1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Marokkaanse criminelen, wat moeten we er mee?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 20 okt 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Er wordt tussen die twee landen weinig uitgebuit.

Ik vind zelf dat we econmishe vluchtelingen, die buiten ons land een menswaardig bestaan kunnen hebben niet moeten toelaten.

Politieke vluchtelingen moeten altijd welkom zijn, mits het geen criminelen zijn.

Nederland verturkt helemaal niet, Nederland verrechts onder invloed van de slechte economie en daardoor wordt verturking een begrip. Zowel de criminaliteit onder bepaalde groepen en de onvrede onder een grote groep mensen zijn ontstaan onder invloed van deze verslechtering.

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, je hebt gelijk, ik denk dat dit kwam door een mix was tussen verkeerd (te snel) lezen en eerder conclusies uit dit topic verkeerd begrijpen.

Ik heb het al ge-edit.

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    no problem....
    en het is voor mij idd een voordeel... (i.v.m. de koersen enz.)
    daar is mn geld gewoon meer waard...

maar dan ga ik daar niet bewust op letten..
    ik kijk gewoon of ik daar wat leuk vind en dan koop ik het... ik ga iets in nl bijv. niet niet kopen omdat ik daar veel goedkoper uitkom...

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet precies in welke thread dit hoort, maar wat er vanmiddag is gebeurt hier op school slaat écht alles :{

Ik heb een jongen in mijn klas die een hersenoperatie heeft gehad, en die voor de helft verlamd is geraakt. Hij loopt dus niet 100% recht. We zaten allemaal al in de les, totdat opeens het "hoofd" eraan kwam, en de leraar uit de klas haalde.

De leraar kwam 10 minuten terug, met een bleek gezicht, nou bleek dat die jongen in mekaar is getrapt in school, op de gang!! Door een molukker ofzo!! Want het schijnt dat hij tegen hem aan was gebotst en toen werd die ander dus boos, en is hem gaan schoppen en slaan (ook tegen zijn hoofd toen ie al op de grond lag!!). Dit slaat toch werkelijk NERGENS op!! Ik weet 100% zeker dat die jongen uit mijn klas niks heeft gedaan, omdat ie gewoon traag is enz.

ik schrok me echt de pleuris toen me leraar het vertelde, de jongen is ook nog naar het ziekenhuis geweest, en ik weet niet hoe het met hem is ofzo, maar ik hoop echt dat die kerel die hem heeft geschopt gecastreerd word!! Tis ook nog zo dat die jongen uit mijn klas niet echt veel vrienden had omdat ie zo stil was, ik heb wel een paar keer met hem gepraat enzo, maar gewoon om interesse te tonen (mij boeit uiterlijk enz. niet om met iemand te gaan praten of wat dan ook). Dit heeft me echt geraakt dat zoiets kan gebeuren IN school, de lessen waren pas 5 minuten begonnen, dus zo veel mensen waren er niet in de gang. :mad::mad::mad:

Dit moest ik ff kwijt :{

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wow, echt absurd. :mad:

Die zetten ze maar meteen enkeltje zuidpool :mad:

En dat die jongen uit je klas maar een flinke schadevergoeding eist want hij kan zowiezo geen weerstand bieden. Echt zielig gedrag van die 'molukker'. :mad:

6. Het had in dit geval net zo goed een Nederlander kunnen zijn...

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat kan in alle gevallen :)

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    waarom zo explicier erbij dat het een molukker was die het deed?
    Niet dat ik het goedpraat natuurlijk, walgelijk dat dit gebeurd, maar waarom staat er zo nadrukkelijk dat een molukker het heeft gedaan?

9. Dat vind ik dus ook, ik bedoel in alle gevallen hadden het net zo goed Nederlanders kunnen zijn, ik weet dat Marrokanen het over het algemeen meer hebben, maar dat is maar in sommige plaatsen zo

10. Lionhard

Lionhard Guest

*mist pimmetje*

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    tuurlijk, pim had er alles aan gedaan..... :{

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jesus, weer een van die kuddedieren. Ik zie hier alweer iemand over Pimmetje beginnen. Die gast is dood. Zijn ideeen stierven met hem. En zijn gedachtegoed bleek zo weinig inhoud te hebben dat iedereen ermee aan de haal kon gaan. Het enige wat die man heeft gedaan is laten zien dat Den Haag het volk brood en spelen moet geven en dat de TV toch wel een belangrijk hulpmiddel is.

Dat hij veel op TV kwam, en telkens zichzelf een man van het volk noemde, en dingen riep die bepaalde mensen willen horen dat betekend niet dat hij echt grootse zaken bereikt heeft. Wat is trouwens het volk? Want volgens mij is dat volk veel groter dan het aantal LPF stemmers. Of bestaat het volk alleen uit rijke middenstanders en domme koeien die zich heel snel laten inpakken met grootse woorden over het minderhedenbeleid terwijl ze in elk opzicht achteruit zouden gaan door het overige beleid dat hij voorstelde?

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    TheWalrus: als je het nu over mij hebt, ik ben het volledig met je eens op dit punt, als het volk had gewilt dat alle buitenlanders zich blauw moesten verven, had hij dat als programmapunt genomen voor de LPF....

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nosh, jouw opmerking was cynish, ik heb het dus niet over jou. Wel over de mensen die gemeend zulke dingen zeggen. Dingen als ik mis, pimmetje... Moet die man niet een pop krijgen in sesamstraat.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003

Deel Deze Pagina