De Marokkaanse criminelen, wat moeten we er mee?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 20 okt 2003.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat die kerel niet zag dat het gebeurde neem ik aan, anders had ie er hoop ik wel wat aangedaan.

Mijn broertje heeft het dus van de zus van een vriend, die zij vertelde dat het haar collega was(in Utrecht gebeurt). Verder is er in de krant van Zaltbommel laatst een artikel over geweest dat het hoogstwaarschijnlijk allemaal gelul was. Er is ook geen aangifte gedaan. Ik neem aan dat als er zo iets gebeurt dat je naar de politie gaat, ziekenhuis maakt zowiezo een melding.
    Dit verscheint dan tog wel in de krant zou je denken???

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ...en allah vind alle nederlandse vrouwen HOEREN en daar heeft hij volkomen gelijk in. Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken doe ik gouw een doekje om mijn kop dan ben ik geen hoer meer, nee dan ben je een hoer met een doekje om je kop.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Refereer je hier naar Hans Teeuwen of daadwerkelijk naar de Koran?

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ^^lol nou doe eens een gok

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    t'is al kinderbedtijd dus hersens zijn niet helemaal scherp meer :)

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    /edit: nou alles in orde, lamaO-)

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    je moet ff het bovenstaande goed lezen: hij gebruikt een stuk uit hans teeuwen [cabaretier] en die maakt dus een grappige opmerking ten aanzien van het beeld wat veel mensen hebben ten aanzien van allah.

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    aah gelukkig..... het staat er trouwens wel vaag maja ok....

maar je snapt tenminste wel mijn punt he?

9. Veggie

Veggie Guest

'Terreur van Marokkanen bij zorg overdreven'

De mate van overlast die Amsterdamse Marokkaanse jongeren geven bij twee zorginstellingen in Geuzenveld, is lang niet zo erg als jeugdonderzoeker Jaap Noorda van Vrije Universiteit stelt in zijn rapport. Dat meent tenminste de hoofdstedelijke hoofdofficier van justitie Leo de Wit.

Noorda rapporteerde dat jonge Marokkanen het gemunt hebben op bejaarden en psychiatrische patiënten. Hij stelde ook nog 'dertig andere locaties' te kennen waar problemen zijn. Nu zegt Noorda tegen het Parool dat het aantal 'symbolisch' is. ''Wat ik wilde zeggen, is dat in sociaal-economisch kwetsbare buurten in Amsterdam veel plekken zijn waar groepen jongeren op straat hangen. Zij zorgen soms voor overlast en zijn soms crimineel. Het gaat om anonieme plekken in de openbare ruimte. Daarbij gaat om jongeren in het algemeen, niet per se Marokkanen''., zegt Noorda nu.

Volgens hoofdofficier van justitie De Wit ''zal er best iets gebeurd zijn, maar niet in de omvang en intensiteit zoals Noorda dat beschrijft''. Burgemeester Job Cohen en De Wit hebben de politie gevraagd de zaak uit te zoeken. Woordvoerder Elly Florax van de politie zegt: ''Vanaf juni waren er signalen over problemen. Er hingen jongens rond. Ze zorgden voor lawaai, gevoel van onveiligheid en ook is er een insluiping geweest. Er zijn daarop aanhoudingen verricht. Maar vanaf augustus en september ging het juist weer de goede kant op''. Ze twijfelt aan de betrouwbaarheid van Noorda's onderzoek.

Niettemin houdt Noorda staande dat behalve Nieuw-Geuzenveld ook vier andere zorgcentra vergelijkbare problemen hebben. ''In Osdorp kende ik al een geval voordat ik aan mijn onderzoek in Geuzenveld begon. En lopende het onderzoek hoorde ik nog van drie andere zorgcentra, waarvan één in Geuzenveld. Het gaat om 'ernstige vormen van overlast''. Noorda zegt niet specifieker te kunnen zijn omdat hij zelf de details niet kent.

De instellingen willen zelf niet meer reageren, maar lieten eerder in andere media weten blij te zijn dat er aandacht voor de zaak is gekomen, alhoewel men het rapport liever niet openbaar had gezien.

Check hoe die bullshit wordt overdreven door de media ...
    K vind dit gewoon triest, hoe kunnen we nou normaal leven als de media steeds voor oproer zorgt?

Ja dus? Dit gebeurt in NL al de afgelopen 40 jaar ofso ..
    Lawaai ... kom op zeg ... get a life

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Veggie ga nou niet ouwehoeren van het is de schuld van de media. Luister vriend, als je in DenBosch vroeger als meid in de Galaxy op stap ging wordt je niet half verkracht door piet paulusma als je de trap af probeerd lopen.

