Raar om te zien hoe makkelijk Overeem Aerts kon hebben. Volgens mij kon hij na die pot nog wel een potje tegen een willekeurige tegenstander, geen schammetje aan over gehouden. Sympathieke gozers allebei (in tegenstelling tot badr hari).
Wat ik wel vreemd vind is dat je weet dat Overeem volgespoten is met aas en dat dat gewoon in die tact van sport kan. Ik bedoel, het is net een gorilla, vind je het gek dat je het lastig krijgt tegen iemand die 1 grote spiermassa is. Als bij wielrennen je testosteron al een beetje uit balans is ben je al zowat de lul.
Verder viel qua ko's en actie nogal mee. Nederlanders scoorden vooral punten en heel voorzichtig met acties helaas. Weinig geknok, veel verdedigd en hier en daar ff wat punten halen.
Badr brute ko natuurlijk, hoe vervelend hij ook is, echt een super vechter (en in goede staat.. z'n six pack was zelfs te zien).
Jammer van Musashi, ook dat hij stopt. Altijd respectvolle gozer en vind japanners wel een leuke vechtsstijl hebben (daarom mede zonde dat kyotaro er nog niet klaar voor is).
Laatst bewerkt: 28 sep 2009