1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was idd gruwelijk, gewoon met zijn dekking laag en kin naar voren.:9

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    shit man wat een domper, had meer verwacht van F. Griffin. Maar idd, respect voor Silva. Wat een ongelooflijke hoe hij die punches ontwijkt en tegerlijkertijd slaat terwijl hij achteruit loopt. Beetje als Chuck Liddell in zijn glorie tijd

3. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    schijnt dat Griffin zijn kaak ontwricht had tijdens hun gevecht en dat hij daarom zo snel het octagon uit rende.

Wel een slechte maand voor de MMA liefhebbers dit zeg.
    Fedor niet naar de UFC
    Affliction failliet
    Arlovski die zelfmoord heeft proberen te plegen
    Overeem die zijn titel niet heeft kunnen verdedigen door die blessure aan zijn hand.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jammer dat de Griffin - Sliva fight zo kort was, had graag meer gezien. De rest van UFC101 was vrij saai helaas

5. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het gevecht van BJ penn vond ik ook nog wel leuk. Maar voor de rest was het niet echt spannend ofzo.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    De in Nederland trainende Mousasi is trouwens pas geleden LHW kampioen geworden bij strikeforce :D man wat was die gozer goed zeg.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  9. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Fedor vs de HW champ van strikeforce is al aangekondigd.

Vandaag Nog vs Couture!

10. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat gebeurd er nou eigelijk als Alistair zijn titel kwijt zou raken aan Werdum? krijgt Fedor dan die titelshot tegen Werdum of vecht ie alsnog tegen Alistair.
    Alistair heeft trouwens een wildcart gekregen voor de K1 final 16

Edit: hij vecht nu toch niet meer tijdens de final 16, de definitieve matchmaking zoals het nu vaststaat:

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi

Reserve Matchmaking

Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft de Nogueira vs Couture match gezien? Het was een echte spektakel jammer dat het maar 3 rondjes duurde. Zou graag willen zien wat er zou gebeuren als het een 5 rounds fight was

_O_ voor beide heren _O_

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  12. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    was idd echt een mooi gevecht, ook gruwelijk hoe Couture 2 keer wist te ontsnappen uit die submissions van nog_O_

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wtf die chokes zagen er rete strak uit. Ook erg tactisch van nogueira om los te laten op het moment dat ie wist dat het niet zou lukken. Onervaren fighters zouden doorgaan en dus tevergeefs energie verspillen.

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Zeer vermakelijk PPV eigenlijk. Beter dan verwacht.

Hoop 1st round KOs. Jardine zag ik niet winnen. Vond het ongelooflijk dat Jardine als bedreiging voor Silva werd gezien. Natuurlijk: Silva verloor (vrij dramatisch) tegen Machida, maar was zeer dominant voor die tijd. Ik plaats hem nog steeds op #2 in de light heavy weight divisie.

Die 7 seconden KO was spectaculair. Wat een beer is die gozer. Dan bedenkende dat hij even oud is als ik... wellicht toch maar wat meer trainen, haha. Jammer dat we hem niet in actie zagen.

Maia zijn KO was geinig. Grove fout van hemzelf. Beetje lullige manier om je undefeated streak te verliezen. "Every fight starts standing up"

Hoogtepunt was natuurlijk het main event. Ik zag Couture niet winnen, maar hij gaf niet zomaar op. Dat Minotauro nog maar 33 is, verbaasde me. Ik had het idee dat hij ook al tegen de 40 aanzat om wat ze al zeiden: hij heeft al zoveel gevechten gehad.

Ik denk dat Big Nog zich wel weer in de kijkers heeft geplaatst voor een title shot als Carwin niet wint. Overigens zie ik Carwin nog wel winnen, maar dat terzijde. Lesnar heeft geen chin, denk ik.

Laatste opmerking: wat een genot om naar Joe Rogan te luisteren. Hij zegt de juiste dingen, maakt de goede grapjes en praat gewoon heel prettig.

15. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Carwin idd ook wel van Brock winnen, hij heeft tot nu toe niet echt een goede test gehad van goede en sterke strikers dus ik hoop dat hij nu verliest:9 en Carwin is ook gewoon erg groot en sterk dus ik hoop dat hij Brock zijn worstelskills een beetje kan neutraliseren.

Maar ik zie Silva echt niet als nr 2 van de LHW divisie hoor, ik denk dat hij best wel klappen zou krijgen van bijvoorbeeld een Anderson Silva. Ik las trouwens ergens dat Anderson Silva van plan was om naar HW te gaan, maar weet niet of dat zomaar een gerucht was of niet.

16. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ok de matchmaking van de k1 grand prix final 16 zijn nu helemaal af en bekend gemaakt dus als het goed is vechten deze vechters er:

Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

Bron: http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/0831_wgp_01.html

heb zelf de post overgenomen van www.mixfight.nl een erg leuke site over het MMA/K1

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    24 okt UFC 104

main event: titel match Light heavy weight. Machida VS Shogun Rua!!

Word een beest van een partij denk ik, ben nu 103 van gister aan het kijken

18. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
  19. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond word de final 16 van de K1 heavyweights uitgezonden op sbs6 om 0.05 tot 1.55 :D

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Raar om te zien hoe makkelijk Overeem Aerts kon hebben. Volgens mij kon hij na die pot nog wel een potje tegen een willekeurige tegenstander, geen schammetje aan over gehouden. Sympathieke gozers allebei (in tegenstelling tot badr hari).

Wat ik wel vreemd vind is dat je weet dat Overeem volgespoten is met aas en dat dat gewoon in die tact van sport kan. Ik bedoel, het is net een gorilla, vind je het gek dat je het lastig krijgt tegen iemand die 1 grote spiermassa is. Als bij wielrennen je testosteron al een beetje uit balans is ben je al zowat de lul.

Verder viel qua ko's en actie nogal mee. Nederlanders scoorden vooral punten en heel voorzichtig met acties helaas. Weinig geknok, veel verdedigd en hier en daar ff wat punten halen.

Badr brute ko natuurlijk, hoe vervelend hij ook is, echt een super vechter (en in goede staat.. z'n six pack was zelfs te zien).

Jammer van Musashi, ook dat hij stopt. Altijd respectvolle gozer en vind japanners wel een leuke vechtsstijl hebben (daarom mede zonde dat kyotaro er nog niet klaar voor is).

Laatst bewerkt: 28 sep 2009

Deel Deze Pagina