1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "ID&T" Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Devil 6x6, 17 feb 2004.

1. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Id&T wel een beetje soft. Doe mij maar hard-core!!!!!!
    HARDCORE WILL NEVER DIE!!!!!

2. 100%Jean

100%Jean Guest

ID&T is gewoon de marktleider op het gebied van grote "house"feesten. Begonnen met hardcore en nu op meerdere muziekstijlen actief. Ook vet hoe het logo is aangepast! Petje af voor de eigenaren, die nu heerlijk in het geld zwemmen :cool:
    Helaas dat eentje van hun het allemaal niet meer mag meemaken...

Valt Thunderdome niet meer onder hardcore tegenwoordig? :9

Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2004
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik weet ook wel dat masters of hardcore niet van ID&t is.. maar dan mag ik het nog wel goed vinden!

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ooit in Duitsland geweest?
    Super hard gewoon man :p

Ik houd eigenlijk alleen van hardcore en terror.
    Sommige trance tracks zijn ook wel ok,maar toch niet helemaal mijn ding.

Greetz

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat ik zo stom vind van ID&T is dat ze van elk feest vaak goede cd's uitbrengen, waarna zo iets hebt van "daar had ik bij moeten zijn". Zo ook met Sensation White, cd's zijn super maar de muziek op het feest zelf is volkomen kut.
    Zelf niet ervaren though, vrienden van me zijn er de afgelopen jaren heen geweest en het gaat steeds bergafwaarts met de muziek, toch luister ik graag naar de cd's. Later de cd's geluisterd, en die waren goed, als ik dan de sets van dj's terug luister ben ik toch blij dat ik er niet bij was.

Vind over het algemeen ID&T achteruit gaan, Innercity komt met saaie thema feesten, Trance Energy is 1 avond vol met eentonige trance, en op Thunderdome staat de muziek zo hard dat ik spreekwoordelijk een speld kan horen vallen :{

Doe mij maar Q-Dance, liefst hardstyle, dan weet ik wat me te wachten staat: Bass, and that's it :cool:

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ID&T was marktleider, Q-Dance heeft dat zeker over genomen.. Ik geloof dat Q-Dance wel opgericht is door ID&T maar toch een geheel onafhankelijke organisatie tegenwoordig, dus de eer van de grote geslaagde feesten komt zeker op hun naam!

ID&T gaat zeker wel sterk achteruit, sensation black was dit jaar stukken minder dan vorig jaar vond ik, ID&T radio heeft af en toe coole avonden, maar hoofdzakelijk is het niks.. Ook zenden ze maar heel weinig feesten uit, waar ze toch flink wat kansen laten schieten.

Ook vind ik de muziek van ID&T achteruit gaan, het is allemaal maar een beetje uitmelken, ze brengen bijna niets nieuws meer op de markt..

Q-Dance daarintegen brengt juist veel vernieuwing, brengt veel originaliteit, en speelt goed in op de vraag! En daar komt bij dat Q-Dance marktleider is op het gebied van hardstyle :cool:

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Q-dance is gewoon een sub-label van ID&T hoor.....

Voor de rest sluit ik me bij Dioga aan, op de laatste zin na (maak van hardstyle maar techno :p)

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, opgericht door ID&T, maar opereert wel geheel onafhankelijk.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Is de woensdagavond nou ook nog ingericht voor de wat meer op bas georienteerde muzieksoorten (hardhouse :'-( en daarna vanaf 22:00uur Thunderdome Radio }:] )? Dit vond ik altijd erg bruut, maar ik vergeet het de laatste tijd te veel |:-

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vindt id-t juist vet, zeker op zondagavond met Mike. mMaar vraagje, weet iemand waar ik goed liedjes (dance) kan vinden? Ik zoek bv. Deux-sometimes, maar kan hem echt NERGENS vinden, en toch best popu-lied.

11. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Ook geen kazaa?

Verder wil ik nog zeggen dat de Thunderdome familie toch wel helemaal super is. Ik heb pas nog de Cd van 2003 vol. 2 gekocht en ik vind hem gewoon über!!! THUNDERDOME is gewoon qua hardcore wel een van de beste van ID&T!!! _O_ _O_ _O_

12. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand op welke ferquentie ik id&t radio kan vinden in hoord-holland?

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Neej, niet op kazaa (lite), dat is het nou juist.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Sensation is vet, maar Qlimax is 1000x vetter :eek:

Ben die dvd aan het kijken, damn wat is dat super!!!! Die licht effecten, de muziek, de dj's :9

*wil 18 zijn :mad:

15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    'k kan ID&T radio hier in Breda ook niet {goed} ontvangen... op welke frequentie zit ie hier??

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff op de id-t site kijkt kan je t zelf opzoeken

17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft echt geen 18 te zijn er lopen daar kids van 15 rond. Als je een kaartje heb kom je altijd wel binnen.

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik luister eigenlijk altijd naar ID&T. Overdag lekkere achtergrondmuziek en 's avonds iets harder, precies waar ik van hou. En ook geen irritante DJ's die er continue doorheen praten.

Dance en Hard Trance is trouwens meer mijn smaak, Thunderdome e.d. dreunt voor mij iets te hard. Overigens vind ik Sunday Chill (louche op zondagmiddag) ook altijd erg relaxed (letterlijk en figuurlijk)...

Woensdagavond is altijd wel knallen, maar die eikels die er doorheen lullen verpesten het. Laat ze gewoon wijzelijk hun kop houden en doen waar ze goed in zijn. Niet lullen maar draaien :)

Laatst bewerkt: 27 feb 2004

Deel Deze Pagina