1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Als vechter vind ik rampage ook echt vet, die takedowns van hem toen hij nog bij pride vocht waren echt te hard:cool: Hij komt ook in de nieuwe film van the A-team als BA.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan sowieso niet wachten tot Rampage tegen Evans gaat vechten (voorlopig volgens mij UFC 114) :)

Vond UFC109 zelf niet echt boeiend maar UFC110 belooft een stuk beter te worden met onder andere:

Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs.Cain Velasquez
    Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Michael Bisping
    Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader
    Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell

3. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de laatste UFC's bijna nooit meer echt bijzonder:mad: vind de strikeforce events meestal leuker, maar dat komt denk ik ook omdat ze wat minder vechters hebben en de vechters die er zitten dus wat vaker vechten. Dan kun je de toppers wat vaker in actie zien.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb je wel gelijk in. Ook leuk dat Dan Henderson nu voor Strikeforce uitkomt, hoop dat hij dan snel tegen Mousasi gaat vechten.

5. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UFC 112 beloofd een erg groot evenement te worden. Twee gevechten om het kampioenschap:

http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=EventDetail.home&eid=2891

Ook kijk ik erg uit naar het gevecht van Frank mir tegen Shane Kirwin. Niemand heeft het langer dan 1 ronde vol gehouden in het MMA tegen Shane Kirwin. Ben dus benieuwd wie het moet opnemen tegen Brock Lesnar.

Ohja en op 31 maart moet Stefan Struve tegen BIG BELLY Roy Nelson.

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shane Carwin bedoel je :+

Dat is inderdaad wel een beest, maar hij heeft voornamelijk tegen redelijk onbekenden gevochten, behalve Gonzaga dan. Ik twijfel zelf nog een klein beetje of hij echt "the real deal is". Maar als je tegen een van de XXXXL handschoenen aanloopt is het wel snel afgelopen :cool:

7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Brock heeft zichzelf eigenlijk ook nog niet echt helemaal bewezen tegen top contenders, alleen tegen Mir en daar verloor hij er 1 van de 2 gevechten in de eerste ronde al. Hij is wel erg snel voor iemand die zo groot en sterk is, daarom denk ik dat hij voor iedereen wel een gevaar zou zijn.
    Zou hem graag tegen Carwin willen zien idd.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft wel veel te snel een title shot gekregen maar hij heeft zich echt wel bewezen.

Aller eerste UFC match is tegen een oud UFC kampioen (Mir), die verliest hij door een stomme fout. Tot die kneebar zag het er niet goed uit voor Mir.

Tweede match tegen Heath Herring, een zeer goede (pride) veteraan die hij zwaar overklast.

Derde match tegen Couture, oud UFC heavy en lightheavyweight kampioen, gewonnen op TKO volgens mij.

Vierde match, Frank Mir helemaal tot pulp slaan, die gast had niks meer in te brengen.

Geloof me maar, ik ben bang dat brock nog een lange tijd kampioen blijft.

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Vind alleen Mir een tegenstander van niveau eigenlijk. Herring en Couture zijn al lang niet meer op hun oude niveau en de status die ze nu hebben is vooral gebaseerd op hun behaalde resultaten uit het verleden, en niet meer wat ze nu kunnen.
    Vind hem wel erg goed vechten hoor en denk dat hij het iedereen wel moeilijk kan maken. Maar tegen echt top contenders (op Mir na dan) heeft hij nog niet gestaan vind ik.

10. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Het probleem is dat er qua heavy weights simpelweg niet zoveel competitie is. In de UFC heb je Brock, Mir en Big Nog. Potentiele toppers zijn Velasquez en Carwin en dan heb je nog enkele beginnende vechters met een indrukwekkende overwinning, maar die zijn nog niet het noemen waard.

Big Nog was tijdelijk out of business na zijn verlies tegen Mir, Mir verloor van Lesnar, dus Brock werd als "the man to beat" gezien. Inmiddels heeft Mir zich gerevancheerd tegen Kongo en Nog tegen Couture. Alles is weer mogelijk.

Overigens is Fedor nog steeds verreweg de beste, maar dat terzijde.

11. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Junior Dos Santos word de nieuwe hw baas:p die gast gaat het denk ik ook nog ver schoppen.

12. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, inderdaad Junior dos santos maakt een grote kans op de 'heavy weight champion'. En inderdaad het was Carwin. Ik zou niet weten hoe ik op Kirwin kwam xD. Hij moet zich eerst maar bewijzen tegen Frank mir. Die ook een lekkere TKO had tegen Cheif kongo.

Eerlijk gezegd kijk ik liever naar de Light heavyweight division:
    Lyoto machida, Rashad evans, Rampage jackson, Anderson Silva, Wanderlei silva, Shogun Rua en Tito Ortiz. Veel meer vechters die echt kans maken op de titel.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het eigenlijk met leuke partijen?
    Ben niet zo into MMA, was meer van het K1 kijken.. maar MMA vind ik ook wel leuk.
    Maar het is er niet overzichterlijker op wanneer grote partijen zijn. Zijn veel losse pay-per-view wedstrijden en niet echt grand prix zoals k1 lijkt wel.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De echte UFC events (bijv UFC 109, UFC 110 etc en niet UFC Fight Night) hebben meestal 5 gevechten die per pay-per-view worden uitgezonden. De Main fight van zo een event is op papier meestal wel een ''grote partij". Zelfde is eigenlijk met andere organisaties zoals Strikeforce

15. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    De partij van Anderson Silva tegen vitor belfort gaat niet meer door btw, schouderblessure van belfort las ik:mad: jammer dat de laatste tijd alle leuke wedstrijden niet meer door gaan.
    Gegard mousasi is nu weg bij zijn management m-1 dus er is weer hoop om hem in de ufc te zien, dat zou ik toch wel stoer vinden:cool:

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dus.... hoe kan ik live bijv. UFC 114 kijken.. niet?

17. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Via pay per view, en er is vaak ook wel een stream online de dag van het event.

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Makkelijker is om zondagochtend het geheel gewoon te downloaden.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    114 is de dag ervoor?

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    jij bent ook niet heel snugger of wel? :+

Deel Deze Pagina