ff mening kwijt:
er zijn idd veel criminelen onder de 'buitenlanders'
dat komt denk ik door de ouders en de vrienden waar mee ze omgaan...
gewoon idd zwaardere straffen voor ALLE criminele activiteiten voor IEDEREEN, als de autochtonen helemaal nix doen, dan hoeven jullie helemaal nergens voor bang te zijn, toch??
anyway ff over uitkering:
Mijn moeder krijgt een uitkering, mn vader zit in turkije, wachtend op mn moeder, waarom??
omdat wij geen zin hebben in dat uitkering (niet echt zoo! goed van te leven als jullie denken, ik klaag niet heb alles wat me hartje maar kan begeren niet alleen van dat uitkering trouwens), en willen dat mn vader erbij komt om voor ons de kost te verdienen, al 14 jaar zijn we met van alles bezig...
mn moeder moet een 1jarig contract hebben om weer officieel met m te trouwen... per dag acht uurtjes en dat voor een vrouw van 36 met reuma en soms last van ernstige hyperventilatie (een keer ermee naar de ziekenhuis geweest maja) (komt dus door hevige stress..) ze huilt heel vaak.. omdat ze geen passende baan heeft/had gevonden, maar toevallig vandaag heeft ze een contract getekend van 1 jaar... nu is ze weer in een best wel 'happymode' hoop dat dat zo doorgaat....
ik heb bytheway nog een zusje....
we waren vroeger zo! de klos dat we hulp van anderen kregen... (das nu trouwens wel over)
en dat terwijl we helemaal géén uitkering willen ontvangen...
als ik naar turkije zou gaan om met zn allen daar te wonen (wat niet hoeft, nl nationaliteit) zou ik niet zo een goede toekomst voor me liggen als in nl, ik vind dat ik daar recht op heb,
ik vind dat álle mensen zich één met elkaar moeten voelen, op de hele wereld dus..... maar dat is dus nog lang niet zo....
ik kies ook bewust zelf voor een goede toekomst, door op mezelf te passen, ik rook niet, ook geen trekje genomen (ik haat het zo erg dat ik soms té kwaad word op me tante(s ), heb echt waar geen 1 slok alcohol gedronken, heb nog noooitt wat gestolen al is t iets totaal onbelangrijks... geen behoefte aan....
Laatst bewerkt: 20 okt 2003