1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mensheid nabij of nog een eeuw erbij?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wendy, 15 jul 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen wel moeten investeren in duurzame energie, als ze nog steeds winst willen maken, als de olie op is.........

2. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    weet je ik zie het allemaal wel geloof er eigelijk niks van maarja

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    aan het einde van deze eeuw ben ik denk ik toch al pleite.

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha en je nageslacht dan? :9

heb ff dat artikel gelezen, weet niet of iedereen dat gedaan heeft, maar er staat 'iets van een biologisch wapen'
    nou ik vraag me af hoe je nou wilt ontkennen dat dat geen mogelijkheid is. Ik weet niet hoe het daar in het midden-oosten allemaal zit, maar ik vertrouw die lui voor geen meter. Als zij een of ander eng virus hebben en er komt geen tegengif, dan kunnen er heel veel mensen doodgaan, dat iedereen dan doodgaat lijkt me sterk, maar er zit wel enige logica achter zijn theorie :{

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

De man heeft gewoon alle doemdenk thelorieen uiteen gezet en daaruit conclusies getrokken.

Zijn claim is ook niet dat de mensheid het niet overleefd maar dat er minstens een miljoen mensen sterven door een van de door hem genoemde rampen.

Gekken die virussen willen creeren mogen van mij sterven in hun labjas.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Met zo'n ramp bedoel ik van die rampen in al die religieuze boeken. Van die dingen dat er ineens een gigantische overstroming komt die het aardoppervlak helemaal onder water zet. Dat soort shit. Daar geloof ik dus NIET in.

7. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nochans bewijzen genoeg over reusachtige zondvloeden. In de bijbel, Koran, Thora, ... Elke cultuur heef een verhaal over rampen met vuur en water. Bij ons is dat natuurlijk weer het domme verhaal van Noach. Maar ik geloof er toch wel in. letterlijk honderden verhalen. Alsof ze het allemaal gewoon verzonnen hebben ...:{ Tja en ooit ga ik dood.. tkan me ni schelen. Het probleem enkel is, ik wil niet dat de mensen super verdrietig om me zijn. dat wil ik niet. kwil liever dat ze denken zoals mij: beter zo... :{

8. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Grote onzin! De aarde is wel in slechtere staat door de ontwikkeling van de mensheid; het ontwikkelen van auto's (CO2) en de industrie. De ozon heeft hierdoor grote gaten, maar er moet nog veel gebeuren wil heel de ozon weg zijn. En het gaat hier natuurlijk niet alleen om de ozonlaag, maar over veel meer dingen. Ik geloof wel dat dat er iets gedaan moet worden aan de slechte kanten van de mens zoals het verslechteren van het milieu.

9. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel dat over 500 miljoen jaar de zon op is en deze al 500 miljoen jaar heeft licht gegeven maar over de mensheid maak ik me niet zo druk, tegen die tijd zitten we allemaal al lang op de maan in onze Villa :D

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier gaat het dus niet om, meer dat ze elkaar uitroeien :eek:

11. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    L O L als de aarde wordt opgeslokt door de zon over zoveel miljoen jaar, (en de mens er nog steeds is (en op de maan) ) wordt de maan zowiezo mee opgeslokt. Maarja tegen dan, ben ik er toch niet meer *)

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten toch wel dat de mensheid niet zal overleven (hooguit een aantal)

De machines en robots zullen ons overnemen!!!!!!!

Ze zullen ons gebruiken als batterijen!!! Ze zullen een virtuele wereld voor ons maken waar we worden voorgelogen!

Misschien worden we gered door de one!
    Er zal een grote oorlog zijn, de robots zullen een moordmachine op de toekomstige rebellenleider afsturen! 8) 8) 8)

(beetje teveel matrix en terminator gekeken)

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    En...Heb je ook nog een serieuze mening over het topic?

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als dit gebeurt zal de mens op Mars ook niet overleven, het wordt daar dan namelijk te warm. Maar dan kunnen ze wel overleven op een maan (ik denk de maan Europa, kan ook een andere zijn) van een andere planeet.
    Btw, de mogelijkheid bestaat dat ons sterrenstelse bots met een ander sterrenstelsel enzo een cluster (of zwartgat) vormt. Tijdens die botsing overleeft (bijna) geen enkele planeet, alleen de grootste zon (die soms dan een zwartgat wordt). Met andere woorden de mensheid is nooit veilig.

15. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Die komt eraan...

De mensheid zal ooit wel ten onder gaan, geen enkel organisme kan het voor eeuwig volhouden. Er zijn vele factoren die een rol spelen: Milieu, Oorlogen en de steeds ergere wapens, ziektes of overbevolking.

Mij maakt het niet uit, want elk ras sterft wel uit, als het maar over een aantal eeuwen gebeurt.

zo goed???

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je teveel films heb gekeken zoals ik dan zou je het volgende denken:

Mensen zijn eigenlijk wezens van een andere planeet die met een ufo of ruimteschip hier op aarde zijn gekomen en zich dus niet in de natuur hier horen en dus ook alles verstoren om als de tijd weer is gekomen een andere planeet te gaan zoeken en te gebruiken zodra deze planeet is uitgeleefd. Probeer dan maar eens in zoveel miljoen jaar de informatie die je hebt geleerd op de oude planeet over te brengen op mensen in deze tijd. We weten al nauwelijks wat er 100 jaar geleden is gebeurd.

En als mijn tijd is gekomen is dat best. Zoals jermain zegt, jammer maar ja dood ga je toch.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ach, wat doe je er aan? Het heeft toch geen nut. Laat die mensen maar redeneren wanneer we eraan gaan, tot die tijd blijf ik vrolijk door XboXen.

18. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    tsjah ik geloof niet dat de mensheid binnen honderd jaar uitsterft dat lijkt me zo onmogelijk. als we zo doorgaan met olie en stuf dan zitten we rond 2050 zonder. maar we hebben kern energie en voor de auto's zijn ze al bezig met waterstof dus dat komt wel goed.

een ijstijd lijkt me zeer onwaarschijnlijk want het klimaat verandert wel maar het word alleen maar warmer...

dat gat in de ozon laag dat duurt ook nog wel even voor dat ''dodelijk'' word en tegen die tijd zal de mens wel al kolonies hebben(hoop ik).

de zon leeft nog wel langer dan 500 miljoen jaar want hij brand nu ook al zo'n miljardje of 80.

ik heb werkelijk geen idee. ik hoop natuurlijk voor alle generaties na mij dat de aarde het uithoud.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Rond 2010 (dacht ik) zouden wij hier een tropisch klimaat moeten hebben (bespaard ons heel wat geld :D) dus ik wil niet weten hoe warm het dan is in de woestijn of op de evenaar.

De aarde zal het blijven het volhouden, maar of dat de mens op de aarde het zal volhouden???

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Machines zijn gemaakt door mensenhanden, en per defenitie afhankelijk van de mens. Ideen van machines die de mens overnemen zijn gedateerd, en slechts symboliek voor onze afhenkelijkheid van de techniek. Kijk voord e grap eens die film van Charlie chaplin, en je krijgt meer inzicht.

Ik denk dat mensen teveel willen weten, en dat wordt ons misschien fataal, face it mensen, we weten niks, en waarom zou je het moeten weten ?

Deel Deze Pagina