Horizon ook wel rete-goed! Supertoffe "ideeen" zitten er in die film. En ook lekker creapy sfeertje!

Sphere is ook zo'n film die lekker wegkijkt. En Contact. Allemaal Sci-Fi films met een leuk verhaal. Geen oscar winnende films maar gewoon lekker spannend!

12. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    De beste comedy allertijden: Half Baked. Dit is de hele tijd loze humor en daar hou ik wel van

Ik denk alleen dat D.D. er niet veel aan vind :'-(

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kijk eens aan, een echte filmkenner. _O_ True Romance is absoluut een van de betere films die ik ooit heb gezien. _O_ En over een paar weken komt hij voor het eerst uit op R2 DVD als de True Romance - Special Edition (2 DVD) Unrated Director´s Cut.

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje *)

Ik hou zelf heel erg van "slimme" scrips, dat blijkt wel uit mijn lijstje denk ik...

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Delicatessen is toch die Poolse film die over gebakjes gaat?

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lola Rennt vond ik persoonlijk best een goede film...lekker apart, b'tje cult achtig....als je niets verklapt wilt hebben...(want dan gaat 't effect van de film toch een b'tje weg vind ik zelf)...moet je de spoiler hieronder niet lezen!!!

**** spoiler ****

In de film heeft Lola twintig minuten om ergens 100 duizend mark vandaan te halen. Als dit niet lukt, zal haar vriendje Manni worden vermoord. Omdat ze weinig tijd heeft, rent Lola door Berlijn, op zoek naar geld. Het verhaal heeft drie verschillende scenario's, en ook drie verschillende aflopen.

**** /spoiler ****

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    nee :),
    leuke avatar trouwens.... is peter pan een van je helden nu je gekleed als hem op de foto staat?

18. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, er gaat niks boven het gevoel van een strakke groene panty op mijn naakte huid

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

stop jij ook wel eens een maaaaaaaaaaarrrrssssssss tussen je naakte billetjes (vrij naar hans teeuwen) :D:D:D

20. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Vroeger wel maar nu je bij Mars een cd krijgt van Jim ben ik overgestapt op de Kindersurprise. Is nog leuker ook want er zit altijd een verassing in

Deel Deze Pagina