Heb hier ook een Blauwtand stick , maar de USB-kabel werkt fijner. Je sluit de USB-kabel aan op de pc en vervolgens krijg je op het scherm van K800i/K810i 3 keuzes. 1. Bestandbeheer. 2. Telef-modus. 3. Afdrukken. Met bestandbeheer heb je volledige toegang tot GSM en Memorystick
de k810i kun je nemen, weet alleen niet of hij tomtom draait. ik betaal 20 euro per maand (15.50 (150 BM) 4.50 (50 sms)) en heb 1 jaar en betaalde extra: 70 euro. heb t-mobile relax.
ik heb nu sinds vandaag de sony ericsson k800i zeer tevreden over mooi design hele goede camera (veel beter dan mijn vorige (samsungd900) ) maar nu heb ik ff een vraagje weet iemand of het mogelijk is om het standaard thema van de k550 te downloade en die op mn k800 zetten (focus heet die geloof ik) echt een aanrader deze telefoon ben toch maar niet voor de k810 gegaan omdat dat design me wat minder aanspreekt hoop dat iemand me kan helpen dat thema erop te krijgen
Kijk eens hier K800i - http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Themes/ K550i - http://www.myk550.lasyk.net/ Welke keur K800i heb je eigenlijk. Heb zelf gekozen voor de Bruine K800i
ik heb de zwarte genomen bedankt voor de sites ga seven op rondkijken EDIT: hij staat er wel op bij de k550 maar die heeft natuurlijk n kleiner scherm dus komt het thema niet helemaal in beeld jammer maar er zijn genoeg andere :d
Aangezien ik een nieuwe mob + MP3 speler nodig heb ben ik van plan de Nokia 6300 te kopen met Abbo van 9.50 p/m. Ik zit echter nog wel te twijfelen omdat ik oa. een paar dingen niet weet. Per maand krijg je 100 belminuten maar hoe zit dat met een SMS'je dan? Verder zou ik willen weten wat voor geheugenkaartje erin moet en hoeduur zo'n kaartje is.
He mensen... Ik heb nog een vraag, ik vroeg laatst of de u600 een ladyphone is...maar nu ga ik waarschijnlijk de samsung g600 kopen....en ik wou vragen....wordt deze mobiel door jongens en meisjes gebruikt...ik heb namelijk nog nooit een jongen er mee zien lopen... groeten megatoom
een maat van me heeft hem ook maar vind hem idd ook een beetje op een ladyphone lijken..maar hij is wel mooi. ik vind ook veel slidephones van samsung erg vrouwelijk
Ja je hebt wel gelijk berenscheet... Ze lijken een heel klein beetje op een ladyphone maar toch zijn ze best wel mooi... Maar bij de samsung G600 zag ik veel reclames waar alleen een vrouw in voorkwam, en daardoor dacht ik dat het misschien een beetje een ladyphone was. Maar wou het zeker weten want het is zo dom dat als je op school komt en ze zien je nieuwe mobiel en ze zeggen...hahahaha wist je dat niet dat is een ladyphone, en je hebt er dan toch best wel veel voor betaald....Daarom wou ik zekerheid lethal AK47 en daarom vroeg ik het.
Ik snap het, maar ik zie zelf altijd wel duidelijk verschil tussen een "echte" ladyphone en een unisex model. Zoals ik al eerder zei wordt het meestal duidelijk aangegeven of het een ladyphone betreft.
Of je koopt gewoon de telefoon die je zelf relaxt vind Zolang de telefoon er niet zo uit ziet maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit of het een ladyphone is of niet...
Precies dat zei ik ook al. Soms brengen ze ook speciale lady of roze modellen van bepaalde toestellen uit en dan kan het niet missen dat het een ladyphone is!
ok, Ik ga vandaag na school de nieuwe mobiel kopen. Of de u600 of de g600. sowieso met een abbo van vodafone.
Haal dan de G600 weer nieuwer he.. maargoed ben benieuwd welke je gehaald hebt. Zeg ook even hoe die bevalt. Hoor nogal wisselende geluiden over de G600.
Kan ik je nog stoppen!? Ik heb Vodafone 2 jaar gehad, en heb net zoals iedereen dezelfde klachten: Je tegoed gaat te snel op, ze naaien je dik met de rekeningen. En daarnaast heeft Orange de beste aanbieding voor de G600. Hij is al gratis vanaf 20 euro per maand, waar je nog wat gooddies bijkrijgt.
Heb via internet een 17.50 abbonement van vodafone besteld...naar betaal maar 14.95 ofso omdat er een aanbieding is en heb dan gratis de u600 erbij...ik vond de g600 te duur...en had die aanbieding van orange niet gezien. Maar jah het maakt niet zovel uit en ik vind het design van de u600 mooier ik heb vodafone genomen omdat je dan overal goed bereik hebt (Heb lang prepaid van vodafone gehad.) Las jou bericht te laat furies omdat ik hem gister al heb besteld. Er is nog een kleine kans dan ik de bestelling kan stoppen want: ik heb hem op internet besteld en er komt dan een courier langs om hem te brengen en dan pas moet je betalen en contract tekenen en dan kan ik hem maybe nog stoppen en dan de orange aanvieding bestellen...maar het maakt me niet zoveel uit. En xboxbezitter; ik heb hem nog niet...en het kan denk ik ook nog wel ff duren omdat er bij orderstatus staat: product niet op voorraad. En wat zeggen de mensen dan allemaal over de mobiel?
Orange is ook een kut provider. Misschien nog wel kutter dan Vodafone. Patsen met Orange is iig niet noemenswaardig. De aanbieding is verder wel super, maar Orange is echt niet zo geweldig als je het doet lijken.