1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de m-1 waar fedor onder contract staat eiste co-promotie en dat wou de UFC niet geven, slaat helemaal nergens op dat ie die deal niet gemaakt heeft.
    Er werd gezegt dat er speciaal voor Fedor een uitzondering gemaakt werd dat hij toch andere sporten mocht blijven doen mocht hij bij de UFC gaan, hij mocht zelfs spullen van de M-1 dragen als hij de ring in ging, de M-1 kreeg een deel van de PPV's als Fedor vocht en hij zou 30 miljoen voor 6 gevechten krijgen. Daarmee zou hij zowat 10 keer zo veel verdienen per gevecht als alle andere vechters :+ Echt zonder dat ze het af hebben laten blazen alleen door die co-promotie.
    Van Kimbo heb je gelijk idd, vergeten.|:-
    Maar denk dat niemand GSP kan gaan pakken. In ieder geval deze 2 jaar ofzo nog niet, of hij moet een gewichtsklasse omhoog gaan, maar hij gaf zelf al aan dat hij daar eigelijk niet de bouw voor heeft. Echt een geweldige vechter met gruwelijke takedowns altijd_O_

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    ik kijk ook liever na k1, dat mma vind ik veel te saai.
    helaas word veel hier niet uitgezonden maar gelukkig hebben we internet nog_O_

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het alleen altijd zo dom om mensen te zien die blijven door slaan op iemand die allang knockout ligt, zitten ze zo in zo'n focus. Je ziet toch dat je doelwit halfdood op de grond ligt 8)

4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    jaa klopt gaat soms nergens over.
    hari deed het ook tegen remy in de finale en dat moet dan goede voorbeeld zijn...

5. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Was dat niet die gast die het wel goed deed in Pride? En daarom tegen iemand van de UFC ging?

Of is dat weer iemand anders. Want het verhaal komt wel overeen :)

6. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    nah niet echt, er zijn wel meer mensen die het in pride heel goed deden en in de UFC wat minder maar dat heeft ook veel met leeftijd te maken denk ik.
    Kimbo was die grote neger met die baard die mensen op youtube filmpjes in elkaar sloeg :+

maar wat er nu gezegd word over MMA is niet juist, het is niet de bedoeling om op een tegenstander die al knock out gegaan is in te slaan, als er een knock out gevallen is zal de scheidsrechter er meteen tussen gaan staan en is de partij afgelopen. De scheidsrechter zal ten alle tijden de partij proberen te stoppen als het te gevaarlijk word voor een vechter.
    Wat Badr Hari deed tegen Remy Bonjasky is idd wel erg onrespectvol en hier is hij ook zijn k1 heavyweight titel en zijn geld mee kwijtgeraakt. Niet dat het daarmee goed te praten is hoor. Hiermee komt de sport die toch al in een slecht daglicht staat er toch niet positiever uit.
    Wat hij daar deed heeft trouwens ook niet veel met MMA te maken want footstomps (de trappen op het hoofd als iemand op dr grond ligt) zijn tegenwoordig verboden in het MMA.

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    dat bedoelde ik ook niet maar heb nu al paar x gezien dat sommige gewoon doorgaan dat is gewoon triest zoals hari.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het ook niet echt fair maar van Henderson tijdens UFC100 vond ik het wel leuk :p

9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    nee dat vind ik juist zon viese man je ziet duidelijk dat hij al out ligt. en dan nog even met je elleboog erop klappen nee das geen fair play in mij ogen :mad:

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als je UFC: USA VS UK reeks had gevolgt snap je waarom hij dat deed. Normaal is Henderson een rustige gast. Het had eigelijk niet mogen gebeuren idd maar ik begrijp waarom hij het deed.

Bisping was lang KOO-)

11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    waarom deed hij het dan? en deze had ik al x gezien hoor maar kijk eingelijk nooit ufc vind maar saai :p

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    In de UFC: USA VS UK gingen UK fighters rn USA fighers vechten tegen elkaar. Elke verliezer ging naar huis en de gene die overbleef kreeg een UFC contract ofzo iets dergelijks.

Dan Henderson was de coach van USA en Bisping was de Coach van UK. De hele tijd was het gewoon vriendschappelijke concurrentie met grappen en grolle over en weer maar. Alleen ging Bisping ergens aan het eind van de reeks een klein beetje over de grens en had hij tegerlijkertijd een grote mond.

Daarnaast was er iets over trainings tijden. Ze deelde samen een Gym, USA moest altijd vroeg(8/9AM) trainen en dan ging UK in de middag trainen. Mid Season wilde Henderson wisselen zodat ze ook is een keer konde uitslapen. Maar Bisping ging weer moeilijk doen en had weer grote mond.

Hele season door bleef Henderson rustig en toen stelde Dana(baas van UFC) voor om een match tussen de coaches te doen om dit dispuut voor eens en altijd af te handelen. En het resultaat had je dus daar gezien. Henderson die de smoel van Bisping hardhandig smoerde. Nogmaals, niet erg sportief maar begrijpelijk.

Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  13. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.348
    ohh jaa dat verklaart een hoop had die maar x moeten ruilen:D

ps. wist niet eens dat 2 trainers waren :)

Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Zijn eigelijk niet echt trainers, gaven meer begeiding en tips dan echt training. Bisping had een season van UFC: UK vs USA gewonnen. En Henderson zelf was volgens mij al paar keer UFC Champ geweest en had medailles gewonnen op de olympische spelen als wrestler.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben trouwens echt benieuwd naar de Anderson Silva - Forrest Griffin fight komend weekend tijdens UFC101. Hopelijk gaat Silva wat beter vechten dan tijdens zijn laatste gevecht tegen Leites

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  17. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
  18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zei dat ik het liefst naar types als Masato en Buakow kijk.

Over Hong Man Choi zei ik dat hij souplesse mist en als ik naar wedstrijden uit zijn 'categorie' kijk, dat ik dan liever mensen als Schilt, Hari.. e.d. zie.

Toch kijk ik nog altijd het liefst de iets explosievere gevechten. Die laat Schilt inderdaad maar weinig zien.

19. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die het interessant vinden, vanavond is UFC 101. Het is waarschijnlijk wel te bekijken via een aantal streams :)

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    UFC 101:

Wow, Silva!

Deel Deze Pagina