1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De loden loekie van 2004!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nosh, 6 dec 2004.

1. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die schimmelnagel reclame

2. Pope

Pope Ehh..III don't know

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Pearle zijn echt vet, snap ook niet dat die ertussen staan

Ik heb op die Activia stoelgang reclame gestemd, die is nog zóveel irritanter dan die Jamba!-reclames.
    'Ik heb zo'n last van m'n onregelmatige stoelgang.' - Lekker allendaags gesprek ook |:-

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Jamba want, als dat voorbij komt begin ik meteen pissed off te raken en die andere telehomeshopping kan ik me ook aardig aan irriteren. Komt me de strot uithangen.

4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik vind 'm ook niet goed in de zin van dat mensen dan ook het KNGF gaan steunen, maar ik vind 'm wel grappig (misschien dat dat mensen ook aanspoort om het KNGF te gaan steunen?). En het is natuurlijk zo dat er bij de Loden Loeki alleen irriterende reclames genomineerd worden: en deze vind ik zeker niet irriterend.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De jamba-ringtone is gewoon geniaal. Dat deuntje blijft urenlang in je hoofd zitten. Eigenlijk is het dus best wel irritant. Verder heb ik gekozen voor de tokkies, die maken misbruik van hun situatie. Tokkie tv pffff, net of iemand daar naar kijkt.

6. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Die jamba reclame, vooral vervelend met die top 10(of 5) waarin ze beweren dat er het meest wordt gestemt op hun eigen nijlpaard of neushoorn reclame die egt grootste bagger is
    wat een crap!

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    mooi. net ook even gestemd.

1 jamba (duh)
    2 de tokkies. Hierbij sluit ik me aan bij iedereen die zich negatief heeft uitgelaten over deze lui in andere threads. Maar belangrijkste argument: Bekend worden door asociaal gedrag, en er nog geld mee gaan verdienen ook. en ik wil die vatzige kadavers ook helemaal niet zien. Niet op tv, niet in bladen, nergens.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jakkiebakkie jah, die jamba reclames word ik echt gek van. die komen zowat op mtv tmf en de box zo'n 10 keer in een reclame man. daar word je echt gek van.

9. Ijsblok

Ijsblok []

Leuk Bevonden:
    0
    idd... dat zijn egt de momenten om effe 15 seconden weg te zappen. of het hele reclameblok, aangezien deze reclame 10 keer achter elkaar komt.

10. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Neem je het allemaal zo serieus dan? tuurlijk leren ze dit niet, en de niet-mierenneukers zien een blinde geleide hond toch niet als zakkenroller.

als je zo gaat denken dan wil je zeker ook neit verzekeren bij Achmea omdat je alleen kan bellen als je een leeuw op je dak hebt (niet echt een hele goede vergelijking, maar komt ongeveer op hetzelfde neer.) ik vond hem wel lachen toen ik het voor het eerst zag.

Zelf heb ik gestemd op de Jamba reclame: zoals iedereen zei omdat ie gewoon zo irritant is

Deel Deze Pagina