Al zovaak in de topic al gezegd, niet alle Marrokanen zijn slecht.
    Tuurlijk blaast de media op, denkje nou echt dat dat alleen bij Marrokanen gebeurt? Elk onderwerp word wel wat opgeblazen, interresante schrijven noemen ze dat ;)

Het is mischien niet zo erg als in de krant staat, maar dan is het nog vreselijk. Die verhalen verzinnen die bewoners echt niet ff hoor. Lees anders feiten over wat er in Gouda gebeurt, zelf volg ik het al vet lang. Snap zowiezo niet waarom je criminelen gaat verdedigen?????????? Mischien moeten we allemaal maar de andere kant op kijken en wachten tot het probleem vanzelf oplost :mad: . luister, dit soort schandalen mag toch iedereen weten !!!

hoe kunnen we nou normaal leven als de media steeds voor oproer zorgt?

Jaaaaaaa sommige mensen worden helemaal gestoord door al die krantenberichten en journaals, echt om gek van te worden.

Trouwens dat het al 40 jaar gebeurt is echt een goed argument, zal ik gelijk ff tegen een vriendin vertellen die verkracht is, ah joh gebeurt al 40 jaar :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt alleen geen Asiel als je naar Nederland komt om er ECONOMISCH beter van te mogen worden. Is dus een beetje bullshit.

12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Alle criminelen, wat ze ook doen gewoon afmaken!

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    K weet niet wat jij onder criminelen verstaat? Maar alle criminelen afmaken afmaken slaat natuurlijk nergens op.

Of moest ik hier niet serieus op reageren:eek:

K denk dat er meer mensen (familie, vrienden, kenissen, enz) zijn dan je denkt die wel eens iets "crimineels" gedaan hebben.

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    afgewezen asielzoekers worden op schiphol gewoon losgelaten, en gaan dus nooit meer weg....:{
    Leg eens uit.....op welke manier komt onze rijkdom uit Marokko??

15. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    wat me ermee doen lijkt me vrij simpel, eruit zetten.
    ze hebben hier zoiezo al niets te zoeken, dan mogen ze hier blijven en dan verneuken ze hier alles.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Verplichten de ouders van criminele (Marrokaanse) jongeren een cursus te nemen hoe voed ik mijn kind op. Natuurlijk is zoonlief ook uitgenodigd. Helaas zijn hier kosten aan verbonden, hoppa. Je hoeft geen boetes uit te delen. Je geeft gewoon een lekker dikke rekening voor de 'hulp'.

Dan denken ze wel een beetje na over wat hun kinderen doen.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Okey beetje laat maar hij heeft het wel gezien. Het was net buiten een kroeg en hij was er met nog iemand. Maar denk je echt dat hij er wat tegen heeft gedaan?:confused: Die gasten zijn met zijn 5en. Wat moet ie doen? gaan vechten :confused:

18. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Had ik vorige week ook, komen ze me vervelen, vooral de "leider" ..

Pakt ie me bij mn nek, k pak zn hand, gooi em tegen een auto aan, en ik zei "wat denk je wel, dat je me zomaar bij mn nek kan pakken" ... pakt ie een ketting, wilt me me daarmee slaan, k moest wel rennen, anders had ik zijn poot gebroken...
    Ik heb zelf ook geen Nederlandse ouders, maar omdat ik hier al sinds mn geboorte woon en Nederlands mijn "moedertaal" is beschouw ik mezelf als Nederlander, en ik vind dat ZULKE gasten gewoon per schip terug gestuurd moeten worden (hoop dat het schip halverwege zinkt)
    We werken toch met zn allen aan een goede samenleving?
    In with the good..OUT WITH THE BAD..

19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier klopt plat gezegd geen reet van.

Feit is dat wij o.a. met het Europese lanbouwbeleid (waar ik overigens ook zwaar op tegen ben) de 3e wereld landen uitbuiten, aangezien zij geen eerlijke kans krijgen op de wereldmarkt doordat de EU overschotten opkoopt en dumpt op de wereldmarkt, en haar eigen markt 'afschermt'.

Er wordt hier gezegd we Marrokanen en arabieren veel te danken hebben, omdat we leven van de arme landen, wat deels klopt, daarna wordt er gezegd dat Turkije arm is, wat deels klopt, vervolgens wordt er dus de conclusie getrokken dat wij veel aan Turkije te danken hebben:confused: Dat is dus bullshit.

Eerder kun je stellen dat Turkije Nederland dankbaar moet zijn, aangezien een deel van de mensen met Turkse afkomst in Nederland terug gaan naar Turkije en daar een deel van het gespaarde geld geven aan de familie of andersgewijs hun geld daar uitgeven. Er is dus een geldstroom uit Nederland naar Turkije.

Ontopic: Ik ben van mening dat buitenlanders die zonder verblijfsvergunning of Nederlands paspoort een strafblad krijgen, direct teruggestuurd moeten worden naar het land van herkomst. Ik weet echter niet of dat haalbaar als je kijkt naar de wet over de mensenrechten.

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

niemand trekt daar de conclusie dat nl Turkije uit buit...
    iedereen weet daar dat het de schuld van de overheid is...
    "eerder kun je stellen dat turkije nl uitbuit"???? uuhm??:confused:

Laatst bewerkt: 9 nov 2003

Deel Deze Pagina