1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

  1. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Net terug uit de sportbar.

    Overeem wint zoals verwacht op de manier als verwacht. Ik ben Cerrone fan, maar Nate was te goed om over zich heen te laten lopen. Hendricks zijn KO was absurd. Geweldige nacht.
     
  2. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd erg nice. Wij hadden met wat gasten een pay per view gehaald en een gezellige nacht/ochtend.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is ufc 141 al geweest? ergens te bekijken?
     
  4. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de main card begon vanochtend om 4 uur. Denk dat ze het zo wel ergens uploaden of dat het wel te downloaden is.
     
  5. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Awesome fight, mooi event was het!

    Brock zag er niet uit, totaal niks kunnen laten zien...
    Wel jammer dat hij nu gestopt is, maar wel beter voor hem ook.
    Overeem is taking over the UFC!
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Overeem was ook echt genadeloos hard. Brock leek wel bang zo afwachtend was ie. Nu de rest nog kijken O-)
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Geen wonder, je vecht voor het eerst in de UFC met een kans om echt bekend te worden in de USA. Dan denk je niet aan genade, neem ik aan. Brock ging wel apart neer, ik dacht eerst dat ie moest kosten ofzo. Je zag z'n hoofd helemaal betrekken. Ik denk ook wel dat ie bang was geworden na die paar knietjes + hij was al niet helemaal fit leek wel.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Haha, nee dat was geen bangheid, een livershot schijnt het pijnst mogelijke te zijn wat je iemand aan kan doen, vandaar dat hij zo raar neergaat.

    Het coole is dat dat juist door zijn oude NL coaches geleerd is, bekijk ook dit filmpje vanaf 2:00 waarin heel duidelijk wordt hoe zo'n klap op je lever overkomt..

    [yt]JBUJa7ndYL0[/yt]
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gruwelijk paar benen heeft Henderson zeg

    [​IMG]
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Sloober, wat voor competitie is dat? Dat ze zonder handschoenen vechten en niet op het hoofd mogen slaan?

    Ik vind het zelf ook erg leuk dat Pride (en Bas Rutten) inmiddels in een grote game als UFC 3 zit. Dan heb je echt wel even iets gepresteerd hoor!
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Sowieso "genade" :+
    Je ziet zo nu en dan inderdaad dat eentje totaal KO wordt gemept/trapt dat ze er niet meer achteraan vliegen. Maar in principe moet je alleen al voor de zekerheid zo lang doorgaan totdat de scheids onderbreekt.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat een gruwelijk mooie pot tussen Henderson en Edgar in de lightweight title fight tijdens UFC 143! Nog meer mensen die deze partij hebben gekeken?
     
  14. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom verbaasd dit mij niets?
     
  16. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij krijgt gelijk shit van iedereen dat het al overduidelijk was. Ik was er echt van overtuigd dat het niets was maar dit lijkt toch wel echt bewijst van doping. Hij zal wel een second opinion etc aanvragen etc, maar deze smet zal die toch nooit wegkrijgen. Heel jammer
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja dat hij aan de anabolen zat was wel duidelijk. Hij en zn broer waren grote gebruikers jaren terug.

    Maar dat hij doping voor gevechten gebruikt dat weet ik niet.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, ik ben echt pissed off , waarom doet hij dit in godsnaam voor zo,n belangrijke wedstrijd , begrijp hem als het waar is totaal niet.

    Hij wist dat hij random nog een paar keer getest zou worden , en dan mag je toch wel verwachten dat zijn team dit ook goed in de gaten zal houden.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als je het wereldje een beetje kent weet je wel zeker dat hij veel gebruikte en nog steeds deed. Overigens hebben ze niet echt een middel gevonden maar was zijn T/E verhouding te hoog (Testosteron/Estrogen (oestrogeen).

    Maar hij is ook echt niet de enige :)

    Wel zonde, toffe vechter om te zien

    edit: uit de replies er onder

    HGH wordt dus duidelijk niet getest door de UFC
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Oeps, heb denk ik over je bericht gelezen destijds..

    De competitie heet Pancrase(voorloper van MMA), en je mag elkaar daar wel op het hoofd slaan, maar niet met een gebalde vuist. Daarom zie je hem ook ietwat overdreven zijn open hand tonen, om te laten zien dat hij hem niet stompt.


    @hierboven:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012

Deel Deze Pagina