1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Volgens mij ben jij niet bekend met Fedor zijn werk, of wel?

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Fedor is een badass fighter, maar ik ben het eens met run n attack dat ik niet zeker weet of hij ook zo badass is tegen de beste vechters uit de ufc.

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fedor is op dit moment de beste heavyweight (zeker qua skilzz), dat is imo duidelijk. Als je al zijn partijen hebt gezien is het zo klaar als een klontje dat de man een levende legende is.

Maar dat wil niet zeggen dat hij zomaar even wint van een Overeem, Mir, Lesnar, Carwin. De sport evolueert en de netgenoemde namen hebben allemaal dikke reach en minimaal 30 pound op Fedor.

Gameplans worden steeds belangrijker (zie Evans/ Rampage) en ook The Emporer Fedor maakt fouten en is te verslaan. Natuurlijk zie ik ook Fedor ongeslagen met "pensioen" gaan nadat hij Overeem en de winnaar van Carwin/Lesnar klop geeft. Maar het kan echt alle kanten op gaan in de heavyweight divisie, zeker als je zelf eigenlijk meer een light heavyweight bent.

Aan die partij van flabber vs gamekings zie je trouwens hoe gecompliceerd de sport is. Negen maanden fulltime trainen en dan ziet het er nog niet uit :). Komt natuurlijk door de onervarenheid, ik heb nog nooit een nieuwelingen partij gezien die er niet rommelig uit zag.

Die partij Overeem/Fedor komt trouwens echt wel Fedor van Werdum wint. Daar kun je gewoon niet omheen tenzij een van hun Strikeforce verlaat.

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  4. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Kan me goed vinden in bovenstaande. Hoe mooi zou het trouwens zijn als Overeem wint van Fedor. Die kans is klein, maar aanwezig.

5. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ikzelf schat die kans op zon 50%.
    Hoewel ik Overeem als landgenoot natuurlijk het beste gun, hoop ik toch echt dat Fedor er met de overwinning vandoor gaat. Dan nog een of twee partijen en lekker praktisch ongeslagen met pensioen gaan.

6. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens dat de HW divisie van de UFC sterker is maar Fedor heeft vaak zat tegen de degene die nr 2 van de wereld geranked staat gevochten en gewonnen dus dat ze niet goed genoeg voor de UFC zouden zijn vind ik niet. Als iemand van de UFC wil bewijzen dat hij de beste van de wereld is moet hij maar naar strikeforce komen en Fedor verslaan want hij heeft zichzelf al genoeg bewezen. Fedor wil niet naar de UFC omdat hij dan niet in andere organisaties mag vechten en omdat hij dan ook niet mee kan doen met sambo wedstrijden dus ik zie hem niet snel naar de UFC gaan.
    En de kans dat Fedor van Alistair wint is imo hoger als 50% omdat Ali O niet echt bekend staat om zijn goede incasseringsvermogen, maar aan de andere kant: iedereen zou neergaan na zo'n knie zoals hij die kan geven.

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  7. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat Fedor niet in de Ufc meespeelt. Is gewoon dat hij bang is om zijn win reeks te verliezen. Hij zou nooit op kunnen tegen Shane carwin of Cain velasquez. Ik heb niet zo een hoog petje op van Fedor, Ufc staat aan de top, en als je echt de beste wilt zijn, dan moet je hier aan mee doen.

8. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Gozer denk maar niet dat die Fedor ook maar iets om zijn record geeft. Waarom zou hij bang zijn van een Cain Velasquez? Die gozer kan in 3 rondes Ground & Pound Kongo niet eens stoppen. Ik weet niet of je de GnP van Fedor wel eens hebt gezien?

De enigste reden dat Fedor niet in de UFc vecht komt door dat managment van hem. Als je geen hoge pet van Fedor op hebt ben ik bang dat je niet veel kijk op de sport hebt of niet veel gevechten van hem gezien hebt.

De Heavyweight divisie van de UFC was trouwens 2 jaar geleden echt niet je van het. En nu moet Fedor alla minuut bij de UFC zitten om zich te meten met de besten. Zowel Sylvia als Arlovski zijn oud UFC kampioen, we hebben gezien wat Fedor daarmee heeft gedaan.

Op dit moment heeft de UFC idd een dikke Heavyweight divisie en ik ben het natuurlijk met je eens dat Fedor na Werdum en Overeem (als hem dat lukt) echt naar de UFC moet gaan als hij wilt blijven knocken. Maar die gozer zit al bijna 10 jaar op top niveau en is waarschijnlijk over zijn prime heen. Het is echt een levende legende en snap ook eigenlijk niet waarom mensen daar nog steeds aan twijfelen :{.

9. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0

oja vanavond laaste ultimate fighter season 11 episode jongens wie gaat er winnu?

het is zo grappig hoe mensen proberen goed tepraten

nog 1 keer hoe je het weert of keert als je een echt nummer 1 bent ga je 1000% omdat zo te houden door middel van UFC dat als fedor naar de ufc komt hoeft hij niet eens ergens anders tevechten want daar heeft hij zijn handen dan wel vol. rogers met bijna 2 jaar mma ervaring heeft fedor bijna verslagen dus dat zegt wel wat over hoe goed ie nou is 10 jaar geleden idd was hij mischien nummer 1 nu is fatdor gewoon een sukkel want hij wil ook niet there alistar overeem vechten

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  10. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij had inderdaad bijna van Rogers verloren:emo:

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ongelofelijk.....

Hij is nu officieel voortvluchtig btw, omdat ie zich niet bij justitie gemeld heeft..

12. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar belachlijk dit soort gasten mogen van mij part levenslangs worden gebanned niet eens excuus aanbieden en er ook nog om lachen.

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig iemand die ongeveer hetzelfde denkt.

OK, Fedor was onbetwist de beste ten tijde van PRIDE en kan wel de beste HW uit de geschiedenis van de MMA genoemd worden, maar op dit moment vind ik Fedor niet meer de beste.

Hij vecht maar 1 a 2 keer per jaar na PRIDE, zijn management wil niet dat ie naar de UFC gaat (want daar is het risico te groot dat hij verslagen word), zijn gevecht tegen Werdum werd maar uitgesteld en uitgesteld, Overeem werd afgewezen (gezien hij door velen word gezien als een van de weinigen die Fedor moet kunnen verslaan), ja nu kan hij haast niet meer onder het Overeem gevecht onderuit.

Kortom, vooral dankzij zijn management word er alles aangedaan om de huidige top te vermijden. Aan de ene kant begrijpelijk gezien ze Fedor graag onverslagen uit het circuit stappen, maar het draagt niet meer bij om zijn kampioenswaardigheid op dit moment.

Na zijn Werdum fight heeft ie nog 1 gevecht te goed op het Strikeforce contract, dus ik verwacht dat dat Overeem gaat worden en als Fedor daarna toch gewoon tekent bij de UFC, dan krijg ik weer meer respect voor hem, zelfs als hij daar dan ook verliest, in plaats van het uitstellen en om de echte top heen te draaien wat hij nu de laatste tijd doet.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    UFC115 Lidell - Franklin

Wow zwaar respect voor Franklin met zo'n verneukte arm gewoon doorgaan en chuck KO'en wat een held

15. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt iets speciaals gebeurt in de wec zoveel vaker
    faber vs aldo had faber allerbei de handen gebroken in de eerste ronden van de 5 die hij heeft gevochten

Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Met een gebroken arm doorvechten vind ik toch vrij speciaal...

Maar misschien doe jij het wel elk weekend :+

17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, laat hem eerst maar is van Brock lesnar, Shane carwin en Cain velasquez winnen, want de tegenstand die hij tot nu toe heeft gehad zijn niks vergeleken met deze namen. Hij kan zich pas echt de beste noemen inderdaad als hij bij de ufc tekent, en ook nog is HW champion word.

UFC 115:

En inderdaad, wat een afgang van chuck lidell, hij had er niet meer aan moeten beginnen. Terwijl het er best goed uitzag wat hij dat gevecht deed.

18. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    zal toch nooit gebeuren

DANA WHITE:
    With talks of Fedor Emelianenko contemplating retirement sooner rather than later it by be time for everyone to finally realize that Fedor may never fight in the UFC, according to Dana White:

"[Co-promotion with them] will never happen in a million years. [Strikeforce is] a minor league. Listen I have come to the realization and everyone else needs to too that Fedor (Emelianenko) doesn’t want to fight the best guys in the world. Believe me when I tell you guys I have done everything in my power, I have flown to crazy parts of the world, done all this stuff, been on the phone for hours, not hung out with my kids on weekends because I’m on the phone with these lunatics and just can’t make the deal. They don’t want to do it so we gotta get over it."
    Recent media reports that Fedor Emelianenko is on the verge of retirement are blown out of proportion, according to his representatives.

The top-ranked heavyweight set off a fresh round of speculation when a sentence allegedly went missing in the translation of his media teleconference promoting Saturday's Strikeforce fight with Fabricio Werdum.

While his translator, Steven Bash, concedes he may have missed a possibly crucial statement, he said there's nothing to hide

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Aan de ene kant snap ik Fedor wel. Hij hoeft zich imo niet meer te bewijzen dus ik begrijp dat hij niet zo nodig naar de UFC wil. Aan de andere kant zouden bijv. 3 gevechten met de top UFC vechters (+titel) wel de perfecte afsluiting van zijn carrière zijn (of hij zou gigantisch door de mand vallen:9)

20. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    nee vergeet niet dat het all zolang speeld dat ufc fedor wil hebben was a veel voor brock lesnar ooit mma deed

Deel Deze Pagina