1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb hem gekocht omdat ik de d900 bij anderen zo fijn vond, maar heb niet echt gemerkt dat ook de menu's/het scherm beter waren. Maarja in ieder geval top als het zo is:) Alleen erg jammer van de missende doc viewer, het lijkt mij dat dat voor heel veel klanten een belangrijk onderdeel is... Ik weet nog dat daarvoor enorm veel reclame werd gemaakt bij de d900...

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Thanx voor je snelle reactie lethal! Ik ga idd voor de sony ericson.

Ik heb hem besteld op gsmbestellen.nl , ik weet niet of dit de beste keuze is maar ik had geen zin om verder te zoeken.

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Tadaaa! \o/ Erg mooi ding!

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Maar wat voor een headphone jack zit er in de G600? Niet zo'n irritante samsung ingang? Of heb je zo'n switch, die van samsung ingang een standaard ingang maakt?

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    mooi ding inderdaad. ik zou wel eens willen zien wat voor foto's die maakt:)

6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook in me handen gehouden en vergeleken met de SE K810i. Kwa foto's is de SE wel scherper. Maar deze kan er ook wat van hoor!

Ik zit te denken om of deze te halen of tot volgend jaar wachten voor de Iphone. Want neem ik deze dan zit ik vast aan een 2 jaar abbo.

@ Furries: Heb jij ook abbo ?

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ok, dus het verschil valt nog mee?
    Heb nu zelf namelijk de k800i van SE, maar die wordt nogal slecht en reparatie zou ongeveer 120 euro gaan kosten.
    Maar dan wacht ik toch nog maar ff met een nieuwe telefoon.

8. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Er zit een switch op. Je kunt dus je eigen oordopjes gebruiken als je dat wil! Maar die er standaard bijzitten zijn erg goed!

Ik heb inderdaad een abo. Deze telefoon is nu bij Orange gratis vanaf 20 per maand. Heb zelf 25 per maand gekozen. Kreeg 1gig gratis, gratis carkit ter waarde van 90 euro (niet dat ik een auto heb 8)) en eerste 3 maanden gratis abo.

Op verzoek dan een fotootje daarnet geschoten!

Moet nog even boekje doorlezen wat er allemaal in te stellen valt! Maar dit ziet er iig naar mijn mening erg strak uit!

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    scheelt inderdaad weinig met de kwaliteit van mijn telefoon.

hebben jullie nou een soort van trap om de vijver in te komen8)
    *Kijkt naar ijzeren ding aan de linker kant.

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Rofl 8) Nee, dat is een water element. Gewoon een kraantje. ;)

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ff zoek naar welke accesoires ik nodig heb voor mijn nieuwe K810i. Ik koop in ieder geval een 2 gb Sandisk M2. Daarnaast heb ik ook nog een bluetooth ontvanger/dongle nodig. Heeft iemand daar een tip voor? Is dit misschien wat?

12. berenscheet

berenscheet Guest

kijk op sonyericsson.com en dan bij k810i accesoiressen. heb trouwens een relaxte site om themes, screensavers etc. gratis vanaf te halen klik

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Die K810i schijnt ook wel lekker te zijn,ik heb hem in me hand gehouden en zag er ook niet verkeerd uit. Mijn voorkeur gaat eerder naar samsung,maar samsung geeft meer om het design dan prestaties en dat vind ik jammer.

Ik vind SE samen met Nokia de beste prestaties kwa mobiel gewoon hebben,maar het zijn allemaal lompe mobieltjes vind ik.

14. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Nokia 6300 niet echt een lomp toestel

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een D840 halen,maar heb je er wel eens problemen mee gehad en hoe is de batterij gaat die lang mee en de slider hoe is die,ik hoor het wel.

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor maximaal 20 euro in de maand en 100 euro bijbetalen, de eisen:

-Niet te groot
    -Enigzins stevig / schokbestendig
    -Moet TomTom kunnen draaien
    -Als provider Orange of T-Mobile Flex is een pluspunt ivm het onbeperkt houdbaar zijn van minuten.

Heb momenteel de HTC Touch of Nokia N73 op het oog, verder nog suggesties?

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de K810i zit standaard een USB-kabel.
    Heb zelf de K800i en deze werkt perfect met de USB-kabel.

Windows ziet de K800i als een verwisselbare schijf en overzetten van data gaat razend snel.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen als je niet de officiele SE software installeert. Anders moet je het overzetten via dat programma, en dat gaat een stuk minder snel.|:-

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die rotzooi heb ik niet geinstalleerd.
    Vond de software van Nokia ook altijd bagger.

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Binnen een aantal maanden de nokia 6300 ter vervanging bij verlenging van mn abonnement, mooi dingetje :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina